Blorn |
16-5-2004 17:31 |
Posts: 13825 |
Leg je vader dan ook even uit dat de NS1 niet goedgekeurd is in Nederland en dat je daar dus fikse problemen mee kan krijgen.
|
|
|
|
mb_stefan |
16-5-2004 17:32 |
Posts: 320 |
ja ok dat weet ik maar het moet toch wel mogelijk zijn
keuren ofzo?
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
16-5-2004 17:32 |
Posts: 7007 |
als dat je niet boeit , nsr blok drop
edit: keuren gaat je niet lukken
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 16-5-2004 17:32
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Joscross |
16-5-2004 17:33 |
Posts: 12501 |
Er zijn NS1 50cc cilinders die zijn heeeeel zeldzaam.
|
|
|
|
mb_stefan |
16-5-2004 17:33 |
Posts: 320 |
dus een nsr blok past er op
|
|
|
|
bart de schakelgek |
16-5-2004 17:35 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb_stefan
dus een nsr blok past er op
ja net zoals mbx, mcx, mtx sh blok
|
|
Limburger |
|
Neonlampje |
16-5-2004 17:35 |
Posts: 14825 |
Niet zonder wat aanpassingen.
Maaruh, reken er maar op dat het je heel veel geld gaat kosten die keuring, kun je beter een mooie nieuwe schakelbrommer kopen, ben je nog goedkoper uit ook nog als je mazzel hebt
|
|
|
|
JCG |
16-5-2004 17:35 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb_stefan
ja ok dat weet ik maar het moet toch wel mogelijk zijn
keuren ofzo?
je kan hem keuren, maar dat kost iets van 20.000 euro. Dus ik denk niet dat dit een optie is, voor dat geld kan je een hele dikke motor kopen, waarschijnlijk wel 2 en een motorrijbewijs erbij.
Dit bericht is ge-edit door JCG op 16-5-2004 17:37
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Blorn |
16-5-2004 17:37 |
Posts: 13825 |
20.000 euro is ook bullshit. Als je de papieren van land van herkomst hebt, dan kun je gewoon bij RDW afspraak maken om m te laten keuren, en dat kost een paar honderd euro oid. Maar dan is het wel een motorfiets.
|
|
|
|
martinus83 |
16-5-2004 17:37 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
[...]
je kan hem keuren, maar dat kost iets van 20.000 euro. Dus ik denk niet dat dit een optie is, voor dat geld kan je een hele dikke motor kopen, waarschijnlijk wel 2 en een motorrijbewijs erbij.
Dit bericht is ge-edit door JCG op 16-5-2004 17:37
jeah right ..
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
16-5-2004 17:37 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Niet zonder wat aanpassingen.
Maaruh, reken er maar op dat het je heel veel geld gaat kosten die keuring, kun je beter een mooie nieuwe schakelbrommer kopen, ben je nog goedkoper uit ook nog als je mazzel hebt
neej die blokken zijn hetzelfde ..
|
|
nobody fuck with us!! |
|
JCG |
16-5-2004 17:38 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martinus83
[...]
jeah right ..
Waarom denk je worden er zoweinig japanse viertakt brommer naar nederland geimporteerd? Omdat het niet redabel is
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
SkaBla [Pim] |
16-5-2004 17:40 |
Posts: 4659 |
omdat het zo ver weg is
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
martinus83 |
16-5-2004 17:40 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
[...]
Waarom denk je worden er zoweinig japanse viertakt brommer naar nederland geimporteerd? Omdat het niet redabel is
dr worde wel jappe brommies hierheen gebracht, mar die dinge zijn al nie zo super populair, alleenvoor de liefhebbers..
en daarbij had ik et over die idiote 20000 euro waar jet over had
ontopic: hij wil een ns1 rijde...
|
|
|
|
mr200r |
16-5-2004 17:45 |
Posts: 5122 |
Koop nou maar iets normaals of vertel dehele waarheid aan je pa hij moet immers de hele
handel als het fout gaat betalen.
Misschien geeft hij er niks om kun je gewoon een ns1 met 74 cc kopen.
|
|
mr200r |
|