Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda ns1 van 75cc naar 50cc hoe???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 840 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18766 - honda ns1 van 75cc naar 50cc hoe???
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5722 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 17-5-2004 19:10 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

jah dat snap ik wel, maar die cilinder was toch op bepaalde dingen getuned ? kop afgedraaait,poorten gedaan.
als dat ook met die rs zou gebeuren, denk je dan nog steeds dat ie de 15 pk niet haalt ?

ff ter informatie:
ik ben niet bezig rs op te hemelen ofzo, ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie ervan denken

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-5-2004 17:55


snap je het nou echt niet? Hetzelfde tunen bij een totaal andere cilinder bij een ander blok slaat nergens op
 
Apriliars105 17-5-2004 21:40 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw

[...]


appie heeft kut kwaliteits prijs vergelijking
btw ns-1 ori rijdt al 110 minimaal dus als je die tuned dan denk ik dat je ook ene rs voorbij knald(en ben je goedkoper uit)

Dit bericht is ge-edit door mallemeeuw op 17-5-2004 18:23


mijnes rijdt ook al 105/110 met 50cc en nog niet eens echt getuned oid... Dus met 70cc en bijbehorende steup moet een RS toch nog veeel harder te krijgen zijn (ja, het kost wel geld ja, en veel ook )
 
As finishing touch, God created the Dutch
[RRT] Lost-P 17-5-2004 21:42 Print reply
Posts: 4578
ja maarja, t gaat niet alleen om de snelheid. Maar ook om hoe snel je op die snelheid zit he
 
Chille Tune shit dan
arie-de-arier 17-5-2004 21:57 Print reply

Posts: 10000
idd, en met welk geld, ns1 kost je 900 euro max, en dan heb je een mooie, dan gaat ie al 110 en dan heb je een echte achterbrug(niet zoals oud rs type), mooie velgen, goede remkracht en nog 2000 euro over om onderdeeltes op te leggen(als je het vergelijkt met rs50) enigste nadeel is dat als ze je pakken dat je kans krijgt op rijbewijs ontzegging maar wel minder boetes dan een rs
 
Allah is beter
Bullet 17-5-2004 22:05 Print reply

Posts: 12150
niet fokken met rs OM abrug
 
**My BungHole Will Speak Now**
arie-de-arier 17-5-2004 22:10 Print reply

Posts: 10000
hoezo, dat kan je niet eens achterbrug noemen
 
Allah is beter
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-5-2004 0:06 Print reply

Posts: 7007
dat is echt wel n facking mooi systeem man !! ik snap jou echt niet
 
nobody fuck with us!!
arie-de-arier 18-5-2004 0:23 Print reply

Posts: 10000
misschien wel het mooiste staaltje techniek van aprillia, maar het ziet er gewoon niet uit
 
Allah is beter
Nightbat 18-5-2004 1:24 Print reply

Posts: 550
standaard AM6 50cc geeft (fabriekswaarde) 6,5KW
bij 9500 TPM
nou zal een honda 80cc wel een wat bredere
powerband hebben,
maar denk dat 15KW wel uit een AM6 70cc te
pompen is.
 
RS_70_power 18-5-2004 8:26 Print reply

Posts: 1990
Vrijdag rij ik ff naar de Jager voor een testbankje , ben zelf ook wel eens benieuwed naar het PK .

en ja het kost veel geld , je moet toch ergens voor werken .

en mijn 70 is nog niet TuNeD en toch loopt ie al harder dan een orgi NS-1 , laat staan als ik hem laat tunen . i.c.m. met een pijp berekende .

Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 18-5-2004 8:27
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Blukaap 18-5-2004 10:08 Print reply

Posts: 10006
En heb je nog steeds hetzelfde verbruik, even weinig geluid, zelfde slijtage, even brede powerband etc ?

NS1 heeft std een PK of 14 ofzo (9KW).
Doe je best om dat met even weinig herrie etc te halen .
 
Bastila is lief
arie-de-arier 18-5-2004 12:01 Print reply

Posts: 10000
12,9 blukkie


NS1

Engine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
gewicht zoek ik nof ff op zat rond de 100 kg

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 18-5-2004 12:03
 
Allah is beter
Blukaap 18-5-2004 12:09 Print reply

Posts: 10006
98 drooggewicht .
Maar idd, 12,beetje PK, verkeerd omgerekend :p.
 
Bastila is lief
arie-de-arier 18-5-2004 12:15 Print reply

Posts: 10000
als mijn duits goed is betekent leer gewicht droog gewicht en is het 103 kg





 
Allah is beter
arie-de-arier 18-5-2004 12:32 Print reply

Posts: 10000
maarja er staat ook dat ie max 75 gaat en dat ie 75 cc heeft
 
Allah is beter

Dit topic is 5722 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved