Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vespa blijft gassen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19177 - Vespa blijft gassen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

schlang-stah 29-5-2004 21:44 Print reply

Posts: 1014
hij blijgt gewoon de hele tijd vol gas rijden, als ik aan de gas draai gebeurt er niks...
 
hoi?
Viruzz 29-5-2004 21:46 Print reply
Posts: 117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardcore

[...]

hij blijft gewoon heletijd hoogtoerig draaien zeg je mzzz...
valse lucht zoals gezegd was jah.
pakkingen versleten?
en als je aan de gas draait gaat hij dan nog veel harder draaien of wat gebeurt er?
ps. ik had dat ook bij mijn vespa toen zat de carburateur niet goed vast dus daarom bleef hij ook hard draaien.


probeer eens je shoke in te drukken of helpt dit niet?

edit: succes verder!

Dit bericht is ge-edit door Hardcore op 29-5-2004 21:14


vespa si Is voor mengsmering

vespa si mix mixt het zelf als het geod is heeft de si mix ook een olie tankje
 
Will You Tuch My Vespa I Will Kick Your ASS
Hardcore 29-5-2004 22:59 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: schlang-stah

hij blijgt gewoon de hele tijd vol gas rijden, als ik aan de gas draai gebeurt er niks...

het lijkt echt of de gasschuif gewoon open blijft staan.
heb jeje carb er al af gehaald?
 
Abarth-500 30-5-2004 0:31 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: schlang-stah

hij blijgt gewoon de hele tijd vol gas rijden, als ik aan de gas draai gebeurt er niks...


gasschuif er zeker verkeerd er in gedaan, dan blijft hij op volgas hangen, draai hem 180 graden, ben je wss van het probleem af..

laat maar las net dat ie wel terug kwam..

enne Si niet als snor, waarom heb ik er dan ??n, en ja het is zeker weten een si, en zeker weten een snor..

Dit bericht is ge-edit door Abarth-500 op 30-5-2004 0:33
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Blorn 30-5-2004 1:22 Print reply

Posts: 13825
Hoe weet je dat zo zeker dan? Heb zeker al 10 'snor' Si's gezien die toch brom waren (oude types btw, heb nieuwe type nog nooit gezien hier).
 
schlang-stah 30-5-2004 20:24 Print reply

Posts: 1014
nog iemand idee?n... da ding is echt gek man ik ging net ff rijden en in de bocht begon ie allemaal te slippen enzo
en toen ik terug naar huis liep startte hij ineens nog een paar keer
 
hoi?
theredone51 30-5-2004 20:29 Print reply

Posts: 2506
carburateur schoonmaken, dat rubbertje vervangen tussen carb en inlaat en ff nieuwe gaskabel kopen, zaltie et wel weer doen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Blorn 30-5-2004 20:31 Print reply

Posts: 13825
Er zit geen rubber, enkel een plastic busje.
 
theredone51 30-5-2004 20:41 Print reply

Posts: 2506
die bedoelk
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
henk huppelschoten 30-5-2004 21:03 Print reply
Posts: 656
klinkt als valse lucht.
Had ik laatst ook toen ik mijn carberateur niet goed vast had zitten dus even nakijken of de boel goed vastzit en anders pakking vervangen
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
IPPEL 30-5-2004 21:13 Print reply
Posts: 21
mm.. dit is ongeveer hetzelfde wat ik nu met m'n citta heb. ik dacht alleen dat het de koppeling was. daar ben ik dus mee begonnen, maar vond niets wat fout zat of wat er fout uitzag (heb er wel zelf een nieuw veertje in gedaan, misschien is dat de fout?)

morgen dan toch maar eve me carb dr afhalen en goed schoonmaken. gelijk me sproeier checken, want volgens mij kan het daar ook wel aan liggen.

hoe zit het met die valse lucht? hoe krijg je die eruit?

alvast bedankt voor reacties en vespa-kerel.. misschien je koppeling checken? (ik zeg ook maar wat)
 
SMALL HONDA 30-5-2004 22:23 Print reply

Posts: 1575
ik zou een nieuwe gaskabel kopen en de boel schoon maken, dan lijkt het of de gasschuif helemaal terug komt maar omdat er bijv. allemaal zand in de kabel zit of in de carb komt die maar heel slecht naar beneden.

suc7
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
j33b33 30-5-2004 22:42 Print reply

Posts: 437
beter laat dan nooit :

ik had toevallig een vespa si SNOR.. Die zijn er dus wel, gewoon met 25km blokje enz.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Si is er niet als snor. Trouwens al gechecked of ie geen valse lucht heeft?

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 29-5-2004 19:07

 
IPPEL 31-5-2004 11:03 Print reply
Posts: 21
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SMALL HONDA

ik zou een nieuwe gaskabel kopen en de boel schoon maken, dan lijkt het of de gasschuif helemaal terug komt maar omdat er bijv. allemaal zand in de kabel zit of in de carb komt die maar heel slecht naar beneden.

suc7


ik zie toch duidelijk de gasschuif op en neer gaan als ik gas geef. ik heb de carb nu schoon gemaakt, maar zoveel viel er niet schoon te maken. hij zag er nog netjes uit.

koppeling doet ook niet zo gek meer geloof ik. wat kan het zijn?
 
Abarth-500 31-5-2004 11:06 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Hoe weet je dat zo zeker dan? Heb zeker al 10 'snor' Si's gezien die toch brom waren (oude types btw, heb nieuwe type nog nooit gezien hier).



wij hebben een er een uit ongeveer 94 geloof ik, en die is in de brommerzaak nieuw gekocht als snorfiets.


edit: het kan natuurlijk zijn dat hij er een snor-cil. op heeft gemaakt, maar dat lijkt me sterk.. ik zal wel eens een keer frame-nr's vergelijken...

Dit bericht is ge-edit door Abarth-500 op 31-5-2004 11:08
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.

Dit topic is 1526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved