Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #18239 - begrenzen honda mb
|
Pagina 2 van 3
|
Dit topic is 1927 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Harm |
27-4-2004 22:18 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ramdebiel
[...]
dus als je carb getuned is.. ff een ongetuned halen miss. 2de hands
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Pas |
27-4-2004 22:19 |
|
edwin ss50 |
27-4-2004 22:47 |
Posts: 299 |
120 op je tellertje, geloof je het zelf, hoe hard waaide het?
|
|
oke |
|
wageningen |
27-4-2004 23:12 |
Posts: 341 |
en hoe steil was de helling?
|
|
pruttel, pruttel...... plop!!! |
|
Pas |
27-4-2004 23:46 |
Posts: 1181 |
weinig wind, geloof 't of niet, staan filmpjes in me profiel. Plut vond 't genoeg om me MB in beslag te nemen.
Volgens geardata komt het overeen met 106 echte kmp/h KLIK
|
|
GSXR600K1 |
|
Stegehuis |
28-4-2004 1:32 |
Posts: 1150 |
klopt idd denk ik wel, als ik 100 op me teller ga dan rij ik ook iets van 85.
digi teller een optie?
|
|
|
|
-jaZper- |
28-4-2004 7:24 |
Posts: 3841 |
|
|
groene motoren gaan harder |
|
[RRT] Lost-P |
28-4-2004 7:32 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
hahaha, knap staaltje tuning werk ik red de 95 als IK hem tune, maarja ff over die ring: ik heb laatst iets beters dan een ring uitgevonden, het heeft ermee te maken dat er een half ronde plaat in je uitlaat word geschoven die de bovenkant van je uitlaatpoort af dicht en aan het uiteinde van die plaat komt een bevestiging die hem op zijn plaats houd, gevolg snel optrekken en weinig toeren, meer uitleg komt dadelijk wel, eerst rijles
Dat moet je idd ffies uitleggen ja
|
|
Chille Tune shit dan |
|
-jaZper- |
28-4-2004 23:45 |
Posts: 3841 |
de bedoeling is dus dat de hoogte van je uitlaatpoort minder word door deze af te sluiten met iets, daardor zal hij laagtoerig beter op trekken en minde hoog toerig lopen, relaxter rijden dus, word zelf ook een beetje panis van aleen die klote ring
|
|
groene motoren gaan harder |
|
mb-err |
28-4-2004 23:51 |
Posts: 759 |
Sorry dat ik het zeg, maar ik snap er geen hol van wat je nou bedoelt
|
|
|
|
Zygo |
28-4-2004 23:59 |
Posts: 196 |
Ik snap er ook niet zoveel van
|
|
|
|
arie-de-arier |
29-4-2004 0:01 |
|
-jaZper- |
29-4-2004 6:48 |
Posts: 3841 |
ik laat de begrenzer wel in zijn geheel zien als hij af is, maar als je uitlaatpoort lager komt te liggen maakt hij minder toeren maar met meer trek kracht en is zuiniger, dit in tegenstelling van een ring die aleen de doorlaat begrensd
|
|
groene motoren gaan harder |
|
JCG |
29-4-2004 10:48 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
ik laat de begrenzer wel in zijn geheel zien als hij af is, maar als je uitlaatpoort lager komt te liggen maakt hij minder toeren maar met meer trek kracht en is zuiniger, dit in tegenstelling van een ring die aleen de doorlaat begrensd
Klinkt zeer interresant, kan niet wachten om er een foto van te zien
Dit bericht is ge-edit door JCG op 29-4-2004 10:50
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
POM |
29-4-2004 11:54 |
Posts: 757 |
en als je je ontsteking origineel zet
dan rijd ie ook niet hard meer
teminste das bij mij.
@mbrulezzz
enne ik had op mijn mt eurocilindro 50snel reed 85 plat op de tank 16mm, ori filter en stnd snel uitlaat heb jij je ontsteking wel vervroegt ofzo
|
|
|
|
Dit topic is 1927 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 3
|
|