Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #18766 - honda ns1 van 75cc naar 50cc hoe???
|
Pagina 5 van 6
|
Dit topic is 5722 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Hans F |
17-5-2004 19:10 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
[...]
jah dat snap ik wel, maar die cilinder was toch op bepaalde dingen getuned ? kop afgedraaait,poorten gedaan.
als dat ook met die rs zou gebeuren, denk je dan nog steeds dat ie de 15 pk niet haalt ?
ff ter informatie:
ik ben niet bezig rs op te hemelen ofzo, ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie ervan denken
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-5-2004 17:55
snap je het nou echt niet? Hetzelfde tunen bij een totaal andere cilinder bij een ander blok slaat nergens op
|
|
|
|
Apriliars105 |
17-5-2004 21:40 |
|
[RRT] Lost-P |
17-5-2004 21:42 |
Posts: 4578 |
ja maarja, t gaat niet alleen om de snelheid. Maar ook om hoe snel je op die snelheid zit he
|
|
Chille Tune shit dan |
|
arie-de-arier |
17-5-2004 21:57 |
Posts: 10000 |
idd, en met welk geld, ns1 kost je 900 euro max, en dan heb je een mooie, dan gaat ie al 110 en dan heb je een echte achterbrug(niet zoals oud rs type ), mooie velgen, goede remkracht en nog 2000 euro over om onderdeeltes op te leggen(als je het vergelijkt met rs50) enigste nadeel is dat als ze je pakken dat je kans krijgt op rijbewijs ontzegging maar wel minder boetes dan een rs
|
|
Allah is beter |
|
Bullet |
17-5-2004 22:05 |
Posts: 12150 |
niet fokken met rs OM abrug
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
arie-de-arier |
17-5-2004 22:10 |
Posts: 10000 |
hoezo, dat kan je niet eens achterbrug noemen
|
|
Allah is beter |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
18-5-2004 0:06 |
Posts: 7007 |
dat is echt wel n facking mooi systeem man !! ik snap jou echt niet
|
|
nobody fuck with us!! |
|
arie-de-arier |
18-5-2004 0:23 |
Posts: 10000 |
misschien wel het mooiste staaltje techniek van aprillia, maar het ziet er gewoon niet uit
|
|
Allah is beter |
|
Nightbat |
18-5-2004 1:24 |
Posts: 550 |
standaard AM6 50cc geeft (fabriekswaarde) 6,5KW
bij 9500 TPM
nou zal een honda 80cc wel een wat bredere
powerband hebben,
maar denk dat 15KW wel uit een AM6 70cc te
pompen is.
|
|
|
|
RS_70_power |
18-5-2004 8:26 |
Posts: 1990 |
Vrijdag rij ik ff naar de Jager voor een testbankje , ben zelf ook wel eens benieuwed naar het PK .
en ja het kost veel geld , je moet toch ergens voor werken .
en mijn 70 is nog niet TuNeD en toch loopt ie al harder dan een orgi NS-1 , laat staan als ik hem laat tunen . i.c.m. met een pijp berekende .
Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 18-5-2004 8:27
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
Blukaap |
18-5-2004 10:08 |
Posts: 10006 |
En heb je nog steeds hetzelfde verbruik, even weinig geluid, zelfde slijtage, even brede powerband etc ?
NS1 heeft std een PK of 14 ofzo (9KW).
Doe je best om dat met even weinig herrie etc te halen .
|
|
Bastila is lief |
|
arie-de-arier |
18-5-2004 12:01 |
Posts: 10000 |
12,9 blukkie
NS1
Engine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
gewicht zoek ik nof ff op zat rond de 100 kg
Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 18-5-2004 12:03
|
|
Allah is beter |
|
Blukaap |
18-5-2004 12:09 |
Posts: 10006 |
98 drooggewicht .
Maar idd, 12,beetje PK, verkeerd omgerekend :p.
|
|
Bastila is lief |
|
arie-de-arier |
18-5-2004 12:15 |
Posts: 10000 |
als mijn duits goed is betekent leer gewicht droog gewicht en is het 103 kg
|
|
Allah is beter |
|
arie-de-arier |
18-5-2004 12:32 |
Posts: 10000 |
maarja er staat ook dat ie max 75 gaat en dat ie 75 cc heeft
|
|
Allah is beter |
|
Dit topic is 5722 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 6
|
|