Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krukas Sterk Genoeg?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18395 - Krukas Sterk Genoeg?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RKR 3-5-2004 22:35 Print topicpost

Posts: 154
Hey...ik vertelde al s eerder dak een andere cilinder op me Rieju RR moet hebbe...ma ik zie dat 70-75 cc nie eens zoveel duurder is...kan ik dat d'r makkelijk onder gooien? of kan me krukas dat niet aan...ik heb nl geen zin om een andere krukas d'r op te zette...koppelingsplaten maakt nie uit die vervang ik wel
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!

Bullet 3-5-2004 22:40 Print reply

Posts: 12150
kan wel, maar je krukas is binnen een zeer korte tijd gaar.

ik zou het bij 50cc houden
 
**My BungHole Will Speak Now**
tsxerr 3-5-2004 23:47 Print reply

Posts: 1478
hoe doen ze dat dan bij een tsx, want ik heb nog nergens een nieuwe krukas kunnen vinde. Want er rij toch wel een hoop op 70cc
 
http://groups.msn.com/tsxer
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 3-5-2004 23:48 Print reply

Posts: 7007
die zijn steviger
 
nobody fuck with us!!
tsxerr 3-5-2004 23:49 Print reply

Posts: 1478
hoe weet je eigenlijk wanneer je krukas aanvervanging toe is?
 
http://groups.msn.com/tsxer
-jaZper- 3-5-2004 23:51 Print reply

Posts: 3841
het lijkt mij dat de org krukassen het sterkt zijn aangezien de belachelijk hoge prijs, en daar hebben ze langduurig mee getest kwa warmte afvoer en kracht enz..
 
groene motoren gaan harder
Pistonpen Paultje 3-5-2004 23:52 Print reply

Posts: 8678
Das niet helemaal waar. Origineel spul is altijd duurder. En is berekend op ori spul.

Honda en Suzuki krukassen zijn gewoon goed. Daar zijn de vervangers meestal slechter dan de originele...
 
-jaZper- 3-5-2004 23:54 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

hoe weet je eigenlijk wanneer je krukas aanvervanging toe is?


zodra er een klein beetje speling op komt, hij mag speling hebben van links naar rechts maar absolut geen speling als je hem van je af duwt en naar je toe trekt
 
groene motoren gaan harder
kpotappel86 3-5-2004 23:54 Print reply

Posts: 2679
je kan met een am6 blokje ook best wel een tijd rijden met een 70cc rijden voor er wat gebeurt hoor...

en is het dan rot... dan vervang je het voor een dopplertje ofzo E
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 3-5-2004 23:55 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]


zodra er een klein beetje speling op komt, hij mag speling hebben van links naar rechts maar absolut geen speling als je hem van je af duwt en naar je toe trekt


idd zo test je dat het beste in je schuur ... je kan em ook laten checken maar dit werkt opzich wel goed, alleen wel echt GOED controleren
als je iets aan speling voelt, maakt niet uit hoe minimaal (vertikale speling !) is t eigelijk al niet goed meer
 
nobody fuck with us!!
tsxerr 3-5-2004 23:57 Print reply

Posts: 1478
En roest? Want ik heb laatst mn cilinder er afgehaald. Maar het lijkt wel of die "arm" helemaal verroest is
 
http://groups.msn.com/tsxer
kpotappel86 4-5-2004 0:00 Print reply

Posts: 2679
das zon kleur meestal... das brons achtig...


EDIT: die arm noem je drijfstang...

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 4-5-2004 0:08
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
tsxerr 4-5-2004 0:02 Print reply

Posts: 1478
dan is het goed
 
http://groups.msn.com/tsxer
bart de schakelgek 4-5-2004 7:03 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

je kan met een am6 blokje ook best wel een tijd rijden met een 70cc rijden voor er wat gebeurt hoor...

en is het dan rot... dan vervang je het voor een dopplertje ofzo E


am6 blok, 3000 km, owh hm zal ik ff een keer zuigertje vervangen? bigend gewoon 2mm speling of zo, wtf
met 70 airsal

maar wat zeuren jullie over nieuwe krukassen? nooit gehoord van prox of zo?
koop gewoon drijfstang setje en laat je krukas opnieuw persen met nieuw bigend, is evt zelf nog te doen hoor, kost gemiddeld 80-90 euro, is nog altijd goedkoper als nieuwe kruk
 
Limburger
beunhaas 4-5-2004 8:24 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


am6 blok, 3000 km, owh hm zal ik ff een keer zuigertje vervangen? bigend gewoon 2mm speling of zo, wtf
met 70 airsal

maar wat zeuren jullie over nieuwe krukassen? nooit gehoord van prox of zo?
koop gewoon drijfstang setje en laat je krukas opnieuw persen met nieuw bigend, is evt zelf nog te doen hoor, kost gemiddeld 80-90 euro, is nog altijd goedkoper als nieuwe kruk



wauw, en dan.
Zit je na 80 euro nog steeds met een originele krukas waar nog aan gebeund is ook, en je bent echt nie tenkel 80 euro kwijt. De as moet nog geklokt worden erna. kost rond de 30 euro.

leuk joh, 110 euro en je bent weer terug bij af.


Nee, dat zullen we maar niet doen.


ga maar voor een andere as, metrakit,hebo,doppler .

stuk sterker dan originele mina poep.
 
De beunhaas
suzuki rijder 4-5-2004 11:27 Print reply

Posts: 2322
Nou wat bart zecht werkt echt super bij een suzuki of honda. en het kost echt niet meer als 80-90 euro heb het zelf al twee keer laten doen
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]

Dit topic is 1525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved