Hannes |
27-4-2004 23:17 |
Posts: 4530 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MotorHispaniaMaus
maar ik wil harder
hij rijd nu 115 op autoteller@ 11k
groter carbje en vertanding iets wat zwaarder?
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
asf-70 chris |
27-4-2004 23:18 |
Posts: 286 |
Ik zie de afrikaanse opvoerdansen a la Blukaap style alweer door de lucht vliegen
Maar misschien moet je die oude topics eens opzoeken? Daarin werden echt veel (mogelijke) oplossingen genoemd..
11.000 is voor am-6 volgens mij niet veel... zeker niet met een 70..
En veel toeren is kik, blok reviseren minder
|
|
r-e-l-o-a-d-e-d 600RR >> t |
|
Hannes |
27-4-2004 23:19 |
Posts: 4530 |
hoeveel geld wil je eraan besteden, laat de cilinder bruut tunen. Opmaat uitlaatje aan laten meten, hpi ontsteking enzo dan ga je vast wel lekker hard.
Maar je brommer zal er alleen maar eerder van kapot gaan. 115km/h vind ik toch al vrij rap.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
martinus83 |
27-4-2004 23:19 |
|
MotorHispaniaMaus |
27-4-2004 23:20 |
Posts: 160 |
ik d8 dat dus ook dat 10k net veel is voor am 6
peter-r-ass hier uit de buurt draait er 14
maar dat is idd appie teller
Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21
Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21
|
|
|
|
Blijhoofd |
27-4-2004 23:22 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MotorHispaniaMaus
ik d8 dat dus ook dat 10k net veel is voor am 6
peter-r-ass hier uit de buurt draait er 14
maar dat is idd appie teller
Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21
Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21
ik draai lekker 13 k hier op me bureau stoel
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
MotorHispaniaMaus |
27-4-2004 23:27 |
Posts: 160 |
da is wel flippe dan
ik doe t rustig aan ik draai maar 14 K-eer
|
|
|
|
kpotappel86 |
27-4-2004 23:49 |
Posts: 2679 |
ken wel paar mensen hoor die 13 14 soms 15 draaiden op mh rx maar dat was wel met een mhr en een yasunie(beide n hoge toeren cil+pijp)
probeer eens een yasuni die heb veel hogere powerband dan een mk da kan het goed zijn hoor...
en die 21 is groot zat...
dis gast reed met goede vertanding 131 digi(blok carter beetje getunen omdat er toch carter begrenzing inzat) 19mm carbo en goede vertanding...
dit reed hij @ 13.5 ofzo geloof ik...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
NSR JunK |
28-4-2004 8:20 |
Posts: 2339 |
k weet vrij zeker dat het door die MK uitlaat komt.. kameraad van me had eerst zon pijp maar toen die er een 70cc op geset had lag die mk dr wel weer snel af...
|
|
|
|
Blukaap |
28-4-2004 10:29 |
Posts: 10006 |
Idd, ik zou eens een andere uitlaat proberen (of lenen), jaasoenie bijvoorbeeld.
BTW: als je er netjes mee omgaat moet het met dit soort toerentallen ook vrij lang heel blijven.
RS125 draait ook 11/12K ofzo en daar moet je iedere 15000km ofzo zuigertje wisselen met normaal gebruik.
En die hebben een langere slag en dus hogere zuigersnelheid.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 28-4-2004 10:31
|
|
Bastila is lief |
|
Pistonpen Paultje |
28-4-2004 10:45 |
Posts: 8678 |
Wees blij, mijn MTX (70malossi) draaide er eerst 11.000, en is langzaamaan terug gegaan naar de 8duizend (ja 9 als je door dramt, maar daar heb je dus nix aan)
Zal em eens open gooien, wie weet ligt daar een complete kolenmijn ofzo
|
|
|
|
spitfire5 |
28-4-2004 10:58 |
|
PRO TUNING |
28-4-2004 11:27 |
Posts: 4000 |
Aan de hand van je poortentiming kun je uitrekenen bij welk toerental je maximum vermogen ligt, tel daar ? 1500 toeren bij dan heb je je top toerental.
De meeste zogenaamde snelle cilinders leveren hun maximum vermogen tussen 6000 en 9000 rpm.
|
|
|
|
Blukaap |
28-4-2004 12:07 |
Posts: 10006 |
Het is geen honda schattebout...
|
|
Bastila is lief |
|
PRO TUNING |
28-4-2004 12:15 |
Posts: 4000 |
Voor een AM 6 gelden de zelfde regels.
|
|
|
|