Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #18675 - Honda CR opknappen
|
Pagina 6 van 12
|
Dit topic is 13723 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
FoX-racing |
5-6-2004 16:42 |
Posts: 1034 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rudy
symen heeft gelijk , werkt niet
ps: ben je dr ondertussen al achter dat het reviseren van zo'n ding een dure hobby is?
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 5-6-2004 14:57
Ja mooi is zeker een dure hobby MAAR WEL ONTZETTEND LEUK en leerzaam voor dat ik die motor had, had ik nog nooit een carb van me brom ofzo afgehaald en nu sloop ik alles uit elkaar en daarna nog in elkaar maar dat moet wel lukken
ps: mijn voorkapje met stickers is vet symen nerd gewoon je bek houden
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
Rudy |
5-6-2004 16:51 |
Posts: 3471 |
Oordelen over iemand die je niet ken is dom...... Maargoed , ik zeg niet altijd voor niets dat je beter een wat nieuwere motor kan kopen , scheelt je een hoop gezeur (helaas weet ik dat ook uit ervaring...)
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
FoX-racing |
5-6-2004 18:18 |
Posts: 1034 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rudy
Oordelen over iemand die je niet ken is dom...... Maargoed , ik zeg niet altijd voor niets dat je beter een wat nieuwere motor kan kopen , scheelt je een hoop gezeur (helaas weet ik dat ook uit ervaring...)
Ik heb geen zin in afkrakerig gedoe en al dat gezeik van: uh dit is niet mooi uh dat is niet mooi en uh kappen kan je niet spuiten (handige tips zijn welkom maar niet dat gezeik!)
mjah das jammer dat je dat ook weet uit ervaring maar ik vin het wel leuk zo lekker dat ding bouwen en ik ga der nog 1 jaar op crossen dus en als ik ee nieuwere moto had gekocht dan had ik nooit aan me motor kunnen sluitelen en nu ben ik voor 1500 eurie klaar helemaal bijna zelf opgebouwd en bijna helemaal zelf gemaakt en zeg nou zelf wat liever zelf lekker sluitelen en daarna op je eigen gemaakte dingetje rijden is toch veel vetter!!!
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
Rudy |
5-6-2004 18:22 |
Posts: 3471 |
Je heb nu 1500euri uitgegeven voor een motor die dat 2e hands nooit meer opbrengt... (klinkt hard maar het is de waarheid)
Dat is het gene wat ik iedereen altijd probeer uit te leggen....
En aan een nieuwe heb je ook meer dan onderhoud zat om je motor van binnen en buiten te kennen
Verder heb je mij hem niet af horen kraken , hij ziet er voor een ~90 cretje gewoon netjes uit en met die dingen is niets mis
Ps: heeft hij een hpp powervalve?
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 5-6-2004 18:23
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
dick1 |
5-6-2004 18:36 |
|
bart de scootergek |
6-6-2004 10:39 |
|
Rudy |
6-6-2004 11:49 |
Posts: 3471 |
Voor dat geld had je een 1997/1998 125je kunnen kopen . Waar je heel wat minder gezeur mee heb enz.... (en ook qua rijden gewoon veel mooier lopen)
Al kun je met een nieuw ding uiteidelijk ook wel problemen hebben, belangrijkste is uiteindelijk een motor kopen waar niet al teveel mee gereden is.
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 6-6-2004 11:51
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Guidoke |
6-6-2004 11:53 |
Posts: 156 |
|
|
Hoe moet dat op een computer? |
|
FoX-racing |
6-6-2004 13:39 |
Posts: 1034 |
Ja ach ik ga toch liever voor me eerste motor ff een oude en die lekker opknappen
(veel van leren zodat je niet aan een nieuwe motor dingen hoeft te slopen of te kutten dat je niet meer weet waar het zit)
over een half jaartje komt er weer een nieuwe dus ik vin het wel best zo deze inruilen en eentje uit +-2000 komt er dan aan!!!
maar eerst nog ff lekker karren met deze gaat ook prima bochten lukt ook wel hoor (weenie waarom het niet zou moeten lukken maarja)
Ik vind het wel best voor eerste motor en eerst crosservaringen+sluitelen gaat helemaal goed komen met dat ding dus geen gezeik meer
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
FoX-racing |
6-6-2004 13:45 |
Posts: 1034 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rudy
Je heb nu 1500euri uitgegeven voor een motor die dat 2e hands nooit meer opbrengt... (klinkt hard maar het is de waarheid)
Dat is het gene wat ik iedereen altijd probeer uit te leggen....
En aan een nieuwe heb je ook meer dan onderhoud zat om je motor van binnen en buiten te kennen
Verder heb je mij hem niet af horen kraken , hij ziet er voor een ~90 cretje gewoon netjes uit en met die dingen is niets mis
Ps: heeft hij een hpp powervalve?
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 5-6-2004 18:23
maar een oude motor is vet en hij hoeft het ook niet meer op te leveren ik heb er nu lekker veel sluitel plezier van
(waarschijnlijk gaat die helemaal de deur niet uit, of verkopen voor 800/900eurie en een nieuwe 125 kopen maar ik heb tenminste voor 1 jaar lekker kunnen sluitelen aan dat ding en lekker op gecrosst en dat is het wel waard)
Ja zit een powervalve op ja en die klep die ging ook niet helemaal goed open en dicht dus daardoor ook weer meer power want die is nu wel gemaakt
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
Saknet |
6-6-2004 14:04 |
Posts: 10355 |
wow op deze pagina staat 6x het woordje sluitelen
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Rudy |
6-6-2004 14:08 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FoX-racing
maar eerst nog ff lekker karren met deze gaat ook prima bochten lukt ook wel hoor (weenie waarom het niet zou moeten lukken maarja)
Rij een keertje op een nieuwe en je snap wat we bedoelen .
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FoX-racing
[...]
maar een oude motor is vet en hij hoeft het ook niet meer op te leveren ik heb er nu lekker veel sluitel plezier van
(waarschijnlijk gaat die helemaal de deur niet uit, of verkopen voor 800/900eurie en een nieuwe 125 kopen maar ik heb tenminste voor 1 jaar lekker kunnen sluitelen aan dat ding en lekker op gecrosst en dat is het wel waard)
Ja zit een powervalve op ja en die klep die ging ook niet helemaal goed open en dicht dus daardoor ook weer meer power want die is nu wel gemaakt
Atac systeem zit dr op zie ik al , die dingen lopen onderin toeren niet zo mooi .
Maar wat we je dus proberen te vertellen is dat we het zonde vinden dat je ~1500 euri uitgeef aan een motor en na een ?-1 jaar gewoon 500-600 euri verlies.....
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 6-6-2004 14:09
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Ollie |
6-6-2004 14:46 |
Posts: 2468 |
Nu heb ik mijn Rm80 ook gekocht voor 350 euro, die liep dus goed toen ik hem kocht, heel goed.
Alleen nu hebk dus een probleempje met de ontsteking, ikzelf had ook liever een motor gehad uit '90 ofzo, maarja, dan ha dik nu ook geen RM80 gehad, dan had ik pas een paar maanden verder een mooie motor gehad, terwijl ik er nu al wel 1 heb. Tis maar net waar jezelf voor kiest, ook al is ff doorsparen mss handiger.
Ik heb er nu 1tje en daar ben ik blij mee, heb een leuke inkomen van 120 euries p/maand dus daar koop ik dan wel nodige onderdelen voor.
'T is alleen dat ik nieuwe motor mooier vind, schijfen enz., maja dat mag voor zich spreken.
|
|
|
|
FoX-racing |
6-6-2004 18:01 |
Posts: 1034 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Nu heb ik mijn Rm80 ook gekocht voor 350 euro, die liep dus goed toen ik hem kocht, heel goed.
Alleen nu hebk dus een probleempje met de ontsteking, ikzelf had ook liever een motor gehad uit '90 ofzo, maarja, dan ha dik nu ook geen RM80 gehad, dan had ik pas een paar maanden verder een mooie motor gehad, terwijl ik er nu al wel 1 heb. Tis maar net waar jezelf voor kiest, ook al is ff doorsparen mss handiger.
Ik heb er nu 1tje en daar ben ik blij mee, heb een leuke inkomen van 120 euries p/maand dus daar koop ik dan wel nodige onderdelen voor.
'T is alleen dat ik nieuwe motor mooier vind, schijfen enz., maja dat mag voor zich spreken.
Juist ollie jij begrijpt hem!
maar rudy heeft ook wel gelijk ik had beter ff kennen w8en en een wat nieuwere kennen kopen maar ik heb der nu plezier aan en ik heb niet zon zin om te w8en
maarja joh volgend jaar een nieuwe en dan weet ik tenminste hoe alles werkt das wel beter
over 1 week op een zaterdag ga ik weer beginnen met opbouw van me motor dus maybe nog wat fototjes van kappen etc maar verder nog ff niks
mzzls
|
|
\ XL500 | CR125 / |
|
verwijderd |
6-6-2004 22:23 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FoX-racing
[...]
ps: mijn voorkapje met stickers is vet symen nerd gewoon je bek houden
nerd??
zo'n voorkap gebruik ik s'ochtends als placemat voor m'n brinta of korn flakes... ben wel ERG jalours op je stickertjes hoor, want die maken het helemaal af.
verder ben ik erg blij dat je hier 1500 euro aan uitgegeven hebt. dit is zeker wel het lachen waard echt prachtig, 1500 en dan heb je een BANKSTEL van een oud honda. de vering is ook zoooow prachtig op die dingen. die fietsen van tegenwoordig hebben nog betere. en die dingen sturen prachtig ja.... laat maar eens zien... rechtop door de bocht en niet het vermogen om te spinnen...
powervalve zit er op? heb je er intussen een ander blok onder geslUIteld? op de fotos zie ik een gara atac...
ride on... NERD
|
|
|
|
Dit topic is 13723 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 12
|
|