Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 11.000 toeren maar, hoe kant dat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18247 - 11.000 toeren maar, hoe kant dat?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2408 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Perdelul 28-4-2004 13:46 Print reply
Posts: 457
11k? ???

ik ben al bang als ik hele tijd 10k rijdt dat ik een vastnaaier krijg
 
NAISH 28-4-2004 14:31 Print reply

Posts: 870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Perdelul

11k? ???

ik ben al bang als ik hele tijd 10k rijdt dat ik een vastnaaier krijg


ik kreeg bij 11.000 toeren een vastloper in de bocht,
maar gelukkig kneep ik automatische mijn koppeling in
 
Sorry, Ik ben begrensd!
Tsxdude AKU MicheL 28-4-2004 16:55 Print reply

Posts: 10676
Mss dat het gewoon geen hoogtoerige cilinder is??
Eurokut is nooit zo goed afgewerkt btw en 11k lijkt me zat..
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
riejuracer 28-4-2004 17:53 Print reply
Posts: 353
ligt aan je afstelling. die airsal is zeker wel hoogtoerig. mis ligt het aan pijp maar 11k is erg weinig voor airsal

 
pro race vlamt.
MotorHispaniaMaus 28-4-2004 18:01 Print reply

Posts: 160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

ligt aan je afstelling. die airsal is zeker wel hoogtoerig. mis ligt het aan pijp maar 11k is erg weinig voor airsal



dan denk ik eerder aan mn pijp want met ori gilardoni 2 draaide die er 11 en met gilardoni 74 cc ook
 

Dit topic is 2408 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved