Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18529 - mt opvoeren
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bram 111 8-5-2004 12:12 Print topicpost

Posts: 1234
wie weet hoe ik ff iets aan mijn mt kan doen dat hij netw at harder loopt ik hoef niet veel harder maar wel iets harder

wie weet ff een simpele tip en niet te duur

als je info over mijn mt wil kijk dan ff op mijn profile bram 111
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!

Joscross 8-5-2004 12:28 Print reply

Posts: 12501
70 imi erop ben je 40 euro kwijt
 
Corine_517 8-5-2004 12:32 Print reply
Posts: 53
[moraalriddermode]
Doe dat nou niet. Ik heb eergister een ongeluk gehad met mijn opgevoerde zundapp en ik ben zwaar de lul... Kost je alleen maar meer geld en opgevoerde brommers gaan alleen maar vaker stuk.
[/moraalriddermoder]
 
Geld moet rollen... En wel op 2 wielen!
protvis 8-5-2004 12:40 Print reply
Posts: 55
al aan je rondelle gedacht?
en anders je 50cc uitboren?
 
bram 111 8-5-2004 12:51 Print reply

Posts: 1234
wat is een rondelle????
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
protvis 8-5-2004 12:55 Print reply
Posts: 55
dat begrenst je uitlaat

 
wouter87 8-5-2004 12:56 Print reply
Posts: 4
misschien een andere uitlaat?
 
Arno etc. 8-5-2004 13:01 Print reply
Posts: 64
Hey, Je rondelle zit tussen de uitlaat en de cilinder. Als je je uitlaat erafhaalt zie je dat zitten. Boor dat gaatje dan stilletjes meer en meer uit totdat je snel genoeg rijdt.

En idd, grotere cilinder is niet nodig en veel te veel werk als je maar een beetje sneller wilt gaan. Uitboren raadt ik ook niet aan. Je kunt mss ook je vertanding aanpassen maar dan verlies je trekkracht.

Of je zet gewoon je banden harder. Dan heb je minder wrijving en weerstand dus rijdt je sneller.

Mijn banden staan i.p.v. 2.1bar op 3 en 3.5 van achter. Enkel de wegligging vermindert dan dus pas op. Maar eens je het gewoon bent... Een MT is toch niet gemaakt om plat te gaan in de bochten.
 
Joscross 8-5-2004 13:03 Print reply

Posts: 12501
Ehm hij heeft een tecno uitlaat, zit dus geen prop in de uitlaat..
Zit wel een schot in halverwege, die kan je eruit halen. Is een faq voor hoe
 
frenk 8-5-2004 13:35 Print reply
Posts: 354
laat je cilinder een beetje tunen, dan ga je wel wat harder
 
bram 111 8-5-2004 14:43 Print reply

Posts: 1234
gast ik zei ik wil een beetje harder ff een simepele tip en niet te duur dus niet je cilinder laten tunen


maar voor de rest allemaal beankt ik zal ff naar de rondelle gaan kijken
 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
CrossMaster 8-5-2004 15:24 Print reply
Posts: 729
regel een cheap 80 blokje en 125 cilinder
 
solidsjakie 8-5-2004 16:06 Print reply

Posts: 2291
zet er een cbr900rr blok onderr .

een 16mm carb geeft je wat meer trekkracht. Had ik onder me nsr in het begin ook. Scheelt wel, voor een beetje sneller en meer trekkracht. Dan zou je ook je tandwielverhouding kunnen veranderen, waardoorie weer sneller kan gaan.
 
bram 111 8-5-2004 17:17 Print reply

Posts: 1234
tankwiel heb ik voor 12 en achter 42 ofzo

 
wat hierboven staat moet je niet geloven !!
LLLoonY 8-5-2004 17:26 Print reply
Posts: 382
sorry dak ff stoor, maar heb een gelijkaardig probleem, moeten geen 2 zelfde topics geopend worden


hmmzz, mijn mt rijdt nu met
70cc en proma bochtje
redelijk goed maar z'n 5de kan ik niet altijd uitrijden..

ik zat dus al te denken aan tandwielverhouding lichter nemen, maar dan daalt mijn snelheid (die ik wel haal als ik bv op licht dalende baan rij, dan rijdt ik mijn 5de versnelling volledig uit.)

zou dit al beter zijn moest ik een 21 mm carb steek (ipv 16) en een uitlaat (onderlangs zelf maken of verlassen ofzo)
of schelen deze twee zaken hem nie zoveel in het optrekken en de kracht van je brommer ?

ik weet immers dat mijn uitlaat zeker niet perfect is, maar maakt dit veel uit ?

btw: bram 111, jou raad ik eerst en vooral een 70cc aan, daar ben je rap maandje of 3 zoet mee als ge nog niet lang rijdt

Dit bericht is ge-edit door LLLoonY op 8-5-2004 17:27
 
- keep on shifting -
neophyte-johan 8-5-2004 18:10 Print reply
Posts: 40
of gewoon, net als ik, een 21mm mikuni met 245 sproeier erin dan loopt ie ongeveer 80,90 de mijne dan ik kocht deze carb voor 20 euro..
 
Ik zeg mar zo, ik zeg mar niks dan kunde nie zegge dak iets gezeejt heb:D

Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved