een ophanging van de klauw, kijk maar naar die dwars verbindindingen van de voorvork, die zitten radiaal op de klauw ofzo. het zit er in ieder geval volgens mij om ervoor te zorgen dat de klauw minder kan bewegen tijdens het remmen.
wat is psies het verschil met gewone klauw?
Zo hangt mijn Classicklauw ook... en mijn ZR-klauw ook... als we tenminste het formaat schijf niet meerekenen
maar leg es uit... wat maakt dit speciaal? is het dat die onderste "poot" van de rem wat verder naar buiten staat? en dattie dus niet recht op de vork staat?
het grote verschil is dat de ophanging van de klauw niet haaks op de schijf staat, maar in dezelfde richting.
En deze brommer rijdt niet op vee rubbers, want oop de band zie ik toch duidelijk michelin staan
wat kosten zijn concurrenten dan? zitten die ook allemaal boven de 3000 euro? er moet wel een klein verschil blijven tussen de brommers, anders is het ook niet meer aantrekkelijk.
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik vind het de mooiste nieuwe 2-wieler van tegenwoordig (dus inclusief motoren).
Vind 'm echt gruwelijk mooi.
GPR nude vond ik ook al zwaar vet, maar deze is net iets mooier eigenlijk.