Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe hard en wat voor uitlaat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18426 - hoe hard en wat voor uitlaat?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1350 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mxmaster 4-5-2004 20:35 Print topicpost

Posts: 736
ik heb net een mt gekocht met een 110cc imitatie en een 26mm carburateur
hoe hard zou dat ongeveer lopen kunnen en welke uitlaat kan er het beste onder?
 
sorry he

mikkel 4-5-2004 20:44 Print reply

Posts: 1587
110 homoet hand gemaakt voor mt is we het besten denk ik. maar weet niet hoe hard da ken gaan. maar licht ook aan vertanding.
 
glaasje op laat je berijden
mxmaster 4-5-2004 20:56 Print reply

Posts: 736
ja maar een homoet zit iets bove me budget
kweenie wat voor twv want kmoe hem nog ophale
kdenk 15 40 ofzo
kan niemand een schatting maken
 
sorry he
mxmaster 4-5-2004 21:14 Print reply

Posts: 736
iemand een idee? tgaat maar om ongeveer hoor
 
sorry he
martinus83 4-5-2004 21:19 Print reply

Posts: 3718
105/110 km uur?me een goede afstelling of course...

immi beetje evaag he, wa voor immi...malossi haal je 120 wel denk...immi iets minder

edit: snorry; d8 da et mb was..mt iets minder snel...




Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 4-5-2004 21:20
 
suzuki rijder 4-5-2004 21:19 Print reply

Posts: 2322
een 110cc moet toch zeker wel de 120 halen als ie een beetje goed afgesteld enzo is
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
mxmaster 4-5-2004 22:34 Print reply

Posts: 736
nie sneller nouja tis imi he

ena ls er nou een eurocilindro 125 onde rdoe?
 
sorry he
pepijn 4-5-2004 22:37 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxmaster

nie sneller nouja tis imi he

ena ls er nou een eurocilindro 125 onde rdoe?


120 echt is hard hoor, zie het maar eens te halen
 
John Huijben 4-5-2004 22:38 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

edit: snorry; d8 da et mb was..mt iets minder snel...
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 4-5-2004 21:20


waarom is een MT minder snel als MB ??
ok als je een cross MT hebt die bekant vierkant is omdat hi jzo erg is opgehoogt en de ketting slijpt heel de achterbrug in tween ok, maar stel ze zouden allebei orgineel zijn dan zal hel volgens mij haast nix uitmaken, gewicht is ong. hetzelfde.

edit : oja wel ff ingaan op vraag van topicstarter;
een proma 80 uitlaat is wel goed, mooie powerband van de 5 a 6 duizend toeren af tot de 11 duizend bij mijn MT, bij een vriend van mij op een 110 imitatie liep hij ook heel erg goed.
als je een bovenlangse zoekt een luhao die lopen wel goed, redelijk laagtoerig en rustig.

als je hem nog sneller wilt maken zul je toch een andere cilinder moeten kopen.
srry dat ik het zeg maar imitatie 110's zijn zaad, echt kut.
kun je beter een orginele 80cc cilinder hebben en die een beetje tunen die zal hoogswaarschijnlijk harder rijden.
beter werk in de zomervakantie iets langer en koop een eurocilindro of iets dergelijks als je het goed wilt aanpakken.

Dit bericht is ge-edit door Exoskull op 4-5-2004 22:42
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
SavagePielk 4-5-2004 22:39 Print reply

Posts: 4562
jah alleen je hebt veel meer wrijving met een MT... die MB is lager en meer aerodynamische vorm, ook qua zithouding... ik denk dat dat aardig wat scheelt
 
John Huijben 4-5-2004 22:46 Print reply

Posts: 2433
is een MB lager dan MT ??, ok ik heb de 2 voorvorken naast elkaar gehouden en die van een MB is 1.5 cm korter, maar een MB heeft 18 inch velgen.
achterveren zijn volgens mij gewoon hetzelfde van MB/MT dus eigenlijk zou een MB iets hoger moeten staan achter.

aerodynamica ??, alsof een MB zoveel meer aerodynamisch is als een MT, MT heeft een hele smalle tank/frame en MB is even breed.
volgens mij merk het het verschil qua aerodynamica echt niet hoor als je 100 rijd.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
2wheels[jurg] 4-5-2004 22:49 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

is een MB lager dan MT ??, ok ik heb de 2 voorvorken naast elkaar gehouden en die van een MB is 1.5 cm korter, maar een MB heeft 18 inch velgen.
achterveren zijn volgens mij gewoon hetzelfde van MB/MT dus eigenlijk zou een MB iets hoger moeten staan achter.

aerodynamica ??, alsof een MB zoveel meer aerodynamisch is als een MT, MT heeft een hele smalle tank/frame en MB is even breed.
volgens mij merk het het verschil qua aerodynamica echt niet hoor als je 100 rijd.


juist boven de 100 zijn zulke verschillen merkbaar
 
mxmaster 4-5-2004 22:49 Print reply

Posts: 736
nouja kheb er een eurocilindro bij gekregen aleen een andeel er is een stuk van het hemd af(dat stuk wat int carter valt)aan een kant dus kweenie offie nog te gebruiken is
kweet neit zeker of die 110 imi is er staat nix op dust zal wel

oja iemand een proma 80 in de aanbieding??? voor neit te duur hoeft neit mooi tis tog een rag brommer
 
sorry he
2wheels[jurg] 4-5-2004 22:51 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxmaster

nouja kheb er een eurocilindro bij gekregen aleen een andeel er is een stuk van het hemd af(dat stuk wat int carter valt)aan een kant dus kweenie offie nog te gebruiken is
kweet neit zeker of die 110 imi is er staat nix op dust zal wel

oja iemand een proma 80 in de aanbieding??? voor neit te duur hoeft neit mooi tis tog een rag brommer


dat moet in sales
 
mxmaster 4-5-2004 22:56 Print reply

Posts: 736
oja sorry

maare iemand antwoord op wat erbovens tond
 
sorry he
mr200r 5-5-2004 0:39 Print reply
Posts: 5122
Als je je twv wilt veranderen,wat voor een
achterwiel heb je hoeveel inc?
 
mr200r

Dit topic is 1350 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved