Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mijn nieuwe uitlaat past niet!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18263 - mijn nieuwe uitlaat past niet!!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stegehuis 28-4-2004 16:58 Print topicpost
Posts: 1150
he,
ik heb van NSR junk van het BF een boss uitlaat gekocht.

Ik helemaal blij, dat ie er was.

maar ik krijg gewoon het mondstuk van die uitlaat niet op mijn tabeinden.
naja ik porbeer een tabeind eruit te draaien dmv 2 moertjes en toen krak brak me tabeind naja ik boren en tappe. is weer gemaakt.

maar nu past ie nog niet :S
als ik hem bij een tabeind erop gooi dan zit de andere kant er een cm naast.

wie heeft hier ervaring mee en wat moet ik doen?

help



 

Tsxdude AKU MicheL 28-4-2004 17:00 Print reply

Posts: 10676
Als je eerst eens verteld HOE hij niet past, of je flens ge klein is, je gaatjes niet overeenkomen ofzo, das wat makkelijker...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Stegehuis 28-4-2004 17:01 Print reply
Posts: 1150
owja mijn steppenbalk zit ook in de weg

 
Pistonpen Paultje 28-4-2004 17:01 Print reply

Posts: 8678
Tapeind zal wel te ver uit elkaar gezet zijn op je cilinder.
 
Tsxdude AKU MicheL 28-4-2004 17:02 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB70cc

owja mijn steppenbalk zit ook in de weg



Daar een deuk in je uitlaat slaan...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Stegehuis 28-4-2004 17:06 Print reply
Posts: 1150
die gaatjes komen niet overeen
maar het vage is dat hij bij nsr junk gewoon precies paste dus ik weet egt niet wat ik fout doe

 
Stegehuis 28-4-2004 17:10 Print reply
Posts: 1150
ik ga nog eff kijken maar snap het niej helemaal

 
NSR JunK 28-4-2004 17:11 Print reply

Posts: 2339
ik vind t ook maf want ding paste bij mij perfect....
 
Pistonpen Paultje 28-4-2004 17:12 Print reply

Posts: 8678
Heb je soms een 80 blok trouwens?

En voetsteuntjes van een MT zoeken. MB gaat nooit werken met die pijp.
 
Roedie 28-4-2004 17:12 Print reply

Posts: 3531
is het niet dat dat ijzeren stuk aan t eind van je uitlaat kan draaien... en zo dus wel de gaten op elkaar krijgt.. snap je m? dus dat ophang stuk draaien
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Pistonpen Paultje 28-4-2004 17:14 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

is het niet dat dat ijzeren stuk aan t eind van je uitlaat kan draaien... en zo dus wel de gaten op elkaar krijgt.. snap je m? dus dat ophang stuk draaien


Boss uitlaat heeft geen draaibare flens.
 
Stegehuis 28-4-2004 17:16 Print reply
Posts: 1150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Heb je soms een 80 blok trouwens?

En voetsteuntjes van een MT zoeken. MB gaat nooit werken met die pijp.


huh vaag die had hij tog ook niet
 
Roedie 28-4-2004 17:16 Print reply

Posts: 3531
post anders ff een fototje
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Stegehuis 28-4-2004 17:16 Print reply
Posts: 1150
heb geen digi cam :S

 
NSR JunK 28-4-2004 17:16 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Heb je soms een 80 blok trouwens?

En voetsteuntjes van een MT zoeken. MB gaat nooit werken met die pijp.


onzin het past gewoon man
 
Abarth-500 28-4-2004 17:33 Print reply

Posts: 1532
Als ik het goed heb heb jij het zelfde probleem wat ik ook had, ik kreeg mijn uitlaat er alleen op als ik hem op de cilinder zette, en er dan bouten doorheen draaide ipv van tapeinden. Was trouwens wel een homoet maarja.. Ik weet niet of je dat al geprobeert hebt maar bij mij hielp het iig wel...
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.

Dit topic is 896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved