Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - motor is de soep

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 958 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18816 - motor is de soep
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maart 18-5-2004 9:40 Print reply

Posts: 717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos

kan ook nog zijn dat je kick starter niet meer helemaal goed zit dan wil hij ook wel eens gaan ratelen.


ja, idd dat ie niet terug van het kickstarttandwiel slaat, en dattie erop blijft hangen, en gaat ratelen(hoor je ook als je em aangekickt hebt, en je kick omlaag houd.

als ie dat beetje lang doet, dan kunnen die tandjes erafgeslagen/gesleten zijn, en dat zou verklaren waarom zn kick weinig weerstand heeft, en ratelt.

als dat zo is zou het vliegwiel niet meedraaien als je kickt.
 
suzuki rijder 18-5-2004 10:12 Print reply

Posts: 2322
ja kan het niet zijn dat je kickstarteras uitelkaar is binnenin dus de ver los want dan neemt ie niks meer mee maar rateld dat wel wat. Omdat je ook zegd dat ie niks meer meeneemt.
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Dragonfly 18-5-2004 10:15 Print reply

Posts: 486
Zit je moer van de krukas van de primaire tandwiel niet los ( tandwiel die de koppeling aandrijft)??? Ik denk dat de spie er uit ligt en de moer er af. Misschien ben je vergeten de spie te plaatsen
 
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here
Nessaya 18-5-2004 10:34 Print reply

Posts: 1198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rijder

ja kan het niet zijn dat je kickstarteras uitelkaar is binnenin dus de ver los want dan neemt ie niks meer mee maar rateld dat wel wat. Omdat je ook zegd dat ie niks meer meeneemt.
]Daar had jij toch ook last van.. of heb je dat alweer verholpen?
 
honda
Stegehuis 18-5-2004 14:06 Print reply
Posts: 1150
Als ik dus hem in de versnelling zet en probeer aan te lopen hoor ik ook alleen geratel :S.

maar hij staat nog bij een maat van me en dus maar eff kijken
 
mike3000 18-5-2004 15:05 Print reply
Posts: 7
ik weet niet zoveel van dat geratelmaar qua kicken zonder weerstand dan bouw je geen compressie op is er dan niks mis met je cilinder?


 
|^^| ! |< E
brutus 18-5-2004 15:16 Print reply

Posts: 7934
is je cilinder niet gewoon in elkaar geopen dat er hele erge groeven in zitten en dat de veren enzo zijn gesprongen?
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-5-2004 15:18 Print reply

Posts: 17929
wat een zeik allemaal:S:S

hij zegt in zijn eerste post al dat hij heel licht kan kicken

dus lijkt me wel een vastnaaier

dattiue gewoon zijn kop er ff afschroeft en in zijn cil kijkt:s is net 10 minute werk
 
Hans F 18-5-2004 15:32 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

V-power is niet sneller, in Nederland heeft 't dezelfde octaangehalte als euro95. 'k Heb wel eens mensen horen zeggen dat hun keeringen in de soep liepen nadat ze V-power getankt hadden...


octaangehalte?
 
Stegehuis 18-5-2004 15:40 Print reply
Posts: 1150
naja zal allemaal wel, ga zo me MB ophalen
dan kan ik er pas naar kijken.
maar ik zei tog ook al :

DE MOTOR BLEEF LOPEN TOEN IK DE KOPPELINGKNEEP, IK HEB ZELF HET CONTACT UIT GEZET! d

dus lijkt me geen vastnaaier maarja.

want hij schoot zomaar vol in de toeren toen ik in zijn 2 reed..........
dus kan hem niet meer starten of aanlopen want

(daar hoor je hetzelfde geluid als de motor loopt en dan nog een keer probeert aan te kicken)

Dit bericht is ge-edit door MB70cc op 18-5-2004 15:45
 
Pas 18-5-2004 15:45 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


octaangehalte?


ja, dat nummertje achter de benzine is octaangehalte.
Euro95 --> 95 octaan
Euro98 --> 98 octaan --> werkt op sommig "high performance" motoren beter

Duitse V-power = 100 octaan
Nederlandse V-power = 95 octaan (gewoon verbeterde shell Pura)
 
GSXR600K1
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-5-2004 15:46 Print reply

Posts: 7007
heet dat niet octaangetal
 
nobody fuck with us!!
Stegehuis 18-5-2004 15:49 Print reply
Posts: 1150
aha maar als het de cilinder niet is (wat denk ik niet zo is) dan gooi ik een ander blok eronder (heb nog 2 te gaan dus )
 
Hans F 18-5-2004 15:49 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

heet dat niet octaangetal


idd, RON, daar sloeg mij opmerking derhalve ook op.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 18-5-2004 15:56
 
~RoNaLd~ 18-5-2004 15:51 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

[...]


ja, dat nummertje achter de benzine is octaangehalte.
Euro95 --> 95 octaan
Euro98 --> 98 octaan --> werkt op sommig "high performance" motoren beter

Duitse V-power = 100 octaan
Nederlandse V-power = 95 octaan (gewoon verbeterde shell Pura)



 

Dit topic is 1913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved