Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Weggerotte krukas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1052 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1863 - Weggerotte krukas
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 374 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 14-10-01?18:44 Print topicpost
Posts: 2803
Jo.

M'n krukas van me mb is verrot :( veel speling, en hij molt elke cilinder die erop zit.
M'n drijfstang en krukaslagers moeten dus vervangen worden.
Ik heb bij de brommersjop ooit eens gehoord dat ze een nieuwe drijfstang erop zetten voor f 75,-
ik moet ook nieuwe krukaslagers.

Wie heeft een andere oplossing ? ik heb geen zin om een nieuwe krukas te kopen, of heeft er misschien een goede 2e handse krukas 50cc MT/MB/MTX ?

En wat koste krukaslagers ? voor me tsx kreeg ik er 2 voor f 30,- bij VdHpartz.

 

Kouwe Arie 14-10-01?18:56 Print reply
Posts: 2065
koop dan gelijk een racekrukas als ze die heben voor mb
 
-Michiel RS- 14-10-01?19:01 Print reply
Posts: 2803
Wie heeft een andere oplossing ? ik heb geen zin om een nieuwe krukas te kopen , of heeft er misschien iemand een goede 2e handse krukas 50cc MT/MB/MTX ?


 
Kouwe Arie 14-10-01?18:56 Print reply
Posts: 2065
ik weet genoeg
 
Rens 14-10-01?19:15 Print reply

Posts: 6863
75 voor nieuwe drijfstang inclusief reviseren is erg goedkoop trouwens, lagers haal je bij de lagerhandel kossten 15 per stuk geloof ik.
 
achter de maan is alles beter
bjorn 14-10-01?19:35 Print reply
Posts: 45
Zet er meteen C3 klasse krukaslagers op als je die voor een MB hebt.

Groeten bjorn
 
NosFerAtu
Sneks 14-10-01?21:17 Print reply
Posts: 2499
Ik zie ook wel eens c4 lagers te koop staan, zijn deze dan nog beter als c3?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rens 15-10-01?14:34 Print reply

Posts: 6863
De lager handelaar zei dat er altijd c3 lagers in moeten als ze in een carter zitten.

Volgens mij zit in c3 lagers een heel klein beetje speling zodat ze ook goed blijven draaien als ze warm worden.
 
achter de maan is alles beter
Woeter 15-10-01?15:15 Print reply

Posts: 2832
c4 lagers zijn geloof ik voor echt supeerrrveel toeren, voor de racerij, maar slijten ook wel hard geloof ik, dus gewoon C3 erin zetten, k was voor C3 lagers 50 pike kwijt
als je gewone lagers koopt moet je na paar honderd km al weer nieuwe halen
 
Hier_ben_ik - Administrator 16-10-01?07:23 Print reply

Posts: 8499
C3 betekend hittebestendig, heb het gister gevraagd toen ik nieuwe lagers+keeringen voor men 125 ging halen... C3lagers zetten ook maar heel weinig uit als ze warm worden, daarom moeten die in een blok geloof ik
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 374 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved