Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 11.000 toeren maar, hoe kant dat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18247 - 11.000 toeren maar, hoe kant dat?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hannes 27-4-2004 23:17 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotorHispaniaMaus

maar ik wil harder
hij rijd nu 115 op autoteller@ 11k


groter carbje en vertanding iets wat zwaarder?
 
Supermotard, seperates the men from the boys
asf-70 chris 27-4-2004 23:18 Print reply

Posts: 286
Ik zie de afrikaanse opvoerdansen a la Blukaap style alweer door de lucht vliegen

Maar misschien moet je die oude topics eens opzoeken? Daarin werden echt veel (mogelijke) oplossingen genoemd..

11.000 is voor am-6 volgens mij niet veel... zeker niet met een 70..

En veel toeren is kik, blok reviseren minder
 
r-e-l-o-a-d-e-d 600RR >> t
Hannes 27-4-2004 23:19 Print reply

Posts: 4530
hoeveel geld wil je eraan besteden, laat de cilinder bruut tunen. Opmaat uitlaatje aan laten meten, hpi ontsteking enzo dan ga je vast wel lekker hard.
Maar je brommer zal er alleen maar eerder van kapot gaan. 115km/h vind ik toch al vrij rap.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
martinus83 27-4-2004 23:19 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: asf-70 chris

Ik zie de afrikaanse opvoerdansen a la Blukaap style alweer door de lucht vliegen

Maar misschien moet je die oude topics eens opzoeken? Daarin werden echt veel (mogelijke) oplossingen genoemd..

11.000 is voor am-6 volgens mij niet veel... zeker niet met een 70..

En veel toeren is kik, blok reviseren minder


correctie, 11l voor am6 OP TELLER is nie veel...appies draaie meer op teller maar mss in MH teller beter ofzo, reeler
 
MotorHispaniaMaus 27-4-2004 23:20 Print reply

Posts: 160
ik d8 dat dus ook dat 10k net veel is voor am 6
peter-r-ass hier uit de buurt draait er 14
maar dat is idd appie teller

Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21

Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21
 
Blijhoofd 27-4-2004 23:22 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotorHispaniaMaus

ik d8 dat dus ook dat 10k net veel is voor am 6
peter-r-ass hier uit de buurt draait er 14
maar dat is idd appie teller

Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21

Dit bericht is ge-edit door MotorHispaniaMaus op 27-4-2004 23:21


ik draai lekker 13 k hier op me bureau stoel
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
MotorHispaniaMaus 27-4-2004 23:27 Print reply

Posts: 160
da is wel flippe dan
ik doe t rustig aan ik draai maar 14 K-eer
 
kpotappel86 27-4-2004 23:49 Print reply

Posts: 2679
ken wel paar mensen hoor die 13 14 soms 15 draaiden op mh rx maar dat was wel met een mhr en een yasunie(beide n hoge toeren cil+pijp)

probeer eens een yasuni die heb veel hogere powerband dan een mk da kan het goed zijn hoor...

en die 21 is groot zat...

dis gast reed met goede vertanding 131 digi(blok carter beetje getunen omdat er toch carter begrenzing inzat) 19mm carbo en goede vertanding...

dit reed hij @ 13.5 ofzo geloof ik...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
NSR JunK 28-4-2004 8:20 Print reply

Posts: 2339
k weet vrij zeker dat het door die MK uitlaat komt.. kameraad van me had eerst zon pijp maar toen die er een 70cc op geset had lag die mk dr wel weer snel af...
 
Blukaap 28-4-2004 10:29 Print reply

Posts: 10006
Idd, ik zou eens een andere uitlaat proberen (of lenen), jaasoenie bijvoorbeeld.

BTW: als je er netjes mee omgaat moet het met dit soort toerentallen ook vrij lang heel blijven.
RS125 draait ook 11/12K ofzo en daar moet je iedere 15000km ofzo zuigertje wisselen met normaal gebruik.
En die hebben een langere slag en dus hogere zuigersnelheid.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 28-4-2004 10:31
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 28-4-2004 10:45 Print reply

Posts: 8678
Wees blij, mijn MTX (70malossi) draaide er eerst 11.000, en is langzaamaan terug gegaan naar de 8duizend (ja 9 als je door dramt, maar daar heb je dus nix aan)

Zal em eens open gooien, wie weet ligt daar een complete kolenmijn ofzo

 
spitfire5 28-4-2004 10:58 Print reply

Posts: 503
als je de standaard uitlaat nog hebt vergelijk voor de lol het exspansievat (of hoe je dat ook schrijft ) want als je de metrakit voor mh hebt gekocht rij je nog met je standaard uitlaat

andere goede snelle uitlaat van een rs kopen en die op je brommer doen voor de netheid. kan je dan laaste buisje waar je demper op zit bij buigen of laten doen ziet er wat netter uit

Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 28-4-2004 13:41
 
's avonds een vent 's ochtends absent
PRO TUNING 28-4-2004 11:27 Print reply

Posts: 4000
Aan de hand van je poortentiming kun je uitrekenen bij welk toerental je maximum vermogen ligt, tel daar ? 1500 toeren bij dan heb je je top toerental.
De meeste zogenaamde snelle cilinders leveren hun maximum vermogen tussen 6000 en 9000 rpm.
 
Blukaap 28-4-2004 12:07 Print reply

Posts: 10006
Het is geen honda schattebout...
 
Bastila is lief
PRO TUNING 28-4-2004 12:15 Print reply

Posts: 4000
Voor een AM 6 gelden de zelfde regels.
 

Dit topic is 2409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved