Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Opmaat Pijp voor MT8 klaar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 991 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18622 - Opmaat Pijp voor MT8 klaar
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arie-de-arier 12-5-2004 23:59 Print reply

Posts: 10000
dat zal wel gebeuren:P
 
Allah is beter
NSR RULEZZ 13-5-2004 0:02 Print reply

Posts: 4934
WAT GEBEURT ER ALS (barafranca) je de stinger inkort? heeft dat nut?

 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
arie-de-arier 13-5-2004 0:04 Print reply

Posts: 10000
dan gaat ie toch hoogtoeriger rijden zoiets dacht ik correct me if im wrong
 
Allah is beter
Lawrence 13-5-2004 0:06 Print reply

Posts: 663
inkorten van de stinger heeft niet zo gek veel invloed, maar het zorgt ervoor dat de gassen er makkelijker uit kunnen stromen, m.a.w. je uitlaat gaat op een lagere druk werken, uitlaattemperatuur wordt iets lager, en hierdoor je werktoerental.

maar zoals ik zei, een lengteverandering maakt niet zo veel verschil
 
Neonlampje 13-5-2004 8:11 Print reply

Posts: 14825
Tis een simpele oplossing om het werkgebied van je uitlaat te verleggen idd... maar dan praat je echt over meerdere cm's ipv mm's in de rest van je uitlaat
 
Ja Weh nou 13-5-2004 9:29 Print reply

Posts: 2242
jammer dat ik zoiezo niet kan lassen, anders zou ik ook wel zoiets proberen.
 
HTS Autotechniek
John Huijben 13-5-2004 10:49 Print reply

Posts: 2433
het vervormen van de uitlaat dat tot nu toe is gedaan ( de stinger is een paar cm ingekort en de midsection is gedraait, omhoog gezet ) heeft nog geen merkbare verschillen in prestatie gehad.
op zand rijd het vaag, in zn een twee en drie heeft ie zoveel kracht dat het achterwiel gewoon continue slipt en de brommer zoveel toeren maakt dattie uit zn powerband komt en geen kracht meer heeft
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 12:59 Print reply

Posts: 10676
Dus zwaarder vertanden...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
John Huijben 13-5-2004 13:02 Print reply

Posts: 2433
alsof je 110 op de akker gaat rijden
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 13:03 Print reply

Posts: 10676
Hoe je nu rijd lijkt me ook niet echt heerlijk...
Mss paar stenen by het balhoofd ophangen, en op het voorspatbord
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Ja Weh nou 13-5-2004 13:14 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

het vervormen van de uitlaat dat tot nu toe is gedaan ( de stinger is een paar cm ingekort en de midsection is gedraait, omhoog gezet ) heeft nog geen merkbare verschillen in prestatie gehad.
op zand rijd het vaag, in zn een twee en drie heeft ie zoveel kracht dat het achterwiel gewoon continue slipt en de brommer zoveel toeren maakt dattie uit zn powerband komt en geen kracht meer heeft


een betere band kiezen die minder spint op zand.
je hoeft hem neit langer te vertanden, dat is onzin, tenminste als je er het akkerpad mee op en neer rijd. Je moet dan niet in z'n laatste versnelling lekker door laten janken.
 
HTS Autotechniek
John Huijben 13-5-2004 13:30 Print reply

Posts: 2433
kijk jij snapt het hij heeft gewoon niet genoeg grip, en er zit al een langere brug in dus op zn achterwiel trekken valt wel mee, het kan makkelijk daar niet van maar als je ee nbeetje rustig doet gebeurt het niet zomaar dus stenen aant balhoofd hangen is onzin ( is het zowiezo al )
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Ja Weh nou 13-5-2004 13:32 Print reply

Posts: 2242
dat bedoelde hij ook als grapje..
 
HTS Autotechniek
Tsxdude AKU MicheL 13-5-2004 13:54 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

kijk jij snapt het hij heeft gewoon niet genoeg grip, en er zit al een langere brug in dus op zn achterwiel trekken valt wel mee, het kan makkelijk daar niet van maar als je ee nbeetje rustig doet gebeurt het niet zomaar dus stenen aant balhoofd hangen is onzin ( is het zowiezo al )



 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Leon de mt5 boer 13-5-2004 15:38 Print reply
Posts: 494
Wat je zegt klopt; ik rij met een kale band op grind achtig zand met een lange brug... maar men twv moet toch verandert worden... en wat je zegt klopt ook... lekker iets tevroegnaarzen 5 schakellen en dan jangt ie in een versnelling lekekr door en sleurt hij lekker lang

binnekort komt er een filmpje... en achterover gaan doettie niet met deze brug ..


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5

[...]


een betere band kiezen die minder spint op zand.
je hoeft hem neit langer te vertanden, dat is onzin, tenminste als je er het akkerpad mee op en neer rijd. Je moet dan niet in z'n laatste versnelling lekker door laten janken.

 
ik kom uit brabant kunde gij de zien

Dit topic is 8432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved