Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - plaatjes getunede 110cc AC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 692 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1878 - plaatjes getunede 110cc AC
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rens 15-10-01?16:14 Print topicpost

Posts: 6863
Plaatjes van mijn getunede 110cc imi die op m`n mtx zit, rijd heel hard met:
-proma 80cc bocht
-24mm mikuni carb
-adige membraan
-tandwiel 16-42

Over de 120 bij 10500 toeren.







ik zal ook ff een poortmapje maken.

zoooooooooo de scanner is niet geinstalleerd dus dan maar ff met de webcam.

[This message is edited by Rens on 15-10-01 16:33]
 
achter de maan is alles beter

Sneks 15-10-01?16:42 Print reply
Posts: 2499
Rijd hij met weinig toeren ook lekker? Want de inlaat is erg groot .
En als je met 10500 toeren 120 rijd, dan heb je besveel kracht


Het lijkt trouwens alsof hij ook aux-poorten heeft.
En wie heeft hem getuned

[This message is edited by Hans F. on 15-10-01 17:13]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rens 15-10-01?16:50 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Rijd hij met weinig toeren ook lekker? Want de inlaat is erg groot .
En als je met 10500 toeren 120 rijd, dan heb je besveel kracht


Tussen de 4000 en de 5000 toeren zit een stotterzone als je heel langzaam wilt rijden. Als je daar onder of boven zit rijd het gewoon goed.
 
achter de maan is alles beter
barry 15-10-01?17:09 Print reply

Posts: 7387
dat ding zuipt volgens mij giga hard man gewoon een draaikolk in je tank
 
He?
Rens 15-10-01?17:21 Print reply

Posts: 6863
Eigelijk loopt ie 1:17 en heb ik een sproeier 95 in m`n carburateur.

OH ja ik heb `m getuned en er zitten inderdaad aux intakes in.

[This message is edited by Rens on 15-10-01 17:28]
 
achter de maan is alles beter
Kouwe Arie 15-10-01?17:25 Print reply
Posts: 2065
gaaf!
 
nsr-gast 15-10-01?17:30 Print reply
Posts: 334
Sproeier 95 is dat die een beetje erg klein?? Wordt ie zeker wel snel warm, pas maar op voor vastlopers! Ik heb sproeier 120 in mijn 20mm op mijn 70cc!
 
Woeter 15-10-01?17:51 Print reply

Posts: 2832
Waarmee heb je die uitlaatpoort zo groot gemaakt?! Met een dremel?
 
Ali 15-10-01?19:35 Print reply
Posts: 667
Wil helemaal nix zeggen wat voor sproeier je erin doet.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
-Michiel RS- 15-10-01?19:36 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Tussen de 4000 en de 5000 toeren zit een stotterzone als je heel langzaam wilt rijden. Als je daar onder of boven zit rijd het gewoon goed.


Jah dat komt waarschijnlijk doordat je die inlaat zo veels te groot gemaakt hebt, dat had B3ast ook met z'n MT polinie aardappelgaten cilinder
 
Pertijn 15-10-01?19:52 Print reply
Posts: 846
Met zo'n cilinder moet je volgens mij ook niet bang zijn voor happen..
Ik denk eerder dat je zuiger door je inlaatpoort naar buiten komt! djees wat motherfucking groot gat man ASSO!
Maarja, jammer dat de auxilary niet werken en die scherpe spoelpoorten..
Zonde van de moeite eigenlijk..maarja..ik heb ze ook..
Toch moet dat allemaal veel harder kunnen dan 120..
Met zo'n biggie cilinder dan he?
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
verwijderd 15-10-01?19:59 Print reply
Posts: 4082
ja, mooi getuned rens (zo ben ik het ook van je gewend) we gaan denk ik maar ff een ori 80cc ook zo maken (die van ruurd)


ik zal binnenkort ook ff scans van me getunde 110cc LC euro maken, ik zal nog ff sleuven in m'n zuiger (vertex) frezen.

maar volgens mij helpen die aux kanalen wel man, waarom zouden ze bij eurocilindro anders de moeite nemen om die erin te maken?
 
Pertijn 15-10-01?23:22 Print reply
Posts: 846
Was het maar zo..
Testbank liegt niet..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
B3AST 15-10-01?23:27 Print reply
Posts: 2469
hey man die lijkt best op mn polini!
maaruhm, mijn inlaat is nog een beetje breder van boven

die van mij heeft ook een stotterzone idd, maar als ie daarboven is dan gaat ie ook helemaal los dikke pokke herrie, ropt de stenen de straat uit en gaat ie gewoon VET hard VETTE power.... (als de koppeling hem houdt tenminste )

maaruhm dat uitlaatkanaal ziet er ook wel goed uit! gepolijst?
 
- insane in the brain -
Rens 15-10-01?23:28 Print reply

Posts: 6863
Die randjes scherp maken had bij deze cilinder wel zin.
Ik had een heel stuk van het inlaat kanaal afgezaagd voor betere spoeling.
Stuk uit de cilinderwand dus bij de spoelpoorten ongeveer 3cm dieper als normaal bij 110imi.
Alles was daar dus VIERKANT en dat veroorzaakt wervelingen.

En tja die stotterzone heb ik niet veel last van ik rijd meestal toch boven de 5000 toeren en de gas reactie is echt achterlijk snel net als het optrekken met deze cilinder.

Oh ja en over vastlopen gesproken of te kleine sproeiers ik heb met deze cil al 2000 km of meer gereden met imi zuiger en deze zuiger is nog steeds goed je ziet zelfs de ribbeltjes van de productie nog een beetje zitten.

En 15min vol gas rijden geen probleem

De uitlaat poort is idd gepolijst en ik heb het meeste werk met een dremel gedaan en schuurpapier.

Met deze cilinder kan ik ongetwijfeld harder als 120 alleen ik ga er geen zwaardere vertanding opzetten want ik vind hard optrekken veeel belangrijker en je kan toch bijna nergens de top halen (woon in de randstad)



[This message is edited by Rens on 15-10-01 23:43]
 
achter de maan is alles beter
verwijderd 17-10-01?16:44 Print reply
Posts: 4082

hier een plaatje van 1 van m'n 125euro's hierbij is het inlaat giga uit gefreest om plaats te maken voor een crossmotor membraan, hij moet nog ff verder getuned worden, inlaat groter, aux kanalen enzo
 

Dit topic is 935 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved