ef?
maar wat wil je er mee bereiken ?
kan wel gewoon als je het op je fasedraad fixt uit je blok maar wat schakel je er dan achter?
heb je 6volt op de officiele manier; wel een mb/mt schakeling dan he, dus ook weer accu wisselen
heeft die ook een gelijkrichter?
niet een spannings regelaar dan en hoe weet je dat ie kapot is? als je wel een gelijkrichter moet hebben zal ie wel moeten werken , ding moet + doorlaten en - tegenhouden en dat tientallen keren p/sec dus krijg je 2 keer zo kleine spanning
gelijkrichter is stuk en ik kan geen mtx-sh gelijkrichter vinden wel mb/mt
al hondas gelijk richters zijn hetzelfde, alleen is die voor MT/MB 6V en voor NSR,MTX etc 12V
de meeste brommerboerne zijn nogal achterlijk teminste das hierzo. maar vraag anders naar een gelijk richter van een Honda SFX die hebben ze meestal wel liggen, dies 12V en past ook gewoon.
koste mij toen 12,5 euro
Als je het dus over een grijs blokje hebt met koelribben dan heet dat een spanningsregelaar en die kan je niet zomaar wisselen omdat een sh 12V is en mb/mt 6V.
Als je het dus over een grijs blokje hebt met koelribben dan heet dat een spanningsregelaar en die kan je niet zomaar wisselen omdat een sh 12V is en mb/mt 6V.
tis een gelijk richter en spannings regelaar in 1.
en je kan um wel wisselen maar dan moet je ook ff je lampjes vervangen