Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - belgische cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18867 - belgische cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vroembroem 19-5-2004 17:55 Print topicpost
Posts: 617
ik heb volgens mij een belgische cilinder voor mt. hij heeft in iedergeval 5 koelribben en bij de uitlaatpoort staat 16,7.
is dit dan zo? en kan je hard met zo´n ding?
 

arrier 19-5-2004 18:41 Print reply
Posts: 2221
volges mij stond er dan ge2 op ofzo op orgineel staat hm16.6
 
Martin mt5 knol 19-5-2004 18:41 Print reply

Posts: 2211
echtniet das onzin, als er boven de uitlaat poort 16.7 is het een belgische! Dus is er eentje, hoeft geen kenmerk van hm ofzo op te staan! had ik ook nie...

en jah als je ze tuned zijn ze snel :P

Dit bericht is ge-edit door Martin mt5 knol op 19-5-2004 18:42
 
brommerforum stinkt
Marthin 19-5-2004 18:42 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vroembroem

ik heb volgens mij een belgische cilinder voor mt. hij heeft in iedergeval 5 koelribben en bij de uitlaatpoort staat 16,7.
is dit dan zo? en kan je hard met zo?n ding?


hoeveel cc is het?
 
arrier 19-5-2004 18:43 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martin mt5 knol

echtniet das onzin, als er boven de uitlaat poort 16.7 is het een belgische! Dus is er eentje, hoeft geen kenmerk van hm ofzo op te staan! had ik ook nie...

en jah als je ze tuned zijn ze snel :P

Dit bericht is ge-edit door Martin mt5 knol op 19-5-2004 18:42

ik zeg toch op orgineel staat hm16.6 dus dan zal t een andere kunne zijn
 
2wheels[jurg] 19-5-2004 18:43 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

[...]


hoeveel cc is het?


gewoon 50cc, diameter is zelf het zelfde als bij nl cilinders. alleen de poorten zijn anders
 
-jaZper- 19-5-2004 18:47 Print reply

Posts: 3841
veel breedere uitlaatpoort en de hoogte is een paar mm hoger, niet zo heel erg veel, de spoelers zijn iets grooter, je kan er toch al gouw 85-90 mee rijden, en hij schijnt laagtoerig ook wel lekker te rijden
 
groene motoren gaan harder
Marthin 19-5-2004 18:48 Print reply

Posts: 6164
de snelheid ligt eraan wat je overige setup is.
 
mr200r 19-5-2004 19:08 Print reply
Posts: 5122
Een echte heeft 6 koelribben en er staat een G in orgineel uit de winkel dan.
 
mr200r
jupiler 19-5-2004 19:37 Print reply
Posts: 846
der hoort volgens mij wel hm in te staan hoor, en ze rijden ongetuned ook al goed hoor, rond de 85/90 met de rest ori is al goed te halen
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
arie-de-arier 19-5-2004 19:42 Print reply

Posts: 10000
ori ontgrensd
 
Allah is beter
jupiler 19-5-2004 19:43 Print reply
Posts: 846
ja ok, ori ontgrensd... o zo oplettende ns1 berijder
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
arie-de-arier 19-5-2004 19:44 Print reply

Posts: 10000
ik mis een worshippy




 
Allah is beter
shibby 19-5-2004 19:45 Print reply

Posts: 770
100 op teller met 18mm en homoetje moet best lukken
 
Prodigital 19-5-2004 20:40 Print reply

Posts: 728
Heh, heb ik ook. Woon dan ook in Belgi
 

Dit topic is 477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved