Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #18622 - Opmaat Pijp voor MT8 klaar
|
Pagina 5 van 7
|
Dit topic is 8466 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
arie-de-arier |
12-5-2004 23:59 |
Posts: 10000 |
dat zal wel gebeuren:P
|
|
Allah is beter |
|
NSR RULEZZ |
13-5-2004 0:02 |
Posts: 4934 |
WAT GEBEURT ER ALS (barafranca) je de stinger inkort? heeft dat nut?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
arie-de-arier |
13-5-2004 0:04 |
Posts: 10000 |
dan gaat ie toch hoogtoeriger rijden zoiets dacht ik correct me if im wrong
|
|
Allah is beter |
|
Lawrence |
13-5-2004 0:06 |
Posts: 663 |
inkorten van de stinger heeft niet zo gek veel invloed, maar het zorgt ervoor dat de gassen er makkelijker uit kunnen stromen, m.a.w. je uitlaat gaat op een lagere druk werken, uitlaattemperatuur wordt iets lager, en hierdoor je werktoerental.
maar zoals ik zei, een lengteverandering maakt niet zo veel verschil
|
|
|
|
Neonlampje |
13-5-2004 8:11 |
Posts: 14825 |
Tis een simpele oplossing om het werkgebied van je uitlaat te verleggen idd... maar dan praat je echt over meerdere cm's ipv mm's in de rest van je uitlaat
|
|
|
|
Ja Weh nou |
13-5-2004 9:29 |
Posts: 2242 |
jammer dat ik zoiezo niet kan lassen, anders zou ik ook wel zoiets proberen.
|
|
HTS Autotechniek |
|
John Huijben |
13-5-2004 10:49 |
Posts: 2433 |
het vervormen van de uitlaat dat tot nu toe is gedaan ( de stinger is een paar cm ingekort en de midsection is gedraait, omhoog gezet ) heeft nog geen merkbare verschillen in prestatie gehad.
op zand rijd het vaag, in zn een twee en drie heeft ie zoveel kracht dat het achterwiel gewoon continue slipt en de brommer zoveel toeren maakt dattie uit zn powerband komt en geen kracht meer heeft
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Tsxdude AKU MicheL |
13-5-2004 12:59 |
Posts: 10676 |
Dus zwaarder vertanden...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
John Huijben |
13-5-2004 13:02 |
Posts: 2433 |
alsof je 110 op de akker gaat rijden
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Tsxdude AKU MicheL |
13-5-2004 13:03 |
Posts: 10676 |
Hoe je nu rijd lijkt me ook niet echt heerlijk...
Mss paar stenen by het balhoofd ophangen, en op het voorspatbord
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Ja Weh nou |
13-5-2004 13:14 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exoskull
het vervormen van de uitlaat dat tot nu toe is gedaan ( de stinger is een paar cm ingekort en de midsection is gedraait, omhoog gezet ) heeft nog geen merkbare verschillen in prestatie gehad.
op zand rijd het vaag, in zn een twee en drie heeft ie zoveel kracht dat het achterwiel gewoon continue slipt en de brommer zoveel toeren maakt dattie uit zn powerband komt en geen kracht meer heeft
een betere band kiezen die minder spint op zand.
je hoeft hem neit langer te vertanden, dat is onzin, tenminste als je er het akkerpad mee op en neer rijd. Je moet dan niet in z'n laatste versnelling lekker door laten janken.
|
|
HTS Autotechniek |
|
John Huijben |
13-5-2004 13:30 |
Posts: 2433 |
kijk jij snapt het hij heeft gewoon niet genoeg grip, en er zit al een langere brug in dus op zn achterwiel trekken valt wel mee, het kan makkelijk daar niet van maar als je ee nbeetje rustig doet gebeurt het niet zomaar dus stenen aant balhoofd hangen is onzin ( is het zowiezo al )
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Ja Weh nou |
13-5-2004 13:32 |
Posts: 2242 |
dat bedoelde hij ook als grapje..
|
|
HTS Autotechniek |
|
Tsxdude AKU MicheL |
13-5-2004 13:54 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exoskull
kijk jij snapt het hij heeft gewoon niet genoeg grip, en er zit al een langere brug in dus op zn achterwiel trekken valt wel mee, het kan makkelijk daar niet van maar als je ee nbeetje rustig doet gebeurt het niet zomaar dus stenen aant balhoofd hangen is onzin ( is het zowiezo al )
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Leon de mt5 boer |
13-5-2004 15:38 |
Posts: 494 |
Wat je zegt klopt; ik rij met een kale band op grind achtig zand met een lange brug... maar men twv moet toch verandert worden... en wat je zegt klopt ook... lekker iets tevroegnaarzen 5 schakellen en dan jangt ie in een versnelling lekekr door en sleurt hij lekker lang
binnekort komt er een filmpje... en achterover gaan doettie niet met deze brug ..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5
[...]
een betere band kiezen die minder spint op zand.
je hoeft hem neit langer te vertanden, dat is onzin, tenminste als je er het akkerpad mee op en neer rijd. Je moet dan niet in z'n laatste versnelling lekker door laten janken.
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
Dit topic is 8466 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 7
|
|