Ik dacht inderdaad ook dat malossi prima cil. was. In de FAQ van deze site, "hoe moet je je Honda'tje goed snel maken?" staat letterlijk, ik citeer:
"..Waarom geen Malossi cilinders? Omdat deze wel redelijk hard rijden, maar echt niet optrekken. Een 70cc imi rijdt net zo hard en trekt net zo hard als een Malossi. Malossi is gewoon een kut merk voor Honda MB/MT en Zeta 70 is de beste cilinder die op je originele blok past. Okee, als je een NSR hebt moet je juist wel weer een Malossi hebben, maar op een MB/MT een Zeta dus.."
Mijn probleem is dat ik in amsdterdam en beetje schijt voor de cops, en de doorsnee cop hier zal, hopelijk, niet aan de buitenkant van de cil, zeker als die 6 ribben heeft, niet kan zien of die snel of niet is. Een grote catb daarentegen begint al snel op te vallen, en een onderlangse homoet (o.i.d.) al helemaal.
Vandaar dat ik met een standaard 12 mm wil rijden enmet een snelle bocht+ standaard demper..
Ten eerste is een imi cilinder niet te vergelijken met een malossi. Zeta zijn wel goede cilinders alleen gaat de wand nogal snel vanaf. En ik zou er geen 12mm achter zetten of je moet heel je cilinder willen verneuken
Ten eerste is een imi cilinder niet te vergelijken met een malossi. Zeta zijn wel goede cilinders alleen gaat de wand nogal snel vanaf. En ik zou er geen 12mm achter zetten of je moet heel je cilinder willen verneuken