Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - monoshock mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 868 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18645 - monoshock mtx-sh
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1814 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 12-5-2004 21:34 Print reply

Posts: 7387


hier kun je bij mij wel zien dat er nog een gat over is, was dus meteen zo slim geweest om meerdere gaten er in te boren, want straks staat ie nog niet goed (hoogte) en moet je de boel er weer onderuit halen, en das frustrerend , gewoon dat dingetje vervangen dus, ideaal en in hoogte verstelbaar
 
He?
the-roadrunner 12-5-2004 21:35 Print reply
Posts: 499
Lassen omslachtig jah?
wat denk je zelf wat beter is een dikke lasnaat, of een stuk ijzer buigen.
Als je metaal gaat buigen, en je monteerd het zo onder je brommer dan hay je al een zwakke plek, nou paar(in mijn geval dan)spring bultjes. en whappa kapot.

lassen is echt 10x beter, en ook veiliger
 
lalalalalala echt v@
beemsterbier 12-5-2004 21:37 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

afbeelding

hier kun je bij mij wel zien dat er nog een gat over is, was dus meteen zo slim geweest om meerdere gaten er in te boren, want straks staat ie nog niet goed (hoogte) en moet je de boel er weer onderuit halen, en das frustrerend , gewoon dat dingetje vervangen dus, ideaal en in hoogte verstelbaar


hey bedankt hea!!!
Dat is een mooie duidelijke foto dat moest ik ook maar eens gaan doen. ziet er trouwens mooi uit die mtx
 
beemsterbier 12-5-2004 21:37 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner

Lassen omslachtig jah?
wat denk je zelf wat beter is een dikke lasnaat, of een stuk ijzer buigen.
Als je metaal gaat buigen, en je monteerd het zo onder je brommer dan hay je al een zwakke plek, nou paar(in mijn geval dan)spring bultjes. en whappa kapot.

lassen is echt 10x beter, en ook veiliger


Nou ik las hem wel ff is toch zo gedaan
 
Leen 12-5-2004 21:38 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

afbeelding

hier kun je bij mij wel zien dat er nog een gat over is, was dus meteen zo slim geweest om meerdere gaten er in te boren, want straks staat ie nog niet goed (hoogte) en moet je de boel er weer onderuit halen, en das frustrerend , gewoon dat dingetje vervangen dus, ideaal en in hoogte verstelbaar


je bougiedop zit er niet op
 
beemsterbier 12-5-2004 21:38 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beemsterbier

[...]


hey bedankt hea!!!
Dat is een mooie duidelijke foto dat moest ik ook maar eens gaan doen. ziet er trouwens mooi uit die mtx

 
barry 12-5-2004 21:44 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner

Lassen omslachtig jah?
wat denk je zelf wat beter is een dikke lasnaat, of een stuk ijzer buigen.
Als je metaal gaat buigen, en je monteerd het zo onder je brommer dan hay je al een zwakke plek, nou paar(in mijn geval dan)spring bultjes. en whappa kapot.

lassen is echt 10x beter, en ook veiliger


als je geen materialen kennis hebt wil je dan dit soort uitspraken voor je houden

zo geef je onwetende mensen alleen maar verkeerde info

Dit bericht is ge-edit door barry op 12-5-2004 21:59
 
He?
Leen 12-5-2004 21:46 Print reply

Posts: 26877
voor het mooie eigenlijk het materiaal ff heetstoken op de buigstrook, en lassen word echt niet sterker als buigen hoor
 
barry 12-5-2004 21:59 Print reply

Posts: 7387
heetstoken hoeft eigenlijk ook nog niet eens, maar het buigt wel makkelijker
 
He?
Hans F 12-5-2004 22:02 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


als je geen materialen kennis hebt wil je dan dit soort uitspraken voor je houden

zo geef je onwetende mensen alleen maar verkeerde info

Dit bericht is ge-edit door barry op 12-5-2004 21:59


dislocatie's eruit laten lopen
 

Dit topic is 1814 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved