Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt5 opdrijven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 702 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19211 - mt5 opdrijven
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 37904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-niels- 30-5-2004 19:00 Print reply
Posts: 47
en er iets van af weten ik ben ook belg dus bek houde nou ja ik blijf er ook blij veel vlugger zal ie niet gaan zonder dat je er meer geld aanhangt hoor :s en als je er weinig geld wil aanhangen zou ik voor groter tandwiel gaan valt niet veel op (als je er toch mee wil racen )
 
snowboarderke 30-5-2004 19:01 Print reply

Posts: 2193
Ja kom interdaad uit Belgi?. Ik wil gewoon mijn brommer opdrijven zonder al te veel kosten te doen zoals een andere cilinder te kopen. Heb er pas een andere piston en sigmenten in gestoken en hji is gehoond. Ik wil hem nog iets harder laten rijden maar ik weet niet hoe dit moet. Wil wel een beetje risico's pakken maar niet te veel want als het mislukt rijd die alleen maar slechter. snapt ge het nu.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
David 30-5-2004 19:14 Print reply
Posts: 259
Vlak je kop nu maar, hier is denk wel een faq over.

En probeer je ontsteking te vervroegen
 
snowboarderke 30-5-2004 19:21 Print reply

Posts: 2193
hoe vlakt ge u kop en wa is faq over.Snap er niet veel van
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: David

Vlak je kop nu maar, hier is denk wel een faq over.

En probeer je ontsteking te vervroegen

 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
kpotappel86 30-5-2004 19:47 Print reply

Posts: 2679
je kop vlakken:
pak je kop van je blok af zoek een gals plaat plak daar een stuk schuur fijn schuur papier op 800 ofzo en ga draaien met je kop over het papier hierdoor krijg je meer compressie... dus trekt hij wat beter onderin enzo vertand hem eits zwaarder... da ga je wel wat harder...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
scheurijzerr 30-5-2004 19:50 Print reply
Posts: 419
handiger is om je gewoon niet op te laten naaien en hem gewoon lekker harder laten gaan...
 
kpotappel86 30-5-2004 19:52 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scheurijzerr

handiger is om je gewoon niet op te laten naaien en hem gewoon lekker harder laten gaan...



als hij nou harder wilt...


 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
scheurijzerr 30-5-2004 19:55 Print reply
Posts: 419
moet ie er geld in steken maar dat heeft ie niet... wat ie ook kan doen is je oude 50cc verkopen en voor het zelfde geld een 70cc zien te krijgen...
 
de_koen 30-5-2004 20:03 Print reply

Posts: 5595
Post is duidelijke nederlandse zinnen.Ik ben ook belg en ik heb er geen problemen mee.

Verder, je kent er duidelijk niets van.Lul dan ook zo niet uit je nek. Je zegt dat je een 'gecromeerde" 50cc hebt. Daarna spreek je over honen .

Een mt'tje met 50snel moet toch 75 ofzo halen.
Welke pijp heb je ? Welke carb, en welke tandwiel verhouding ?

Je kan ook gewoon beter leren rijden, dan blijf je je maat ook voor.

Onsteking standaard max vervroegen kan zonder gevaar op gaten in zuiger oid.

Dat naaldje in je gasschuif, daarmee bepaal je het mengsel bij half gas tot 3/4 open zoiets. Naald hoger (clipje lager) is rijker, en vice versa.

Powerfilter is nadelig op zanderige paadjes.
Cilinderkop afvlakken zal ook niet veel helpen. Beter leen je ergens een dremel, en lees je het topic over tunen eens door.

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 30-5-2004 20:06
 
Honda 5-Bak te koop
snowboarderke 30-5-2004 20:12 Print reply

Posts: 2193
En wat is het beste van zo een mengsel een rijk ofwa?
en rijd ge dan harder ofzo. En ik weet dat ik er niks van kan waarom denkt ge da ik het aan jullie vraag.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
scheurijzerr 30-5-2004 20:13 Print reply
Posts: 419
je bent nooit te oud om te leren hehe maar wat is je setup precies dan? miss zit er ergens een knelpunt wat je snelheid begrenst... dus welke carb,cilinder,uitlaat en tandwielverhouding precies...
 
snowboarderke 30-5-2004 20:17 Print reply

Posts: 2193
dat weet ik eigenlijk niet heb wel veel foto's ervan als je me op msn toevoegd dan wil ik ze wel even doorsturen mss dat je het kan zien. mijn e-amil op msn is coenenpeter@hotmail.com
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
de_koen 30-5-2004 20:18 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m T 5

En wat is het beste van zo een mengsel een rijk ofwa?
en rijd ge dan harder ofzo. En ik weet dat ik er niks van kan waarom denkt ge da ik het aan jullie vraag.


Neen, air/fuel mengsel moet gewoon optimaal zijn. Je brommer zal eerder sneller gaan met een armer mengsel dan met een te rijk.Met een iets te rijk mengsel blijven je spullen wel langer heel

Nogmaals, typ in algemeen nederlands en normale zinnen, of je moet weinig hulp verwachten.Iedereen moet erges beginnen, dus vragen mag
 
Honda 5-Bak te koop
snowboarderke 30-5-2004 20:23 Print reply

Posts: 2193
In het normaal Nederlands typen is best wel moeilijk kom uit Belgi? en doe al hard mijn best op mijn taal. Mijn carbulateur is proper gemaakt mijn piston en sigmenten zijn pas nieuw en ben bijna klaar met inrijden in het begin was mijn bougie zwart, had er te veel olie bij gedaan. Nu is hij terug koffiebruin. Welke bougie moet er het best in want heb er al heel veel kapot gereden. Alle ngk bougie's begeven het bij mji na een week nu heb ik er een champinon bougie inzitten gekregen van een vriend en deze blijft heel. Weet iemand waar dit aan ligt. Zijn dit wel goede nederlandse zinnen?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Blorn 30-5-2004 20:25 Print reply

Posts: 13825
de_Koen is ook Belg, maar die kan ik stukken beter begrijpen.
 

Dit topic is 37904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved