Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil 110 autia vs 110 imi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18703 - verschil 110 autia vs 110 imi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mxmaster 14-5-2004 11:59 Print topicpost

Posts: 736
hoe kan ik eht verschil zien tussen een 110 autisa en een 110 imitatie

 
sorry he

Jarco 14-5-2004 12:38 Print reply

Posts: 4520
mss het aantal koelribben?


 
Pistonpen Paultje 14-5-2004 12:42 Print reply

Posts: 8678
Zuiger met L-veer (mits originele zuiger) en onderaan, onder de koelribben staat AUTISA, MADE IN SPAIN of iets dergelijks
 
mxmaster 24-5-2004 22:41 Print reply

Posts: 736
hmm der steet nix op dus zalt wel een imi wezen
zijn dit beroerde cilinders?

 
sorry he
Leon de mt5 boer 24-5-2004 22:44 Print reply
Posts: 494
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxmaster

hmm der steet nix op dus zalt wel een imi wezen
zijn dit beroerde cilinders?




ja opzich best wel.. je ziet ze best vaak... het is eigenlijk eengoedkoop altenatief voor de orginele 80.... de slechte poortentiming word goedgemaakt door meer cc's.. maar veel sneller als met een 80 zul je niet gaan... voor echte snelheid moet je toch zeker wel een euro, autisa, malossi of zeta hebben.....

maarja met proma 80 je ofzo zal zon 110 immi ook wel doorrijden
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
mxmaster 16-6-2004 10:52 Print reply

Posts: 736
er staat echt nix op aleen d ecilinderinhoud ik kan het niet helemaal goed lezen maar er staat of 88 of 89 of 98 of 99 kan eht verschil in cijfers nie zien
is deze ook te tunen dan?
 
sorry he
-jaZper- 16-6-2004 11:26 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxmaster

hmm der steet nix op dus zalt wel een imi wezen
zijn dit beroerde cilinders?


ach, als je er mee leert leven dat ze al na 2000 km een fise stootrand hebben, waarom niet, wel beetje af werken en scherpe speolers iets stomp maken, dan heb je wel een aardige cilinder
 
groene motoren gaan harder
mxmaster 16-6-2004 11:51 Print reply

Posts: 736
valt er wat aan te tunen??
 
sorry he
MB-SpEeDfReAk 16-6-2004 13:02 Print reply
Posts: 612
tuurlijk
 
88
mr200r 16-6-2004 19:25 Print reply
Posts: 5122
Imi staat 99ccm op

autisa staat aleen autisa spian op
koeldibben zijn gelijk
aan de aanwyzingen die je geeft is het een imi.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 16-6-2004 19:27
 
mr200r
mt80 16-6-2004 19:28 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Imi staat 99ccm op

autisa staat aleen autisa spian op
koeldibben zijn gelijk


staat er dus niet altijd op.. ik heb er 1 waar het niet op staat namelijk
 
mxmaster 17-6-2004 12:35 Print reply

Posts: 736
nouja ik weet duss niet wat het is
maar kan iemand die 'goed is in rekenen even die cilinder voor me doorrekenen of er wat aan te tunen valt meestal doe ik dat op goed geluk maar die gok wil ik hierbij niet nemen
 
sorry he
John Huijben 17-6-2004 13:34 Print reply

Posts: 2433
meer kans dat iemand je helpt als je een poortmap post
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Ja Weh nou 17-6-2004 13:37 Print reply

Posts: 2242
de 110 imi is lekker laagtoerig, en de (zuiger)veren slijten al hard genoeg, dus zou ik m niet tunen
 
HTS Autotechniek
mxmaster 18-6-2004 11:59 Print reply

Posts: 736
ik zal wel ff een poortmap maken
welke gegevens moet ik hier verder bijzetten??
 
sorry he
[RRT] Lost-P 18-6-2004 12:11 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5

de 110 imi is lekker laagtoerig, en de (zuiger)veren slijten al hard genoeg, dus zou ik m niet tunen


slijtage van de veren kan zelfs naar beneden gaan na een paar aanpassingen/tunen hoor


@ mxmaster: Zo veel mogelijk gegevens

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-6-2004 12:14
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 1501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved