Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - org cilinder, vaag probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1010 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18671 - org cilinder, vaag probleem
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ja Weh nou 13-5-2004 14:27 Print reply

Posts: 2242
mwa, er rijd hier ook een orginele mtx rond (inlc uitlaat en demper) met een 20mik, maar dat is gewoon zinloos, hij loopt trouwes wel heel zuiver, en netjes.
 
HTS Autotechniek
HondaNSRmaster 13-5-2004 14:33 Print reply

Posts: 157
ja het is wel zin loos je maar me 12mm die lekt dus dan maar zo.
maar het zou wel moeten lopen op zich..
 
Saknet 13-5-2004 14:39 Print reply

Posts: 10355
ah die dingen lekken altijd daar moet je gewoon watmee om prutsen dan werken ze wel weer goed
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 14:40 Print reply

Posts: 10676
Ik sla der altijd ff op...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
HondaNSRmaster 13-5-2004 14:48 Print reply

Posts: 157
kan ook he...

 
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 14:49 Print reply

Posts: 10676
Praten helpt ook.....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-jaZper- 13-5-2004 15:51 Print reply

Posts: 3841
te ver getuned? uitlaat iets groter en die zit nog steeds op 30mm en spoelers iets opgehoogt, 1 mm of zo, en boostpoort is 5 mm breed en 4 mm hoog
misschien komt het door mijn 1 mm dikke membraan, waardoor hij onvoldoende kracht heeft op die aan te trekken, iemand anders nog opties
 
groene motoren gaan harder
mBeter 13-5-2004 15:53 Print reply

Posts: 983
1mm??? je moet met je bek op de ronding van het spruitstuk gaan blazen en dat vergelijken met de aanzuigkracht. maar opzich is je carteronderdruk wel hetzelfde als ze allebei 50cc zijn
 
gSuper?
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 16:17 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

1mm??? je moet met je bek op de ronding van het spruitstuk gaan blazen en dat vergelijken met de aanzuigkracht. maar opzich is je carteronderdruk wel hetzelfde als ze allebei 50cc zijn



 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-jaZper- 13-5-2004 23:40 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

1mm??? je moet met je bek op de ronding van het spruitstuk gaan blazen en dat vergelijken met de aanzuigkracht. maar opzich is je carteronderdruk wel hetzelfde als ze allebei 50cc zijn


jaja,, nou ik heb nog geen tijd gehad vandaag voor de brommer maar ik zal morgen eens een rin in de uitlaat doen, kan zijn dat de uitlaatpoort te groot is, lijkt me erg sterk maargoed.
een 13 mm keihin eronder

heb trouwens nu ook sproeier maat 100 keihin geprobeerd, maar nu ook weer, aleen stationair lopen en bij gas geven slaat hij af
loop me de pruris te rennen met dat ding
 
groene motoren gaan harder
-jaZper- 14-5-2004 0:27 Print reply

Posts: 3841
er is toch wel iemand die mij ff uit de problemen wil helpen??
 
groene motoren gaan harder
SkaBla [Pim] 14-5-2004 0:34 Print reply

Posts: 4659
als mn tsx dat heeft loopt ie te arm....of is tie te koud...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 1533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved