maart |
18-5-2004 9:40 |
Posts: 717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartos
kan ook nog zijn dat je kick starter niet meer helemaal goed zit dan wil hij ook wel eens gaan ratelen.
ja, idd dat ie niet terug van het kickstarttandwiel slaat, en dattie erop blijft hangen, en gaat ratelen(hoor je ook als je em aangekickt hebt, en je kick omlaag houd.
als ie dat beetje lang doet, dan kunnen die tandjes erafgeslagen/gesleten zijn, en dat zou verklaren waarom zn kick weinig weerstand heeft, en ratelt.
als dat zo is zou het vliegwiel niet meedraaien als je kickt.
|
|
|
|
suzuki rijder |
18-5-2004 10:12 |
Posts: 2322 |
ja kan het niet zijn dat je kickstarteras uitelkaar is binnenin dus de ver los want dan neemt ie niks meer mee maar rateld dat wel wat. Omdat je ook zegd dat ie niks meer meeneemt.
|
|
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url] |
|
Dragonfly |
18-5-2004 10:15 |
Posts: 486 |
Zit je moer van de krukas van de primaire tandwiel niet los ( tandwiel die de koppeling aandrijft)??? Ik denk dat de spie er uit ligt en de moer er af. Misschien ben je vergeten de spie te plaatsen
|
|
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here |
|
Nessaya |
18-5-2004 10:34 |
Posts: 1198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki rijder
ja kan het niet zijn dat je kickstarteras uitelkaar is binnenin dus de ver los want dan neemt ie niks meer mee maar rateld dat wel wat. Omdat je ook zegd dat ie niks meer meeneemt.
]Daar had jij toch ook last van.. of heb je dat alweer verholpen?
|
|
honda |
|
Stegehuis |
18-5-2004 14:06 |
Posts: 1150 |
Als ik dus hem in de versnelling zet en probeer aan te lopen hoor ik ook alleen geratel :S.
maar hij staat nog bij een maat van me en dus maar eff kijken
|
|
|
|
mike3000 |
18-5-2004 15:05 |
Posts: 7 |
ik weet niet zoveel van dat geratelmaar qua kicken zonder weerstand dan bouw je geen compressie op is er dan niks mis met je cilinder?
|
|
|^^| ! |< E |
|
brutus |
18-5-2004 15:16 |
Posts: 7934 |
is je cilinder niet gewoon in elkaar geopen dat er hele erge groeven in zitten en dat de veren enzo zijn gesprongen?
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
18-5-2004 15:18 |
Posts: 17929 |
wat een zeik allemaal:S:S
hij zegt in zijn eerste post al dat hij heel licht kan kicken
dus lijkt me wel een vastnaaier
dattiue gewoon zijn kop er ff afschroeft en in zijn cil kijkt:s is net 10 minute werk
|
|
|
|
Hans F |
18-5-2004 15:32 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
V-power is niet sneller, in Nederland heeft 't dezelfde octaangehalte als euro95. 'k Heb wel eens mensen horen zeggen dat hun keeringen in de soep liepen nadat ze V-power getankt hadden...
octaangehalte?
|
|
|
|
Stegehuis |
18-5-2004 15:40 |
Posts: 1150 |
naja zal allemaal wel, ga zo me MB ophalen
dan kan ik er pas naar kijken.
maar ik zei tog ook al :
DE MOTOR BLEEF LOPEN TOEN IK DE KOPPELINGKNEEP, IK HEB ZELF HET CONTACT UIT GEZET! d
dus lijkt me geen vastnaaier maarja.
want hij schoot zomaar vol in de toeren toen ik in zijn 2 reed..........
dus kan hem niet meer starten of aanlopen want
(daar hoor je hetzelfde geluid als de motor loopt en dan nog een keer probeert aan te kicken)
Dit bericht is ge-edit door MB70cc op 18-5-2004 15:45
|
|
|
|
Pas |
18-5-2004 15:45 |
Posts: 1181 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
octaangehalte?
ja, dat nummertje achter de benzine is octaangehalte.
Euro95 --> 95 octaan
Euro98 --> 98 octaan --> werkt op sommig "high performance" motoren beter
Duitse V-power = 100 octaan
Nederlandse V-power = 95 octaan (gewoon verbeterde shell Pura)
|
|
GSXR600K1 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
18-5-2004 15:46 |
Posts: 7007 |
heet dat niet octaangetal
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Stegehuis |
18-5-2004 15:49 |
Posts: 1150 |
aha maar als het de cilinder niet is (wat denk ik niet zo is) dan gooi ik een ander blok eronder (heb nog 2 te gaan dus )
|
|
|
|
Hans F |
18-5-2004 15:49 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
heet dat niet octaangetal
idd, RON, daar sloeg mij opmerking derhalve ook op.
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 18-5-2004 15:56
|
|
|
|
~RoNaLd~ |
18-5-2004 15:51 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
[...]
ja, dat nummertje achter de benzine is octaangehalte.
Euro95 --> 95 octaan
Euro98 --> 98 octaan --> werkt op sommig "high performance" motoren beter
Duitse V-power = 100 octaan
Nederlandse V-power = 95 octaan (gewoon verbeterde shell Pura)
|
|
|
|