Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 125zeta of 110malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 955 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18373 - 125zeta of 110malossi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1159 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bascross 3-5-2004 23:20 Print reply

Posts: 4416
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

merk je het verschil denk je? je kan beter een cilinder nemen met een betere timing dan wat meer cc..


Nouja ik weet het niet, maar gewoon een vraag. Gaat niet om de snelheid, want de 1 zegt 125zeta en de ander 110zeta, was is het dan?
 
scooter beunhaas
MotoCrossIpkiss[stan] 3-5-2004 23:22 Print reply

Posts: 7744
tis 110 malossi en 125zeta...

kep geen ervaring met de 125 wel met de 110... en die is aardig snel
 
hoi
Steve_ZHC 3-5-2004 23:38 Print reply

Posts: 2716
sinds wanneer zijn er dan 125cc Zeta's te koop?
toen Parmakit vorig jaar weer begon met het verkopen van Zeta's was 110cc de grootste...

ze schijnen erg mooi te lopen, zat n beetje tussen 110 Malossi en 125 Eurocilindro (Athena)in dacht ik.
Net als de 50cc en 70cc een chroomwandje meende ik.
ori filter, 24mm erachter en t loopt prima!

ikzelf heb nog met n 125 Eurocilindro gereden, kweet de twv niet meer, maar (wel nog met n 17" achterwiel) haalde ik ong. de 105 en tot in de 3 op t achterwiel (als ik op t stuur lag)...
Nicasil wandje.
24mm en ori luchtfilter.

110 Malossi is n echte toerenjager, zuipt dus aso veel en komt t beste tot z'n recht met HPI hoorde ik...
Chroomwand of Nicasil, weet t niet meer maar dacht chroom.
minstens 26mm en n twinair!

110 Autisa heb ik ook gehad, maar nooit mee gereden.
zijn mooie cilinders, erg snel, hoog koppel, alleen loopt de Autisa voor geen meter met n doorsnee vervangende zuiger heb ik gehoord.
Autisa wordt al een aantal jaren niet meer gemaakt, en zijn erg schaars.
Gietijzeren cilinderwand.
26mm en misschien n twinairtje proberen...

100cc imitatie loopt net zo als n ori 80cc schijnt t, die zou ik dus laten liggen.
Slijtijzeren cil-wand .

Verschil tussen gietijzer en slijtijzer; gietijzer is bij 'merkcilinders' van n geheel andere (veel betere) kwaliteit dan de prutsrommel die ze bij die 'importcilinders' hebben gebruikt.
Door die importrommel heeft gietijzer hier n beetje n slechte naam gekregen, beetje onterecht eigenlijk.
 
-jaZper- 3-5-2004 23:44 Print reply

Posts: 3841
jah, in de imi's komen snel stootranden maar in org cilinders van mb niet.

110 malossi zou ik voor gaan
 
groene motoren gaan harder
Bascross 3-5-2004 23:47 Print reply

Posts: 4416
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC

sinds wanneer zijn er dan 125cc Zeta's te koop?
toen Parmakit vorig jaar weer begon met het verkopen van Zeta's was 110cc de grootste...

ze schijnen erg mooi te lopen, zat n beetje tussen 110 Malossi en 125 Eurocilindro (Athena)in dacht ik.
Net als de 50cc en 70cc een chroomwandje meende ik.
ori filter, 24mm erachter en t loopt prima!

ikzelf heb nog met n 125 Eurocilindro gereden, kweet de twv niet meer, maar (wel nog met n 17" achterwiel) haalde ik ong. de 105 en tot in de 3 op t achterwiel (als ik op t stuur lag)...
Nicasil wandje.
24mm en ori luchtfilter.

110 Malossi is n echte toerenjager, zuipt dus aso veel en komt t beste tot z'n recht met HPI hoorde ik...
Chroomwand of Nicasil, weet t niet meer maar dacht chroom.
minstens 26mm en n twinair!

110 Autisa heb ik ook gehad, maar nooit mee gereden.
zijn mooie cilinders, erg snel, hoog koppel, alleen loopt de Autisa voor geen meter met n doorsnee vervangende zuiger heb ik gehoord.
Autisa wordt al een aantal jaren niet meer gemaakt, en zijn erg schaars.
Gietijzeren cilinderwand.
26mm en misschien n twinairtje proberen...

100cc imitatie loopt net zo als n ori 80cc schijnt t, die zou ik dus laten liggen.
Slijtijzeren cil-wand .

Verschil tussen gietijzer en slijtijzer; gietijzer is bij 'merkcilinders' van n geheel andere (veel betere) kwaliteit dan de prutsrommel die ze bij die 'importcilinders' hebben gebruikt.
Door die importrommel heeft gietijzer hier n beetje n slechte naam gekregen, beetje onterecht eigenlijk.


Dit is info waar ik wat aan heb, thx man
 
scooter beunhaas

Dit topic is 1159 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved