post hier je brommer fotos die je maakt tijdens de verbouwing van je brommer. hier ik :
in juni 2003 heb ik mijn brommer gekocht. ik wilde al een hele tijd een schakelbrommer hebben want er was 1 jonge op school die had een rieju rr. die vond ik zo vet dat ik ook op zoek was gegaan naar een schakelbrommer. mijn oog viel op deze brommer en ik vond m zo mooi dat ik m had gejkocht voor 700 euro incl helm slot en verzekering voor een jaar. de brom was 100% in orde en reed heerlijk. natuurlijk wil je wat aan je brom gaan veranderen. daar ben i knu nog steeds mee bezig. na aankoop ff met knipperlcihten gereden maar ik kreeg er al genoeg van omdat die dingen zo erg uitsteken dat ik elke x met me knipperlicht tege de schutting aan kwam als ik me brom uit de tuin wilde halen. en zonder vond ik mooier.ik had ook een orginele demper gekocht. omdat een of andere mafkees zei dat dat wat uitmaakte op je snelheid
. toen had ik nog geen verstand van brommers dus heb ik dat gedaan. ik had een hele mooie carbon demper die ik aan michimess had verkocht maar die is m nu ook al kwijt(door politie).
daarna had ik een gouden stuur ghekocht gouden ketting van iris en namaak chrome handvaten
toen kwam ik op het idee om extra verlichting op mijn brom te zetten. tone ik m had gekocht zat er een lasertje op en een blacklight onder het blok. die had ik er eerst afgesloopt maar ik wilde m nu toch wel weer op hebben. dat lasertje heb ik boven mijn cilinder geplaatst aan het frame vast
mijn accu werkte toen nog 100 % dus mijn verlichting scheen heeel fel.
toen ben ik same met een vriend gaan shoppe in allerlei winkels om halogeen spotties te kope..schakelaars enz enz. dit allemaal bij mekaar :
het bevestigen van de achterlicht van een fiets. kit aan de onderkant en op de achterbrug geplakt.
2 gaten in de kap geboord voor halogeen spotties zoals je kan zien op de foto. was de bedoeling dat dat knipperlichten gingen worden.
er zat op : 2 halogeen lichten in de zijkappen. 1 fiets achterlicht op de achterbrug. 1 laser boven het blok. 2 groene halogeen lichten boven het blok. 2 kleine halogeen spotties onder het zadel( scheen door de kap heen met donker. toen wilde ik me brom zwart hebben. heb ik zwarte kappen gekocht. 2 lichten in de witte zijkappe moeste dus weg.
ik was op me bek gegaan en die handvatten zage er neit meer uit...(ook echt alleen die dinge ware verneukt)
wat er over is van verlichting is de blauwe laser, fiets achterlicht, 1 groene halogeen lampie. 1 kleine spot onder de zadel. ik had nog 2 rode achterlichten gemakt van halogeen lampies die had ik ahter de achterspatbord gemaakt. 1 ligt er af. die is nog heel ander was er opeens af gevlogen. kapot dus.
demper had ik geschuurd maar heb nog steeds geen verf ervoor gekocht
.
zach opeens een heel mooi voorkappie ligge bij de brommerboer.heb die gekocht en zit nu op me brom. sf kappie
toen zag ik rick met zijn voorvork van de rm125 die had hij te koop gezet. die heb ik gekocht maar zit nu nog steeds niet op me brom omdat hij de onderste moer niet had gegeven. die was hij kwijt. maargoed. ik heb 3 weke geleden bestelt bij een motorcross zaak.. nog steeds nix van gehoord dus dat is nog ff afwachten.
ik krijg deze dinsdag een eurokit 70 binne die er op zetten + zelfmaak begrenzer. heb 1.5 , 1 , 0.5 uf gekocht. hij moet 60 op de teller gaan.. dat zal ongeveer 55 zijn in echte kmtjes.
setup heb ik ook aangepast. er zat op toen ik m kocht. snelheid op teller 65
50ccsnel ori zuiger.
16mm carb met 12mm isolator
powerfilter.
tw 12/53
eerste verandering. snelheid op telelr 75
16mm isolator
twin air filter
proma uitlaat
tweede verandering. snelheid op teller 70
ori uitlaat onbegrenst
tw 12/54
derde verandering. snelheid onbekent
70cc eurokit
dat was het ongeveer ik post fotos van mijn vorderingen.