Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Rare chemische reactie met spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #18363 - Rare chemische reactie met spuiten
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3638 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 3-5-2004 0:06 Print reply

Posts: 6405
Heb je wel zelfde SOORTEn lak? Zelfde merk, maar andere soort. Bijvoorbeeld acryl en waterverf, krijg je ook zo'n effect.

Kijk dat eerst ff na, heb je 2 dezelfde soorten, ga dan terug naar de winkel en dien een klacht in.
 
arie-de-arier 3-5-2004 0:28 Print reply

Posts: 10000
colour works is ook troep is nog maar op 1 kap echt goed gelukt terwijl ik mijn ns1 met motip heb gespoten en dat ging allemaal perfect, vage bussen maar wel 4keer zo goedkoop
 
Allah is beter
Pistonpen Paultje 3-5-2004 0:43 Print reply

Posts: 8678
Ik pak meestal gewoon filler/grondlak van de gamma. Nog niet gehad dat dat ergens mee reageerde.

Gewone lak heb ik van duplicolor ook gehad. Zonder problemen (wel met motip blanke lak)

Ook met motip gespoten. Ben ik iets minder over te spreken. Maar werkt redelijk.

Mja, zolang het geen metallic is: GEEN blanke lak gebruiken. Dat verneukt het vaak...

Edit: ow jij had dus ook juist geen prob's met duplicolor......

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 3-5-2004 0:43
 
Saknet 3-5-2004 5:27 Print reply

Posts: 10355
als ik iets wit spuit en ik doe der geen blanke over heen dan vind ik ut meestal spuuglelijk hoor uber dof enzo
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
HondaPXR 3-5-2004 7:41 Print reply
Posts: 257
Ik heb hetzelfde gehad met Motip, met een dag wachten tussen de lagen, en overspuiten is zeker geen oplossing, ze verdwijnen dan langzaam en komen daarna weer terug, als je 10 lagen spuit is het miss weg, maar dat is ook geen zicht.
 
koen-z 3-5-2004 9:47 Print reply

Posts: 3702
kweenie wat jullie allemaal zitten te janken over colorworks, maarre bij gaat het prima!.

jullie kunne gewoon nie spuiten
 
Wilfred 3-5-2004 10:14 Print reply

Posts: 613
Motip en duplicolor en colourworks zijn allemaal precies dezelfde lak hoor! Er zit totaal geen verschil in. Ik heb dit probleem ook gehad bij m'n scooter. Na een lange tijd werd het steeds minder alleen het is nooit weggegaan. En dat ik niet kan spuiten is bullshit want ik heb al genoeg brommers en scooters gespoten zonder problemen!
 
Ralf 3-5-2004 10:56 Print reply

Posts: 9073
Jeroen, leer nu eens geen silecone middelen in je spuitruimte te gebruiken


Dit is gewoon weer neerslag van sileconen, ding opdrogen, licht schuren, en ergens anders herspuiten...

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 3-5-2004 10:57
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-5-2004 11:17 Print reply

Posts: 17929
hoe heb je alles ontvet?
 
Aard 3-5-2004 12:04 Print reply

Posts: 710
Ik heb dit probleem ook..
Had eerst alles goed geschuurd met staalborstel op schuurmachine, toen ontvet, zinkspray primer erop, dag gewacht, 3 lagen lak erop, volgende dag blanke lak erover en het reageerde binnen notime totdat zowat alle verf eraf was..
Ik heb alles van motip gebruikt.
 
Tomos 50 3-5-2004 12:14 Print reply

Posts: 925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aard

Ik heb dit probleem ook..
Had eerst alles goed geschuurd met staalborstel op schuurmachine, toen ontvet, zinkspray primer erop, dag gewacht, 3 lagen lak erop, volgende dag blanke lak erover en het reageerde binnen notime totdat zowat alle verf eraf was..
Ik heb alles van motip gebruikt.

Je moet met Motip ook geen dag wachten, ze adviseren na een half uur een andere soort lak.
http://www.motip.nl/video_NL/kras_DIVX.avi
 
scooterkiller 4-5-2004 18:55 Print reply

Posts: 2987
Colorworks komt van de zelfde fabriek afr als motip, tis bende, kheb nu gewoon bij de autoverfshop een bus 2 componenten verf gehaald en een bus primer en ik ga het nu gewoon zoals het hordt met compressor spuiten, Pro stijl, 10x beter

Spuitbus is nix
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Pistonpen Paultje 4-5-2004 18:56 Print reply

Posts: 8678
Waar haal je die compressor lakeigenlijk? Heb wel een compressor sinds kort, maar geen idee waar ik dat halen moet...

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 4-5-2004 18:57
 
scooterkiller 4-5-2004 18:58 Print reply

Posts: 2987
Betere verfshop die daar in gespecialiceerd is of gewoon is langsgaan bij een autospuiterij.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
SavagePielk 4-5-2004 19:22 Print reply

Posts: 4562
Dit had ik in het begin ook heel vaak. Het is gewoon een reactie tussen je grondlak en de rest (daar was iedereen al achter ). Ik ben zelf gewoon overgegaan op duurdere, betere lak (Kroonparts). Daarmee heb je gewoon nooit last. Het is iets duurder, maar het kost uiteindelijk minder. Ook kun je proberen om eens filler als ondergrond te gebruiken ipv gewone grondverf. Filler is namelijk iets minder agressief. En altijd nat-in-nat spuiten, want als het eenmaal droog is (na het eerste half uur dus) kun je het vaak schudden... nat-in-nat wordt mooier en houdt langer.
 

Dit topic is 3638 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved