Ralf |
2-5-2004 8:34 |
Posts: 9073 |
Is een gewoon buischje.
Anders koop je nieuwe spruitstuk voor 5 euro..
|
|
|
|
-jaZper- |
2-5-2004 9:31 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
Is dat buisje op het spuitstuk van een mb gewoon een buisje. Of zit er nog iets in dat er voor zorg dat de olie goed vernevelt?
Ik wil de oliepomp er aansluiten maar ze hebben het buisje vol laten lopen met tin. Ik heb het meeste tin al weg gehaalt, maar zou ik de restanten voorzicht kunnen weg "boren"?
alvast succes met reviveren van je blok
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Hannes |
2-5-2004 9:33 |
Posts: 4530 |
Ja ik zou je oliepomp niet aansluiten hoor, vooral niet als je een snelle setup hebt. Maar het is gewoon risicovol.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Marco_G met 'n mt |
2-5-2004 10:24 |
Posts: 194 |
|
|
|
|
JCG |
2-5-2004 11:58 |
Posts: 1531 |
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
2-5-2004 12:13 |
Posts: 10835 |
ik denk dat het buisje kapot gaat als je erin gaat boren. Je kunt het beter warmstoken met een gasbrander dan loopt de tin er vanzelf uit
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Joostvdw |
2-5-2004 12:17 |
Posts: 4789 |
gewoon in de kolomboor zetten en dun boortje uitboren, dan steeds groter boortje nemen, ben je zo klaar, tin is super zacht
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
POM |
2-5-2004 12:31 |
Posts: 757 |
waarom als je opgevoerd rijd?? werkt dan de olie pomp niet meer ik heb altijd al opgevoerd gereden met een oliepomp! nooit ergens last mee gehad! zo'n ding kan je tog afstellen en een 80cc blokje heeft tog precies dezelfde.? heeft iemand een rede om met mengsmering te rijden? aangezien hier maar 2 pompen zijn met mengsmering 1:50 shellina!!! ik vind met pompje wel relaxer en volgens mij ook goedkoper.
|
|
|
|
shibby |
2-5-2004 12:43 |
Posts: 770 |
als je een nwe cilinder heb, om hem zo goed mogelijk te beschermen tegen een vastloper.
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
2-5-2004 12:44 |
Posts: 8678 |
Alstie er mee kapt, heb je het niet door...Daar zit het hele probleem...
|
|
|
|
mr200r |
2-5-2004 13:31 |
Posts: 5122 |
Alles wat nog uit het buiteland komt heeft meestal nog gewoon de oliepomp aangesloten ik zelf heb nog nooit ereen afgesloten als je alles in de gaten houd kan het bijna niet fout.
En als het al fout gaat is het meestal olie vergeten bij te vullen of iets met de splitter in de gaskabel en het is makkelijker want er
is nogmaar weinig mix te krijgen.
|
|
mr200r |
|
the-roadrunner |
2-5-2004 13:35 |
Posts: 499 |
olie pompjes die vast lopen of der mee kappen? kheb alveel van die honda dingen in de handen gehad en nog nooit een kapote tegen gekomen.
|
|
lalalalalala echt v@ |
|
Hans F |
2-5-2004 13:41 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
iets met de splitter in de gaskabel en het is makkelijker want er
is nogmaar weinig mix te krijgen.
vanwege die splitter moet je wel ori honda gaskabels kopen, want die immi splitters gaan heel vaak kapot.
|
|
|
|
JCG |
2-5-2004 16:33 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik denk dat het buisje kapot gaat als je erin gaat boren. Je kunt het beter warmstoken met een gasbrander dan loopt de tin er vanzelf uit
heb ik al gedaan maar er blijf een klein beetje achter
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
Alstie er mee kapt, heb je het niet door...Daar zit het hele probleem...
er kan ook opeens een vrachtwagen over steken en over je heen rijden, dan doet je brommer het ook niet. Ik vertrouwen op de kwaliteit van honda.
Dit bericht is ge-edit door JCG op 2-5-2004 16:43
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
arie-de-arier |
2-5-2004 17:09 |
Posts: 10000 |
honda mag dan wel kwaliteit hebben maar als ie op een rare manier verstopt zit of los raakt of wat dan ook kun je de cillinder weg doen, of honen, waarschijnlijk is een 2e handsje goedkoper
|
|
Allah is beter |
|