gerwin |
17-5-2004 0:49 |
Posts: 12 |
Het is inderdaad een 50cc uitlaat dus heb ook een verloopbus nodig wilde ik hem op mijn cilinder kwijt kunnen.
Ik denk dat ik met een hebo en een yasuni uitlaat en een 48 tw tandwiel achter al een stuk sneller rijd.
zou ik nou nog een powerfilter nemen of gewoon me org. filter bewerken
|
|
|
|
Wanker |
17-5-2004 0:50 |
Posts: 947 |
moet jij weten powerfilter scheelt niet veel in vermogen.. maakt wel een dol geluid.
|
|
No rap, No reggae, No hardstyle |
|
kpotappel86 |
17-5-2004 1:51 |
Posts: 2679 |
yasuni is goede pijp hiervoor ja denk ik...
en powerfiltertje dan afstellen(of laten doen evt.)
EN goed vertanden...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Nick Bakker |
17-5-2004 7:35 |
Posts: 81 |
als je zegt dat je hand vochtig wordt, kijk dan of je membraam wel goed afsluit. zo niet nieuwe kopen. Als je rijdt, en je trekt je koppeling in heeft ie dan heel veel toeren over? niet gewoon 2000 maar bijv 5000?
|
|
|
|
Hans F |
17-5-2004 8:48 |
Posts: 4326 |
zo'n hebo ng is standaard gewoon geen snel ding
|
|
|
|
-jaZper- |
17-5-2004 8:57 |
Posts: 3841 |
zit je snel op de top in de 6de versnelling?
en 100 is niet echt veel, rij ik je eruit met mijn oude mb met 50cc
|
|
groene motoren gaan harder |
|
arrier |
17-5-2004 10:59 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
zit je snel op de top in de 6de versnelling?
en 100 is niet echt veel, rij ik je eruit met mijn oude mb met 50cc
100 met 50cc mb? doe je goed
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
17-5-2004 11:02 |
Posts: 3503 |
ik denk dat het aan je uitlaat ligt, meeste 50cc uitlatem stoppen bij de 10/11k en jou 70cc zal meer in de buurt liggen van de 13/14k. aangezien hij de meeste kracht heeft hoog in toeren zal die mk uitlaat hen dus fiks knijpen
|
|
|
|
Hans F |
17-5-2004 11:06 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]
ik denk dat het aan je uitlaat ligt, meeste 50cc uitlatem stoppen bij de 10/11k en jou 70cc zal meer in de buurt liggen van de 13/14k. aangezien hij de meeste kracht heeft hoog in toeren zal die mk uitlaat hen dus fiks knijpen
hebo ng standaard niet hoor, eerder rond de 9k
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
17-5-2004 11:08 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
hebo ng standaard niet hoor, eerder rond de 9k
een 70cc die 9k draaid lekkere bagger cilinder dan. mag je blij zijn dat ie de 100 haald.
|
|
|
|
Racekip #1 |
17-5-2004 11:10 |
Posts: 1119 |
|
|
loud pipes saves lives |
|
5th Tuning Rs |
17-5-2004 11:21 |
Posts: 319 |
NG met metrakit is niet goed te doen nee,
en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....
onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..
tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)
en die UITLAAT WEGGOOIEN :P
en een hmr 2 kopen..
|
|
[5th Territory Tuning] Aprilia Rs Extrema Roze Top 80 cc+ [Tuned] 26 MM dell HPI Binnenrotor Gianelli 70 Malossi Filter MK ProRace Platen Doppler Krukas Polini Membr Malossi SpruitstukTuned] KillSwitch [5th Territory Tuning] [ |
|
beunhaas |
17-5-2004 11:38 |
Posts: 178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 5th Tuning Rs
NG met metrakit is niet goed te doen nee,
en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....
onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..
tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)
Twin air filtertje
en die UITLAAT WEGGOOIEN :P
en een hmr 2 kopen..
|
|
De beunhaas |
|
Pingu |
17-5-2004 13:19 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 5th Tuning Rs
NG met metrakit is niet goed te doen nee,
en ng draait echt wel meer dan 9 k, dus ....
onafgewerkte ng draaiit ook gewoon 14 k maar dan moet je afstelling wel goed zijn.. en deze gozer vraagt hulp bij afstellen, als ik jou was zou ik gewoon een luchtfilter nemen die niet teveel lucht doorlaat..
tandwiel verh idd langer (kleiner achter..)
en die UITLAAT WEGGOOIEN :P
en een hmr 2 kopen..
topvermogen doelt hans f. wss op, en je toerenteller wijkt gewoon ook nog een eind af.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Hans F |
17-5-2004 13:40 |
Posts: 4326 |
idd, topvermogen
Ik geloof dat het klaaswaal vorig jaar was. Toen was er ook een derbi of mh weet niet meer, met ng en mk uitlaat, die ging op de testbank, ding draaide echt geen toeren, en haalde ook een schamele 9 pk (Waar ik overheen ging met spullen die bij elkaar 2 tientjes hadden gekost :P)
edit: of was het nou 2 jaar geleden?
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-5-2004 13:43
|
|
|
|