Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te weinig power met snelle kit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 685 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18767 - te weinig power met snelle kit
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerwin 17-5-2004 0:49 Print reply
Posts: 12
Het is inderdaad een 50cc uitlaat dus heb ook een verloopbus nodig wilde ik hem op mijn cilinder kwijt kunnen.

Ik denk dat ik met een hebo en een yasuni uitlaat en een 48 tw tandwiel achter al een stuk sneller rijd.

zou ik nou nog een powerfilter nemen of gewoon me org. filter bewerken

 
Wanker 17-5-2004 0:50 Print reply

Posts: 947
moet jij weten powerfilter scheelt niet veel in vermogen.. maakt wel een dol geluid.
 
No rap, No reggae, No hardstyle
kpotappel86 17-5-2004 1:51 Print reply

Posts: 2679
yasuni is goede pijp hiervoor ja denk ik...
en powerfiltertje dan afstellen(of laten doen evt.)

EN goed vertanden...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Nick Bakker 17-5-2004 7:35 Print reply
Posts: 81
als je zegt dat je hand vochtig wordt, kijk dan of je membraam wel goed afsluit. zo niet nieuwe kopen. Als je rijdt, en je trekt je koppeling in heeft ie dan heel veel toeren over? niet gewoon 2000 maar bijv 5000?
 
Hans F 17-5-2004 8:48 Print reply
Posts: 4326
zo'n hebo ng is standaard gewoon geen snel ding
 
-jaZper- 17-5-2004 8:57 Print reply

Posts: 3841
zit je snel op de top in de 6de versnelling?
en 100 is niet echt veel, rij ik je eruit met mijn oude mb met 50cc
 
groene motoren gaan harder
arrier 17-5-2004 10:59 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

zit je snel op de top in de 6de versnelling?
en 100 is niet echt veel, rij ik je eruit met mijn oude mb met 50cc

100 met 50cc mb? doe je goed
 
2wheels[jurg] 17-5-2004 11:02 Print reply

Posts: 3503
ik denk dat het aan je uitlaat ligt, meeste 50cc uitlatem stoppen bij de 10/11k en jou 70cc zal meer in de buurt liggen van de 13/14k. aangezien hij de meeste kracht heeft hoog in toeren zal die mk uitlaat hen dus fiks knijpen
 
Hans F 17-5-2004 11:06 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]

ik denk dat het aan je uitlaat ligt, meeste 50cc uitlatem stoppen bij de 10/11k en jou 70cc zal meer in de buurt liggen van de 13/14k. aangezien hij de meeste kracht heeft hoog in toeren zal die mk uitlaat hen dus fiks knijpen


hebo ng standaard niet hoor, eerder rond de 9k
 
2wheels[jurg] 17-5-2004 11:08 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


hebo ng standaard niet hoor, eerder rond de 9k


een 70cc die 9k draaid lekkere bagger cilinder dan. mag je blij zijn dat ie de 100 haald.
 
Racekip #1 17-5-2004 11:10 Print reply

Posts: 1119
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

zit je snel op de top in de 6de versnelling?
en 100 is niet echt veel, rij ik je eruit met mijn oude mb met 50cc


de eerste 20 meter en dan zit je cilinder weer vast
 
loud pipes saves lives
5th Tuning Rs 17-5-2004 11:21 Print reply

Posts: 319
NG met metrakit is niet goed te doen nee,

en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....

onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..

tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)

en die UITLAAT WEGGOOIEN :P

en een hmr 2 kopen..
 
[5th Territory Tuning] Aprilia Rs Extrema Roze Top 80 cc+ [Tuned] 26 MM dell HPI Binnenrotor Gianelli 70 Malossi Filter MK ProRace Platen Doppler Krukas Polini Membr Malossi SpruitstukTuned] KillSwitch [5th Territory Tuning] [
beunhaas 17-5-2004 11:38 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 5th Tuning Rs

NG met metrakit is niet goed te doen nee,

en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....

onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..

tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)



Twin air filtertje
en die UITLAAT WEGGOOIEN :P

en een hmr 2 kopen..

 
De beunhaas
Pingu 17-5-2004 13:19 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 5th Tuning Rs

NG met metrakit is niet goed te doen nee,

en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....

onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..

tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)

en die UITLAAT WEGGOOIEN :P

en een hmr 2 kopen..
topvermogen doelt hans f. wss op, en je toerenteller wijkt gewoon ook nog een eind af.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Hans F 17-5-2004 13:40 Print reply
Posts: 4326
idd, topvermogen
Ik geloof dat het klaaswaal vorig jaar was. Toen was er ook een derbi of mh weet niet meer, met ng en mk uitlaat, die ging op de testbank, ding draaide echt geen toeren, en haalde ook een schamele 9 pk (Waar ik overheen ging met spullen die bij elkaar 2 tientjes hadden gekost :P)

edit: of was het nou 2 jaar geleden?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-5-2004 13:43
 

Dit topic is 2700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved