Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch start moeilijk en slaat af

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1197 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18303 - Puch start moeilijk en slaat af
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tommy354 30-4-2004 11:41 Print topicpost
Posts: 108
Oki ik heb dus een puch maxi setup:

70cc Airsal
50cc hogedruk kop
15mm bing
std luchtfilter
proma gp pijpje

Geprobeerde sproeiers:
82,90,94,96

96 en de bougie is donker grijs richting bruin (leek mij wel goed)

maar nu is het probleem eerst met 50cc starte die binne 2 stappe nu moet ik minstens de straat uit rennen, en als ik geen gas meer geef en hij staat stil blijft hij 5sec stationair lopen en dan valt ie weg.

Pakkingen zijn allemaal goed, valselucht is zo goed als onmogelijk en olie keeringen heb ik gecontroleerd.

Wie geeft mij raad?
 

Aprilia-AF1 30-4-2004 12:06 Print reply
Posts: 1397
contactpuntjes afgesteld?
Weet wel dat me broer iets van 78 in zijn puchje heeft (15 bing + 70 Racing)
 
Marcel.
tommy354 30-4-2004 12:09 Print reply
Posts: 108
Niet aangezeten, met 50cc deed die het goed en heb niet aan de contactpunten gezeten. dus volgens mij staan die goed
 
Aprilia-AF1 30-4-2004 12:12 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy354

Niet aangezeten, met 50cc deed die het goed en heb niet aan de contactpunten gezeten. dus volgens mij staan die goed

Me broer moest ze ook afstellen...
Starte ook idd moeilijk,en leek alsof hij verzoop. Haalde niet meer dan 35 met 70cc.
Nadat hij ze heeft afgesteld liep ie al heel wat beter

Zou dat eens proberen
 
Marcel.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 30-4-2004 12:18 Print reply

Posts: 17929
contactpunten moeten ff voordat je zuiger boven is open gaan en moeten 0.45mm open gaan

wil bij puch nog wel eens een prob zijn

en sproeier kan mss nog wat groter

probeer es te rijden zonder frilter en met een vinger in je carb kijken ofdie t dan beter doet
 
Honda- mt 30-4-2004 12:36 Print reply
Posts: 523
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy354

Niet aangezeten, met 50cc deed die het goed en heb niet aan de contactpunten gezeten. dus volgens mij staan die goed


als je van 50 naar 70 gaat moet je ze wel even afstellen, op www.puchmaxi.nl staat hoe dat moet.
 
tommy354 30-4-2004 13:20 Print reply
Posts: 108
Jup, net afgesteld maar... geen succes.
Hij doet het zelfde je hoord dat hij aanslaat maar hij blijft niet lopen. tenzij je ff wat harder gaat rennen en een beetje gas geeft. maja das niet de bedoeling.

En ik was bij de brommerboer en hij had geen sproeier groter dan 100
 
paff 30-4-2004 13:31 Print reply
Posts: 127
controleer eerst maar de compressie en de pakkingen voor de zekerheid ik zat puchies gehad met zulke problemen en dat geeft meestal een teken van compressie of toevallig een lekke voetpakking

 
tommy354 30-4-2004 13:50 Print reply
Posts: 108
toen ik de cilinder heb vervangen heb ik
nieuwe uitlaat pakkingen
nieuwe inlaat pakking
nieuw pakking tussen de cilinder en kop
nieuwe pakking tussen blok en cilinder

dus het lijkt me sterk...

maar sproeier groter dan 100 of 100 zou dat de oplossing kunne zijn?
 
tommy354 30-4-2004 15:34 Print reply
Posts: 108
Pakkingen heb ik net gecontroleerd zijn allemaal goed volgens mij alleen uitlaat pakking zou ik misschien wel lkunnen vervangen. maar volgens mij ligt het daar niet aan want hij zuigt daar geen valse lucht.

kan het mss aan de 50cc hogedruk kop op de 70cc cilinder liggen?

of sproeier?
 
puchmannetje 1-5-2004 19:23 Print reply

Posts: 1069
50kop op een 70 kan het niet aan liggen bijna dat kan gewoon./.

sproeier of onsteking zou ik zeggen
 
**WIE HEEFT ER EEN PUCH SNORFRAME TE KOOP?**

Dit topic is 1023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved