Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ns-1 probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18513 - Ns-1 probleem
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarcelMt5 8-6-2004 9:50 Print reply

Posts: 788
probeer een andere bougie.
zit dat heveltje niet op je electrode?
heb je de bougie als je em uit de cilinder hebt wel tegen iets wat geleid zoals de cilinder?
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
The Godfather AKA Danny 8-6-2004 9:53 Print reply

Posts: 693
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarcelMt5

probeer een andere bougie.
zit dat heveltje niet op je electrode?
heb je de bougie als je em uit de cilinder hebt wel tegen iets wat geleid zoals de cilinder?


Andere bougie vonkt ook niet, heveltje zit er niet tegenaan, en ja ik hou um op iets at geleid...
Heb btw net De Jager gebeld (bromhoer) en zei zeiden dat het kan zijn dat met ontstekingspoel te weinig spanning geeft, maar hoe sneller je gaat hoe meer spanning hij opwekt..
Misschien is dat het probleem..
Ff checken zo..
Jullie horen het nog
 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
MarcelMt5 8-6-2004 9:56 Print reply

Posts: 788
succes iig!
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
The Godfather AKA Danny 8-6-2004 9:58 Print reply

Posts: 693
tnx
 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
The Godfather AKA Danny 8-6-2004 11:56 Print reply

Posts: 693
Hij doet ut ... het probleem was dat er een aantal zeer kleine ijzerdeeltjes op die lezer van me vliegwiel zaten, dat er allemaal afgehaald en

Nou beginnen met het uiterlijk

Dit bericht is ge-edit door The Godfather AKA Danny op 8-6-2004 11:57
 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
MarcelMt5 8-6-2004 12:35 Print reply

Posts: 788
mooi zo! maar je moet er maar achter komen hey:Sword je ook helemaal gek van lijkt me, verander je alles licht het aan zoiets! maja het werkt weer beters!!
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
arie-de-arier 8-6-2004 12:55 Print reply

Posts: 10000
lekker danny, zit die 60mm er nou op? of gewoon ori cillinder
 
Allah is beter
The Godfather AKA Danny 8-6-2004 13:52 Print reply

Posts: 693
Uitgehoonde ori, maar hij rijd egt stront... moet ff afgestelt worden, en ik moet me radiateur ff bewerken.... ophangpunt is lam, dus hij lekt...
Dan gaat ie worden gespoten..

 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
The Godfather AKA Danny 8-6-2004 17:40 Print reply

Posts: 693
Wie had btw gedacht dat het zoiets simpels was
 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
Apriliars105 8-6-2004 18:23 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

rood en zwart als je je boordspanning werkend wil, maar als ie alleen maar moet lopen gewoon zwart-wit lostrekken.


dus als je een honda wil jatten, dan loop je er heen, strip je de kabel van het contactslot en je rukt wat draadjes l;os???

Dat kan toch niet zo simpel zijn???
 
As finishing touch, God created the Dutch
orange 8-6-2004 18:59 Print reply

Posts: 672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


dus als je een honda wil jatten, dan loop je er heen, strip je de kabel van het contactslot en je rukt wat draadjes l;os???

Dat kan toch niet zo simpel zijn???



meestal zit er nog een slot omheen. maar zo simpel is het ja. je moet alleen bij die draadjes kunnen komen!
 
Hans F 8-6-2004 20:41 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


dus als je een honda wil jatten, dan loop je er heen, strip je de kabel van het contactslot en je rukt wat draadjes l;os???

Dat kan toch niet zo simpel zijn???


is gok ik zo bij alle brommers en ws. dus ook bij alle motoren....

alleen, voor het stuurslot zul je toch wat moeten slopen (of je moet heel handig zijn met een naald)

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-6-2004 20:41
 
Blukaap2 8-6-2004 20:45 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


dus als je een honda wil jatten, dan loop je er heen, strip je de kabel van het contactslot en je rukt wat draadjes l;os???

Dat kan toch niet zo simpel zijn???


Gewoon contactslot los/doorknippen is al zat (en een evt killswitch even lospeuteren).
En dan maar aanrennen of kicken.

Zal bij je RS ook wel lukken, denk dat je er daar best makkelijk bij kan.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 8-6-2004 20:46
 
Stoere brommers
Zoetahmeerdah [Marcel] 8-6-2004 20:55 Print reply

Posts: 5996
zelfde systeem als bij een puch,

maar je moet wel weten welke draad je moet hebben. en bij sommige contactsloten bij mt zit een zwart rode draad die gaat heen en terug, als je die doorknipt krijg je hem nooit meer lopend
 
ik haat mensen
arie-de-arier 8-6-2004 23:43 Print reply

Posts: 10000
tape of solderen niet dat je een soldeerbout op accu bij je hebt als je een brommer gaat stelen, maar dan krijg je m wel lopend
 
Allah is beter

Dit topic is 4291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved