Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dt gelijk aan dtr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 732 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18499 - dt gelijk aan dtr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

speedfreak 7-5-2004 13:58 Print topicpost

Posts: 1218
ik heb sinds kort een yamaha dtr in onderdelen
alleen de voorvork en achterveer ontbreken en nog wat kleine dingetjes. maar het gaat mij er voorla om of dat de voorvork en achterveer gelijk zijn aan die van een dt?!
het blok is toch wel hetzelfde?(had ik ergens gehoord)


Dit bericht is ge-edit door supahsnel70cc op 7-5-2004 13:59
 

Joscross 7-5-2004 14:15 Print reply

Posts: 12501
Voorvork is iig niet hetzelfde(dtr is dikker), achterveer lijkt mij ook niet maar zal waarschijnlijk wel passen
En het blok is idd een geupgrade dt blok (met cdi ipv contactpuntjes)

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 7-5-2004 14:15
 
Ed Honda CB50J 7-5-2004 14:19 Print reply

Posts: 4190
wtf ? de voorvork is toch hetzelfde
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
spitfire5 7-5-2004 14:48 Print reply

Posts: 503
voorvork dtr is schijf , dt trommel
en de veer is anders (minderlang en zit op een andere manier vast geloof ik)
blok is het zelfde op de onsteking na, dt contact puntjes(6 volt) en dtr heeft elktronische onsteking (waar toeren begrenzer op kan )(12 volt)

Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 7-5-2004 14:48
 
's avonds een vent 's ochtends absent
speedfreak 7-5-2004 15:13 Print reply

Posts: 1218
okej bedankt
daar heb ik wat aan!!!

oeps 2 keer dit topic geplaatst , mijn excuus

Dit bericht is ge-edit door supahsnel70cc op 7-5-2004 15:15
 
speedfreak 7-5-2004 15:16 Print reply

Posts: 1218
eehm shit
ik had 2 blokken
1 met toerenteller en 1 zonder, die met toerenteller die was gaar dus heb k geruild voor een tomos dus k heb nu alleen nog een dt blok of begrijp ik dat verkeerd


Dit bericht is ge-edit door supahsnel70cc op 7-5-2004 15:17
 
spitfire5 7-5-2004 15:39 Print reply

Posts: 503
verkeerd begrepen die toerenbegrenzer heeft niks met je toerenteller te maken ik zelf heb ook geen toerenteller, waarschijnlijk was het dan een 80 blok ofzow (jammer dat je hem heb geruild er zit een betere koppeling in een 80 blok)


Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 7-5-2004 15:41

edit,
weer wat geleerd rd-blok heeft dus een toerenteller

Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 7-5-2004 16:00
 
's avonds een vent 's ochtends absent
ties 7-5-2004 15:49 Print reply
Posts: 1333
was denk gewoon rd blok.
alst 80 blok was standen de tapeinden verderuitelkaar en was et maatje 11.
 
Abarth-500 7-5-2004 15:50 Print reply

Posts: 1532
kijk ff of het met contactpuntjes is dan wat je nu nog hebt..... dan weet je het zeker.

en dat blok wat je weg hebt gedaan zal wel een rd-blok zijn geweest, psies hetzelfde als dtmx, alleen inc toerenteller aansluiting..
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
speedfreak 7-5-2004 17:22 Print reply

Posts: 1218
ah oke
ik zal zo ff kijken
 
speedfreak 7-5-2004 18:45 Print reply

Posts: 1218
oh k heb contactpuntjes
kan ik dan gewoon een cdi van een dtr erop zetten of maakt het niet zoveel uit?


Dit bericht is ge-edit door supahsnel70cc op 7-5-2004 18:45
 
Joscross 7-5-2004 18:48 Print reply

Posts: 12501
Cdi eropzetten + onsteking+kabelboom van dtr
 
kpotappel86 7-5-2004 19:44 Print reply

Posts: 2679
dt frame is iets kleiner de veer is korter idd... en de voorvork van een dtr is 32 mm geloo f ik en van dt maar 28 ofzo.. en de schijf rem van een dtr natuurlijk en dtr heb 12v accu en kabel boom en betere ontsteking(cdi)... de koppeling en de cilinders en de carbo uitlaten zijn allemaal het zelfde en je kan op een dt blokje ook gewoon een toerenteller zetten hoo r of op een dtr blok en een 80cc blok heb een andere koppeling en versnellingsbak(5bak) voor de rest hetzelfde op de boring na natuurlijk....

denk dat je hier wel wat aan hebt...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mr200r 7-5-2004 19:51 Print reply
Posts: 5122
Achter is het wel helemaal anders een mx heeft
een geheel ander systeem.
 
mr200r
speedfreak 9-5-2004 20:35 Print reply

Posts: 1218
mx
 
Ed Honda CB50J 9-5-2004 20:43 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supahsnel70cc

mx


dt50MX en dtR
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..

Dit topic is 1326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved