Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzen honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18239 - begrenzen honda mb
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-err 27-4-2004 20:03 Print topicpost

Posts: 759
ik wilde mijn brommer begrenzen maar nie door middel van een prop of een ring in mijn uitlaat ( dat is echt beroerd )
ik wil er ook nie te veel geld aan uitgeven

setup:
50cc imi
13 milimeter carburateur
standaard filter
standaard snelle uitlaat

allemaal alvast bedankt
 

JIMMY 27-4-2004 20:40 Print reply

Posts: 2765
Zo hard loopt ie nu toch niet lijkt me?

maare, gooi er een orginele uitlaat onder
 
Joostvdw 27-4-2004 20:41 Print reply

Posts: 4789
dubbelpost
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
JIMMY 27-4-2004 20:43 Print reply

Posts: 2765
NOOoo..

zie het nu pas.. naja zakuh
 
mb-err 27-4-2004 20:52 Print reply

Posts: 759
loopt 75-80
wil hem 60 laten rijden
 
mbrulezzz 27-4-2004 21:06 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-err

loopt 75-80
wil hem 60 laten rijden


hahahaha

in je drome dat dat 75 /80 loopt


 
MB racing
shibby 27-4-2004 21:08 Print reply

Posts: 770
loopt dat echt wel hoor
 
mb-err 27-4-2004 21:08 Print reply

Posts: 759
kom er maar eens langs rijden met een auto
dan zul je het zelf zien

80 is wel met wind mee
anders gewoon 75




 
mbrulezzz 27-4-2004 21:10 Print reply

Posts: 2084
wel vreemd hoor....

ik heb een 50cc getuned, 20mm mikunie extern, getuned, 5 bak en loopt met twv 14:47 70km/h
zonder wind plaat op de tank 75 dus dan is dat wel een hele snelle 50 immi
 
MB racing
mb-err 27-4-2004 21:14 Print reply

Posts: 759
misschien is die van mij beter afgesteld als die van jou

maar ik zat er niet op te wachten ik wilde gewoon 60 blijven rijden net als met mijn ori cilinder (die vastgelopen was)

kreeg ik precies geen boetes op de rollerbank

maar hoe kan ik hem nou weer 60 laten rijden zonder ring of prop




 
SuzukiMARC 27-4-2004 21:18 Print reply

Posts: 3023
andere cilinder dan ofzo.. maar waarom niet gewoon een ring? snap ik niet hoor
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
shibby 27-4-2004 21:18 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

wel vreemd hoor....

ik heb een 50cc getuned, 20mm mikunie extern, getuned, 5 bak en loopt met twv 14:47 70km/h
zonder wind plaat op de tank 75 dus dan is dat wel een hele snelle 50 immi


aja en je carburator is ook getuned, zal wel wat geven he
 
mb-err 27-4-2004 21:20 Print reply

Posts: 759
nou met die ring trekt hij gewoon voor geen meter
trekt hem zelfs niet door in ze'n 4 (valt zelfs terug )

heb gewoon de ori tandwiel verhouding

 
shibby 27-4-2004 21:25 Print reply

Posts: 770
zal met elke andere manier hetzelfde gaan, zet gewoon andere vertanding: 12-45 is goede v
je kan die ring dan nog aanpassen door veilen, kan je zelf beslissen hoe snel hij juist gaat.
is gewoon de makkelijkste methode. anders kan je wel je inlaat gaan begrenzen.
 
Joostvdw 27-4-2004 21:33 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

wel vreemd hoor....

ik heb een 50cc getuned, 20mm mikunie extern, getuned, 5 bak en loopt met twv 14:47 70km/h
zonder wind plaat op de tank 75 dus dan is dat wel een hele snelle 50 immi


dan doe je iets niet goed (of je 50cc is niet zover getuned)

mijn 50 snel haalt de 85 wel (zwaar vertand), en normaal vertand 75-80.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Blub 27-4-2004 21:36 Print reply

Posts: 459
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

[...]


aja en je carburator is ook getuned, zal wel wat geven he


dus als je carb getuned is.. ff een ongetuned halen miss. 2de hands
 
suzuki aan de macht

Dit topic is 1911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved