Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - waterstof brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1243 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18561 - waterstof brommer
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ralf 10-5-2004 13:16 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
12v 25A is genoeg.



Waar haal je fokkin 25a vandaan?
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 10-5-2004 13:17 Print reply

Posts: 5996
enig idee hoeveel een achteruitverwarming trekt? kan dat er ook nog wel bij.

15 of 25..weet nie meer pcies, maar zal wel fotos posten als het ingebouwd is

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 10-5-2004 13:18
 
ik haat mensen
Ralf 10-5-2004 13:18 Print reply

Posts: 9073
Nee, mijn fiets heeft namelijk geen achterruit.

Als Marsje het zegt, dan zal het wel.
 
Sk4f 10-5-2004 13:24 Print reply
Posts: 534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX 80 RII H

[...]


waarom denk je dat shell al jarenlang onderzoeken dwarsboomt, overkoopt en afzeikt? niet omdat ze staan te springen om van de brandstofmarkt gekeild te worden.

en dat bouwproject gaat enorm tegenvallen: 2 kerels bij mij in de klas hebben zelf een brandstofcel gebouwd als profielwerkstuk, en dat ding gaf minder stroom dan een citroen


ha en die kerels hebben ook het geld en al de onderzoekers en al het materiaal om een goeie te ontwerpen, tuurlijk lukt dat ze niet... wedde dat in amerika de eerste fuelcell al 10 jaar geleden is uitgevonden (area51 ofzo)
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Zoetahmeerdah [Marcel] 10-5-2004 13:24 Print reply

Posts: 5996
zat laatst met een chemist te praten en die zat et allemaal uit te leggen, en ik krijg van hem zo'n setje E 0.00

maar hij had niet zoveel verstand van motorblokken enzo dus hij had het over een vast getal, maar hoe hoger je de amperages maakt hoe meer waterstof dat ding opwekte, maar je ken dr dus heel erg leuk mee spelen

en je rijd dus NIET met een tank rond met die rommel. maar je maakt het terplekke.

je heb dus minimaal gevaar, hoogstends kan de dop eraf knallen van dat ding..

edit: het idee is er al vanaf 1980, in duitsland was er toen der tijd iemand mee bezig maar die is ineens omgekomen

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 10-5-2004 13:26
 
ik haat mensen
MTX 80 RII H 10-5-2004 13:45 Print reply
Posts: 336
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blair

De moleculen zijn erg klein je hebt ECHT snel lekage, verder weet iedereen wat er vroeger met zeppelins gebeurde enz.

Geen waterstof voor mij.


FOUT!

De rampen met zeppelins werden NIET veroorzaakt door het waterstofgas dat in de ballonnen gebruikt werd. Die dingen vlogen zo snel in de fik door de huid die om het geraamte heen was gespannen, dus de ballon ZELF.

Juist omdat watersofmoleculen de kleinste moleculen op aarde zijn, en je dus heel makkelijk lekken hebt, werd er een of ander materiaal gebruikt met een hele dichte structuur. Het probleem van dit materiaal was alleen dat het extreem brandbaar is.

Bij die zeppelins was het de mantel die in brand vloog, waardoor het waterstofgas aangestoken werd, niet andersom
 
It's a multiple-station rotation installation
bartos 10-5-2004 13:48 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX 80 RII H

[...]


FOUT!

De rampen met zeppelins werden NIET veroorzaakt door het waterstofgas dat in de ballonnen gebruikt werd. Die dingen vlogen zo snel in de fik door de huid die om het geraamte heen was gespannen, dus de ballon ZELF.

Juist omdat watersofmoleculen de kleinste moleculen op aarde zijn, en je dus heel makkelijk lekken hebt, werd er een of ander materiaal gebruikt met een hele dichte structuur. Het probleem van dit materiaal was alleen dat het extreem brandbaar is.

Bij die zeppelins was het de mantel die in brand vloog, waardoor het waterstofgas aangestoken werd, niet andersom


corectie.

Jij heb waarschijnlijk ook de docu gezien over hindenburg (tovh?) op dicovery. Daar in werd gezecht dat waar schijnlijk de mantel ontbrande is neit zeker. Dit is duidelijk geworden uit de kleur en de vorm van de flammen die niet wijzen om waterstof.
 
mb-cruisefather.nl 10-5-2004 14:20 Print reply

Posts: 266
@Zoetahmeerdah [Marcel]: Wat voor setje?
Waterstof set voor op de brom?

 
jeroen 10-5-2004 14:21 Print reply

Posts: 15066
nee..om water te electrocuteren
doodmaken enzo
 
mb-cruisefather.nl 10-5-2004 14:25 Print reply

Posts: 266
....
 
Soepkip 10-5-2004 14:27 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

@Zoetahmeerdah [Marcel]: Wat voor setje?
Waterstof set voor op de brom?



Gewoon een soort van toestel van Hoffman.


 
mb-cruisefather.nl 10-5-2004 14:33 Print reply

Posts: 266
Mja ok, maar ik d8 dat ie iets van een setje kreeg om op ze brommer te bouwen.
Leek me al zo vaag.
 
jeroen 10-5-2004 14:34 Print reply

Posts: 15066
eerder onmogelijk...
 
Perdelul 10-5-2004 14:35 Print reply
Posts: 457
zou waterstof duur zijn? en waar kan je het halen in een scheikunde winkel oid?? vaag hoor
 
Joscross 10-5-2004 14:37 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Perdelul

zou waterstof duur zijn? en waar kan je het halen in een scheikunde winkel oid?? vaag hoor

Gewoon zelf maken uit water

Zon setje als hierboven jatten op school
 

Dit topic is 6849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved