Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi sm --> 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1084 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18899 - Derbi sm --> 70cc
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 20719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Snikkelbeer 22-5-2004 21:09 Print reply
Posts: 254
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roymt5

Is je trekkracht alleen hoger of schiet je topsnelheid ook in een keer een stuk omhoog met een 70?


als je meer trekkracht heb, dan kan je er een zwaardere vertanding onder doen en dan is je top hoger
 
Ja Weh nou 22-5-2004 21:09 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

maat van me rijd al meer dan 5k km met mk sp op senda met 21 do en bidalot. pas cil er even afgehad, maar big-end was nog nix aan te voelen, dus zo'n vaart zal het niet lopen met je kruk denk ik.

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 22-5-2004 20:15


hier ook eentje, met 70 metra pro race, orginele krakas, veeel mee gereden(en zijn rijstijl ) op zulu(derbi blok) ook na hele tijd, bigend niks aan te voelen.
 
HTS Autotechniek
arie-de-arier 22-5-2004 21:59 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjan

idd c3 lagers op std kruk gaat echt wel goed..

met een airsal hoef je niet eens lagers te vervangen


sowieso vind ik het totaal belachelijk om c4 lagers erin te gooien
 
Allah is beter
rietveldrule 17-5-2010 14:31 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500
[...]


klopt niet..

alleen de pro-race set van metrakit heeft dat, niet de sp, dus je kunt gewoon de mk-sp cilinder kopen zonder enige problemen..

edit: ik zou voor de airsal gaan, snelle cil, die niet onder doet voor de andere merken maar wel lekker goedkoop is.. en is ook nog een keer een goede cil. mocht je een keer een tunigs-beurtje willen.

Dit bericht is ge-edit door Abarth-500 op 20-5-2004 18:55

ja maar airsal is slecht afgewerkt en dan kan het alsnog een duurgrapje worden (als ik het verkeerd heb dan moet je het maar zegge )

 
Als het niet rijdt moet het maar lopen
RobinRS98 17-5-2010 14:43 Print reply

Posts: 879
Kijk eens na de datum en nieuwe airsals zijn helemaal niet meer slecht afgewerkt
 
Stamp die air uit je nikes !
kpotmake 17-5-2010 15:20 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rietveldrule
[...]

ja maar airsal is slecht afgewerkt en dan kan het alsnog een duurgrapje worden (als ik het verkeerd heb dan moet je het maar zegge )


FUUUUUCK waarom roept altijd IEDEREEN op dit forum dat airsal prul is en slecht afgewerkt en troep als ze nog nooit zo'n cilinder in ze handen hebben gehad
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Gary - Forum en Gallery Moderator 17-5-2010 16:04 Print reply

Posts: 12846
Waarom blijven mensen reageren ipv. meldmodden? Dit topic wordt gekickt met nul toegevoegde waarde. Ga daar dan niet verder op reageren.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....

Dit topic is 20719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved