Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Met scooter naar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18298 - Met scooter naar
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3223 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vespa ET4 1-5-2004 18:25 Print reply
Posts: 3
Bedankt voor jullie antwoorden

We willen in de zomer gaan toeren belgie-luxemburg en mischien door naar frankrijk
de Vespa's ET4 rijden standaard dus 50 km/h groenekaarten krijgen we opgestuurd
mijn vraag of Maastricht haalbaar is ik bedoel dit op 2 manieren
1 je moet af en toe een beet je zoeken en dan ben je gauw 6 uur onderweg
2 je krijgt mischien zadelpijn/rugpijn en dan is mischien 6 uur te lang vandaar mijn vraag aan kenners die dit meer doen
dus moet ik maastricht plannen of kan ik belgie al halen in 1 dag
we hebben 2 michelin kaarten maar die vind ik onduidelijk omdat er geen plaatsen register bij
zit ik heb voor nederland een brommer/fiets routeplanner en ik vroeg me af of er deze er ook is van belgie bij de anwb wisten ze het niet
 
Blukaap 1-5-2004 18:28 Print reply

Posts: 10006
Maastricht haal je wel in 1 dag, maar echt belgie in gaat lastig worden.
Dan is iets wat harder kan wel prettig.
Bovendien heb je na 6 uur rijden ook wel zin om te stoppen .
 
Bastila is lief
De Schout 1-5-2004 19:41 Print reply
Posts: 5327
gemiddelde snelheid word wel erg laag als je maar 50 kunt halen. wij reden met 3en, traagste brom liep 85 en haalden met moeite 45 gemiddeld.. en 6 uur rijden gaat vaneiges, wij reden 13uur op een dag. merkte je weinig van, alleen de volgende dag..
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 3223 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved