Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda CR opknappen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 695 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #18675 - Honda CR opknappen
Pagina 12 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina
Dit topic is 13684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 26-6-2004 14:53 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

hoe moeilijk is het nou om zo'n crossmotor op kenteken te zetten zodat je dermee op de weg mag?

want dat lijkt mij echt super vet en niet zo heel moeilijk. Je hoeft dan toch alleen licht enzo te regelen en dan opnieuw laten keuren, zoals blorn ook met ze cbr heeft gedaan?



die cbr IS een wegmotor, om een crosser zomaar om te bouwen is behoorlijk veel moeite voor niets aangezien die dingen ook nog eens misschien 120 lopen met sUUUUUUUUUUUUUUperovertoeren

enduro?s staan vaak wel op kenteken, maar die verschillen ook wel redelijk veel van een gewone crosser
 
nobody fuck with us!!
arrier 26-6-2004 16:09 Print reply
Posts: 2221
crosser slijt misschien uhm nogal hard
 
Rudy 26-6-2004 16:15 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia r-ass

[...]




wtf wat lul je
vering is perfect afgeveerd op 85 kg.
niks mis mee, en dat lanceren komt niet door de vering..maar door gasgeven

en een ronde rijden zonder 1x voet op de grond te zette lukt bijna niet man kben ook geen prof
ook maar amateur


Ik heb een paar jaar geleden zo'n crossweek gevolgt , daar moesten wij rijden zonder ook maar een voet uit te steken . Dat lukt best als je dat oefen..... (al doe ik het ook gewoon ).
Ps fox: fix er eens een nieuwe remhandle op
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
tsx crosser 26-6-2004 16:16 Print reply

Posts: 2356
Me pa heeft ook een enduro motor. Ding is precies een crossmotor all1 dan met licht en een grote demper zodat ie minder lawaai maakt. Je kan een crosser wel op kenteken zetten. Maar het is heel ingewikkelt. Kan je bter gewoon meteen een enduro kopen.
 
Ktm Sx-f 250
Rudy 26-6-2004 16:19 Print reply

Posts: 3471
Crosser op kenteken zetten is est duur aangezien je er o.a. bpm over moet gaan betalen.
Verder zit er idd helemaal niet zo gek veel verschil tussen. Al hebben veel std enduro motoren vaak wat minder vermogen (voornamelijk om aan de geluidsnorm te voldoen en de levensduur wat langer te maken.)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
FoX-racing 26-6-2004 19:47 Print reply

Posts: 1034
maaru er moet idd een ander stuurtje op ja vin ik ook maar me pa vind dat een beetje onnodige vervanging.

zonde van het geld kennen we beter aan nieuwe zijkappen en stickerzet besteden (en daar ben ik het met hem eens maar er moet wel een nieuw stuur op anders maar een tomacelli bagger ding maar dan teminste zwart)

maaru ik gaat ook op de baan rijden alleen dan in bleiswijk wel vet laatst gekeken hoe maurice (mauwiemtxdriver) voor het eerst met zijn 250kawa daaro ging rijden was wel vet!!! ging wel goed voor de 1e keer

maar ik moet nog ff aan me vering werken voor dat ik de baan op ga die zit waarschijnlijk niet goed voor mij, ik ben niet iets anders gewend dus ik kan er niet over oordelen maar ik hoorde dat je dat wel goed moet afstellen wil je lekker rijden

dus dat ga ik dan maar doen of laten doen kijk wel want ik heb gemerkt dat het een beetje moeilijk is ofzo om hem echt goed te laten dempen op je eigen gewicht

kan ff iemand dit vertellen hoe dat werkt misschien zou wel handig zijn
 
\ XL500 | CR125 /
Rudy 26-6-2004 20:16 Print reply

Posts: 3471
Stuur kun je beter mee wachten tot je het idee hebt dat je wel erg veel een kant op moet sturen om rechtdoor te gaan
Gewoon niet teveel geld meer ana uit geven en gaan rijden, daar heb je meer aan..

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 26-6-2004 20:16

Edit:
Afstellen van veerring is gevoelsquastie , kan opzich iemand ook niet zo 123 voor je doen...... (aangezien je niets aan de veerring heb van iemand die veel beter rijd)

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 27-6-2004 3:23
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
FoX-racing 30-6-2004 18:21 Print reply

Posts: 1034
Yer ff nieuw topic geopend lekker overzichtelijk ken je alles zien in 1 scroll bewegen groeten
 
\ XL500 | CR125 /
Martin mt5 knol 30-6-2004 18:27 Print reply

Posts: 2211
Ik vind da stuur wel mooi! echtwaar, zoiets komt ook op me mt
 
brommerforum stinkt
FoX-racing 30-6-2004 19:09 Print reply

Posts: 1034
Ja die is vet he?:P ga maar naar de nieuwe topic!!!!!

met ook weer ff een paar fotos erop maar daar komen de nieuwe van vanaaf of van morgen als ik klaar ben eh groeten zie jullie @ next topic
 
\ XL500 | CR125 /
FoX-racing 30-6-2004 19:17 Print reply

Posts: 1034
Ik heb ff een vraagie en graag deze vraag ff beantwoorden in me nieuwe topic: Honda CR opknappen (2)

maaru moet je blok lagers inrijden??? zo ja hoelang etc en die koppelingsplaten heb ik ook wel eens van gehoord dat je die eerst moet laten staan in je blok olie en er dan pas in doen (ik heb geen nieuwe koppelingsplaten)
maar moet je dat ook doen graag op deze 2 vraagjes antwoord in nieuwe topic!!! groetjes
 
\ XL500 | CR125 /

Dit topic is 13684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved