Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - euro begrenzer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1279 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #19096 - euro begrenzer
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

toelieboer 7-6-2004 17:30 Print reply

Posts: 327
maar mol je die begrenzer dan meteen als je een paar x aan dat gas trekt, of als je 'm ff helemaal vol open houd?
 
Thermalracing 7-6-2004 18:35 Print reply

Posts: 413
Ik denk dat als je hem lang volgas houdt dat hij dan naar de3 kloten gaat want hij wordt x-treem warm omdat hij hij het de ontsteking opzuigt! dat zet ie om in warmte ofzo!
maar volgens mij blijft een motor een motor dus als je een toerenbegrenzer erop zet dan vermindert hij de toeren de aandrijving heeft daar toch niks mee te maken?? (bedenk ik me net
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
John Huijben 7-6-2004 19:09 Print reply

Posts: 2433
ff een wild idee :
laatst had ik in een topic gelezen dat het niet uitmaatk hoe hard je brommer optrekt als hij maar niet harder als 45 gaat,
en ik had laatst ook een topic over digitale toerentaller gelezen.
dat ging erover dat hij een bepaald aantal toeren dat dan een lampje ging branden, zou je dan niet ipv dat dat lampje gaat branden simpelweg kunnen maken dat je brommer gewoon uitvalt.
dan trekt hij normaal op met een normaal geluid en het lijkt me niet echt zo heel slecht ovor je ontsteking.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Apriliars105 7-6-2004 19:16 Print reply

Posts: 6111
Ik heb er een, hij rijdt met dat ding aan maar 60... Maar doet wel erg verdacht, dwz dat hij in zijn 1 2 en 3 goed doet, en in zijn 4 blijft hij dezelfde snelheid, en in zijn 5 en 6 gaat hij steeds langzamer! Werkt alleen op nieuwere schakels trouwens, volgens die vent dan... Dan maakt hij dus extreem weinig toeren in zijn 4 5 en 6...

Edit:

het werkt wel als je de koppelingskabel ook iets uitdraait, gaat ook vrij simpel. Is alleen slecht voor je koppelings[platen!

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 7-6-2004 19:19
 
As finishing touch, God created the Dutch
wiebutt 7-6-2004 19:42 Print reply

Posts: 6264
Je kan tog ook gewoon zo hard gassen dat je gaskabel knapt ?
Ik vraag me af wat ze dan willen beginnen

Iemand ervaring ?
Het leek mij wel een goed plan namelijk
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
NSR-Power 7-6-2004 20:35 Print reply

Posts: 285
Als je net een nieuwe kabel hebt moet je aardig hard gassen denk ik hoor. Ik vind het een beetje bizarre manier.
(denk trouwens ook niet dat iemand er ervaring mee heeft )
 
mark87rs 7-6-2004 20:38 Print reply

Posts: 118
Standaard begrensd loopt ie in de 5de en 6de versnelling ook heel slecht. Dan trekt ie het gewoon niet. Lijkt me dan dus niet erg verdacht.

Verder heb ik op de rollerbank ook ff aan m'n koppelingskabel gedraaid. Ik dacht opeens een briljant idee te hebben, maar had nog steeds 2kw en daarbij zijn de koppelingsplaten compleet verbrand. Lijkt me dus toch niet zo'n heel slim idee.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

Ik heb er een, hij rijdt met dat ding aan maar 60... Maar doet wel erg verdacht, dwz dat hij in zijn 1 2 en 3 goed doet, en in zijn 4 blijft hij dezelfde snelheid, en in zijn 5 en 6 gaat hij steeds langzamer! Werkt alleen op nieuwere schakels trouwens, volgens die vent dan... Dan maakt hij dus extreem weinig toeren in zijn 4 5 en 6...

Edit:

het werkt wel als je de koppelingskabel ook iets uitdraait, gaat ook vrij simpel. Is alleen slecht voor je koppelings[platen!

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 7-6-2004 19:19

 
tannoy 18-6-2004 23:55 Print reply
Posts: 29
kan deze begrenser je brommer nu aantasten op ??n of andere manier? (zowel mechanisch als elektronisch?)

Dit bericht is ge-edit door tannoy op 18-6-2004 23:59
 
wiebutt 19-6-2004 0:31 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Power

Als je net een nieuwe kabel hebt moet je aardig hard gassen denk ik hoor. Ik vind het een beetje bizarre manier.
(denk trouwens ook niet dat iemand er ervaring mee heeft )


Bizar ? Het lijkt me wel droog , en dan ook gelijk de agent de schuld geven dat hij je kabel heeft gemold .
Als het je een boete van 220 ofso scheelt dan wil ik best een niewe binnenkabel halen hoor
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 19-6-2004 15:14 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Je kan tog ook gewoon zo hard gassen dat je gaskabel knapt ?
Ik vraag me af wat ze dan willen beginnen

Iemand ervaring ?
Het leek mij wel een goed plan namelijk


had een vriend van me

nemen hem mee en je mag dan opt buro je kabel gaan fixxen

doe je dat niet ben je hem kwijt

kijk es ff in het grote begrenzertopic staat mij id...

die eurobegrenzer brand door als je volle toeren draait in zn vrij

ik ga dr een systeem opmaken dat die in de vrij uit staat dmv een relais en mijn neutraal lampje
 

Dit topic is 2941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved