ik zou zeggen rijd er een paar daagies mee en kijk of et vermogen winst/verlies heeft...en doe alle voor- en nadelen tegen mekaar en kijk of et zin heeft..
simpel tog ?
Paradijs, waar het gras groen is en geen rollerbanken :D
ik zou zeggen rijd er een paar daagies mee en kijk of et vermogen winst/verlies heeft...en doe alle voor- en nadelen tegen mekaar en kijk of et zin heeft..
simpel tog ?
jah dat snap k nog wel, maar je kan niet merken of de cilinder of de uitlaat het lekker vind met dat glaswol, de prestatie zelf is inderdaad gewoon hetzelfde gebleven, ook als ik wat langer rijd. Maar ik wil dus gewoon weten of het schadelijk kan zijn voor de cilinder omdat de uitlaat dus geen koeling krijgt en een stuk warmer kan worden.
en daar ga jij een demper opzetten van een 250cc motor?
nogal logisch dattie zown herrie maakt
OMG een grotere demper en dan meer geluid maken dach ut ook wel. okeej als je een 500cc demper op flikker dan gaat ut geluid er gewoon door. maar deze 250 werkt perfect veel relaxte geluid en ziet er vet uit.
je ziet der bijna niets van, want het zit allemaal achter de kuip verstopt, dus valt niet veel van te zien op een foto. En het deel wat je wel ziet spuit k gewoon zwart, zodat het niet opvalt.
En het is altijd beter dan gezeik krijgen met die wouten die weer beginnen te zeuren over je kabaal.
maar hoe kan het dan dat niemmand anders dat prob heeft?
zit je pijp wel goed vast
of mss te vast?
Der zijn wel meer mensen die dat probleem hebben lijkt me, maar die trekken zich der geen reet van aan, maar ik vind het ene lelijk en hard geluid, beetje blikken crossgeluid, en dat vind k dus gewoon kut, daarom wil k dat een beetje dempen en zwaarder maken.