Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - langzamer door V-power??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1020 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18741 - langzamer door V-power??
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 23996 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB-SpEeDfReAk 15-5-2004 20:52 Print topicpost
Posts: 612
Ik dacht bij mezelf eens van laat ik dat shell v-power eens proberen, schiet je waarschijnlijk niks mee op, maar ik had het een en ander gelezen...
maar mijn vraag: kan het zijn dat ik aanzienlijk langzamer ga door dat v-power??
ja ik kan het me ook verbeelden, maar volgens mij rijd ik niet zo hard als dat ik normaal doe....ff serieuze antwoorden graag.
 
88

RJ Tuning 15-5-2004 21:36 Print reply

Posts: 3242
ik heb een vriens die heeft een getunde bmw 325i en hij zei dat het sneller optrok maar een vriend van mij met een mt zij dat het wel wat sneller ging
 
arie-de-arier 15-5-2004 21:38 Print reply

Posts: 10000
gelukkig snappen wij ook allemaal niet wat je typt
 
Allah is beter
Stegehuis 15-5-2004 21:40 Print reply
Posts: 1150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RJ Tuning

ik heb een vriens die heeft een getunde bmw 325i en hij zei dat het sneller optrok maar een vriend van mij met een mt zij dat het wel wat sneller ging


altijd lastig dat typen
 
orange 15-5-2004 21:41 Print reply

Posts: 672
v-power is 95 zonder zwavelzuur

ze zeggen dat je iets harder ga (in de reclame en in de volksmond) maar er is nog geen enkel bewijs dat het ook echt harder gaat


 
bram 111 15-5-2004 21:44 Print reply

Posts: 1234
ik gooide v power in mijn mt5 en ik merkte dat hij iets feller was en wat meer kracht had en harder weet ik niet cker

maar ik merkte echt verschil of hij had gewoon een hele lekkere dag (de mt dan)

Dit bericht is ge-edit door bram 111 op 15-5-2004 21:44
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
Grischnakh 15-5-2004 21:46 Print reply

Posts: 1369
ik heb het ook geprobeert, en ik heb wel vooruitgang, ik ga 5km harder, hij sputtert minder in de 6 door die benzine en kan iets langer doordrekken.
 
bram 111 15-5-2004 21:48 Print reply

Posts: 1234
jah idd hij hapert niet
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
mBeter 15-5-2004 21:54 Print reply

Posts: 983
misschien heeft die bmw in duitsland getankt?? bij de oosterburen is het octaangetal 100 maar ze hebben ook de mooiste autos
 
gSuper?
Pas 15-5-2004 21:55 Print reply

Posts: 1181
het schijnt de keeringen van je brommer te verkloten...
 
GSXR600K1
MaartenSS50 15-5-2004 21:59 Print reply

Posts: 456
gaat het wel goed met 2-takt olie en v-power?
 
bram 111 15-5-2004 22:10 Print reply

Posts: 1234
mij probleem loos
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
[RRT] Lost-P 15-5-2004 22:11 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maartenc50

gaat het wel goed met 2-takt olie en v-power?




Wou je dan Pure V-Power dr in gooien??
 
Chille Tune shit dan
bart de scootergek 15-5-2004 22:14 Print reply

Posts: 8916
hij bedoelde of het wel goed mengt met elkaar, zou best kunnen dat de samenstelling veranderd is en dat de olie niet meer goed mengt emt de benzine, is handig om te weten vooraf. al lijkt het me sterk dat het nu ineens niet meer zou mengen.
 
Honda RC-33
bram 111 15-5-2004 22:18 Print reply

Posts: 1234
ik heb het gewoon getankt en zelf 2 takt olie erbij gegooit

ging hardstikke goed
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
[RRT] Lost-P 15-5-2004 22:18 Print reply
Posts: 4578
ooow owkeej, op die manier maar dan lijkt het me idd nog sterk dat t ineens niet meer zou mengen ( dan zullen ze de structuur wel behoorlijk aan moeten passen )
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 23996 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved