Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinderkop vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 794 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18705 - Cilinderkop vraagje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 698 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rj1987 14-5-2004 13:10 Print topicpost
Posts: 164
Cilinderkop. Moet je die op je 70cc eurokit zetten, of kan je ook de orginele erop bouwen? En als ik een andere moet hebben, welke dan?
 

kpotappel86 14-5-2004 13:26 Print reply

Posts: 2679
ales je er een kop bij krijgt zou ik hem er maar opzetten of wa bedoel je nou eigenlijk
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Rj1987 14-5-2004 13:30 Print reply
Posts: 164
Zit die bij de eurokit cilinder kit?
 
barry 14-5-2004 13:47 Print reply

Posts: 7387
nee
 
He?
Teunmenator 14-5-2004 13:58 Print reply

Posts: 2524
Je zult er een 70cc pet bij moeten halen (ik zou dan meteen een hogedruk pet halen). Er moet dus ook een 70cc op. Die diameter van die holling van je pet is kleiner dan die van een 70cc cilinder.
 
Rj1987 14-5-2004 14:07 Print reply
Posts: 164
ok, tnx
 
Teun_GHC 14-5-2004 14:12 Print reply

Posts: 1588
Je zult er een 70cc pet bij moeten halen (ik zou dan meteen een hogedruk pet halen). Er moet dus ook een 70cc op. Die diameter van die holling van je pet is kleiner dan die van een 70cc cilinder.

------------------------------------------------

................................................

je hoeft niet perse een 70cc pet te hebben het kan ook makkelijk zonder ik had er 1 op mijn 70cc puch dan hoef je geen speciaal pet te hebben maar het is volges mij wel beter
 
Teunmenator 14-5-2004 14:15 Print reply

Posts: 2524
Klopt ja het kan wel, maar het is minder goed. En als je er iedere dag mee gaat rijden en als ie flink warm wordt zou ik toch bang zijn dat ie er een keer tegenaan tikt..
 
PRO TUNING 14-5-2004 14:39 Print reply

Posts: 4000
Als het voor een Honda MB/T is verander ik de originele 166 S kop in een 70 cc kop door de vorm te veranderen, wat behoorlijk beter uitpakt als een kant en klare 70 cc hoge druk kop. Voor de racerij laten we "Blinde" cilinderkoppen gieten waar we de juiste vorm in draaien. Uit deze blinde koppen kunnen we de juiste vorm maken voor 50 - 70 t/m 125 cc cilinders.
 
Harm 14-5-2004 14:52 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

Klopt ja het kan wel, maar het is minder goed. En als je er iedere dag mee gaat rijden en als ie flink warm wordt zou ik toch bang zijn dat ie er een keer tegenaan tikt..

Het hoeft niet pers?, als het goed is moet hij um gewoon niet raken, maar voor prestaties is het wel beter. Wat kost dat trouwens, een kop op maat laten maken
 
http://www.durtikkers.tk
REPSOL_MIKE 14-5-2004 15:10 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harrie

[...]

Het hoeft niet pers?, als het goed is moet hij um gewoon niet raken, maar voor prestaties is het wel beter. Wat kost dat trouwens, een kop op maat laten maken



ik geloof dat een kop uitdraaien bij vhs niet zo duur was...15/25 euro..zal t is navragen
 
Pistonpen Paultje 14-5-2004 15:11 Print reply

Posts: 8678
15 idd.
 

Dit topic is 698 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved