hmm der steet nix op dus zalt wel een imi wezen
zijn dit beroerde cilinders?
ja opzich best wel.. je ziet ze best vaak... het is eigenlijk eengoedkoop altenatief voor de orginele 80.... de slechte poortentiming word goedgemaakt door meer cc's.. maar veel sneller als met een 80 zul je niet gaan... voor echte snelheid moet je toch zeker wel een euro, autisa, malossi of zeta hebben.....
maarja met proma 80 je ofzo zal zon 110 immi ook wel doorrijden
er staat echt nix op aleen d ecilinderinhoud ik kan het niet helemaal goed lezen maar er staat of 88 of 89 of 98 of 99 kan eht verschil in cijfers nie zien
is deze ook te tunen dan?
hmm der steet nix op dus zalt wel een imi wezen
zijn dit beroerde cilinders?
ach, als je er mee leert leven dat ze al na 2000 km een fise stootrand hebben, waarom niet, wel beetje af werken en scherpe speolers iets stomp maken, dan heb je wel een aardige cilinder
nouja ik weet duss niet wat het is
maar kan iemand die 'goed is in rekenen even die cilinder voor me doorrekenen of er wat aan te tunen valt meestal doe ik dat op goed geluk maar die gok wil ik hierbij niet nemen