Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc eurokit getuned, maar doet een beetje raar!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 940 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18515 - 70cc eurokit getuned, maar doet een...
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4006 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

superior mt7 8-5-2004 17:10 Print reply

Posts: 2675
ik snij ook altijd de pakkingen bij, heel normaal
 
V8
Jop 8-5-2004 17:53 Print reply
Posts: 1290
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardcore

[...]

en als je nou eens zelf pakking uitsnijdt dat gaat toch ook, dan kan je hem naar buiten uitlaten steken. lijkt mij zo


een pakking is er om iet af te dichten als je 'm er buiten hangt dicht ie vrij weinig af..
 
Joscross 8-5-2004 17:55 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jop

[...]


een pakking is er om iet af te dichten als je 'm er buiten hangt dicht ie vrij weinig af..

Kijk, er blijft na het wegsnijden van de pakking in de spoelkanalen maar 1mm over volgens harrie. Al laat je nu wat extra pakking aan de buitenkant zitten helpt dit toch wat ter versteviging van die 1mm die afdicht..
 
Hardcore 8-5-2004 18:05 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jop

[...]


een pakking is er om iet af te dichten als je 'm er buiten hangt dicht ie vrij weinig af..

duh weet ik maar omdat hij zegt dat die rand dan nog maar 1 mm is als je hem dan die 1mm erop laat en de rest erbuiten scheurt hij niet zo snel en is ie toch dicht
hahah juist het was al gezegd ...bedankt jos

Dit bericht is ge-edit door Hardcore op 8-5-2004 18:06
 
beunhaas 8-5-2004 19:29 Print reply
Posts: 178
^@$#@$@#@#....


#$#@$#%$@#%@#%#, die maten, houdingen, en plaatsingen zijn allemaal berekend!! daar zit research in, die hebben allemaal een band en verhouding met elkaar, je kunt niet zomaar alles even lekker groot maken, stomme boer.

als je van plan bent wat te gaan doen aan de timing van de poortconfiguratie van de cilinder dan maak je een poortmapje, berekent wat en maakt wat ideeen op papier.

gast blijf jij maar mooi van die cilindertjes af en noem jezelf maar tuner.

Dit bericht is ge-edit door beunhaas op 8-5-2004 20:12
 
De beunhaas
beunhaas 8-5-2004 19:30 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

ik heb me spoelpoorten ook groter gemaakt van carter passing gezien dan.. daar klopt echt geen millimeter van! maar het scheelde wel iets in trekracht; niet veel




dat heten geen spoelpoorten, die zitten namelijk in de wand,


wat jij noemt heten transfers, die hebben perfecte houding tegenover die van de cilinderwand.


aflbijven jullie allemaal.
 
De beunhaas
RS_70_power 8-5-2004 19:36 Print reply

Posts: 1990
bij jouw is het ook een beetje in je bol geschoten ,

laat hem toch lekker experimenteren met "tunen" ,

en hij komt hier voor ADVIES niet om afgezeikt te worden .

en transfers zijn volgens mij stickers sets , althans zo heet het op 50cc.nl

Dit bericht is ge-edit door RS_50cc_16mm_giannelli op 8-5-2004 19:37
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
superior mt7 8-5-2004 19:36 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beunhaas

[...]




dat heten geen spoelpoorten, die zitten namelijk in de wand,


wat jij noemt heten transfers, die hebben perfecte houding tegenover die van de cilinderwand.


aflbijven jullie allemaal.



jong lul niet,,zoveel van die opvoercilinders passen niet precies goed met de poorten of hoe je ze wil noemen niet op het carter,,,is beter als je het op maat maakt
 
V8
beunhaas 8-5-2004 19:40 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

[...]



jong lul niet,,zoveel van die opvoercilinders passen niet precies goed met de poorten of hoe je ze wil noemen niet op het carter,,,is beter als je het op maat maakt


ja, klopt. daar moet je inderdaad aan komen, maar niet aan de transfers in de cilinder jong.
tuurlijk scheelt dat, je hebt een flow van een olifant als je je carter er niet op aanpast.
daar had ik het enkel nie tover.

en ik vind het simpelweg dom en loos als je zoiets als dit doet.
 
De beunhaas
beunhaas 8-5-2004 19:42 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

[...]



....niet precies goed met de poorten of hoe je ze wil noemen ...



transfers...
 
De beunhaas
John Huijben 8-5-2004 19:51 Print reply

Posts: 2433
en dat noemt zich beunhaaas
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
jupiler 8-5-2004 19:53 Print reply
Posts: 846
tering ej waar maak jij je druk om? laat hem gewoon een bietje experimenteren, hij noemt zichzelf toch geen tuner? en dan hoef je ok nie zo te schelle dan ken je ook gewoon normaal duidelijk maken dat je t zelf anders zou doen wat mij nog minder intresseert
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Hardcore 8-5-2004 19:56 Print reply

Posts: 699
om eerlijk te zijn vind ik het best stoer hij probeert het tenminste!
*haha ik zelf zou het niet eens kunnen *
 
beunhaas 8-5-2004 20:00 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardcore

om eerlijk te zijn vind ik het best stoer hij probeert het tenminste!
*haha ik zelf zou het niet eens kunnen *



tis gewoon zondeO


zodra in zijn bekrompen geest het idee schoot van zal ik eens even mijn pasgekochte superdremel megaturbo super 3000 eens in iets zetten, aahhh een cilider...

is die cilinder al ten dode opgeschreven, het getuigt gewoon niet echt van intelligentie naar mijn mening.
 
De beunhaas
jupiler 8-5-2004 20:02 Print reply
Posts: 846
ja mar ken je dat dan nie een beetje normaal duidelijk make? als hij zijn cilinder wil verneuke zal jou da toch niks uitmake denk ofwel?
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk

Dit topic is 4006 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved