Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - RS 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 493 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18216 - RS 50
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_70_power 27-4-2004 10:22 Print reply

Posts: 1990
je bedoelt zeker 4 spoelers en 1 boostpoort of niet? en jij beweert dat er weer 2 gilardoni2 zijn, de ene met 4 spoelers en de andere met 6 spoelers? en het is meestal dat er een gat zit bij de uitlaatpoort, hoe wil de cilinder anders zijn gassen kwijt



er zijn heel veel type cilinders , je hebt de "oude gilardoni's " dat zijn onbegrens en hebben 7 poorten + uitlaatdpoort " waar je gassen uit gaan " , je hebt de nieuwere dat zijn de 5 poorters + uitlaatdpoort " waar je gassen uit gaan " dat julie het begrijpen waar de gassen uit gaan

 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Daan Da Man 27-4-2004 10:25 Print reply
Posts: 2064
denk datter wel meer zijn nog als 2

Denk datter ongeveer wel een stuk of 10 per malaanduiding rondzwerven, gezien de grootte van de fabriek...

mja ben er wel es omheen gereden op vakantie...

je hebt zelfs gwoon gilardoni 1s en 2s die hetzelfde zijn...serieus

maw. heb het gewoon over een gilardoni 50 met zoveel poorten dit hoogte dat enzo
 
RS_70_power 27-4-2004 10:33 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

denk datter wel meer zijn nog als 2

Denk datter ongeveer wel een stuk of 10 per malaanduiding rondzwerven, gezien de grootte van de fabriek...

mja ben er wel es omheen gereden op vakantie...

je hebt zelfs gwoon gilardoni 1s en 2s die hetzelfde zijn...serieus

maw. heb het gewoon over een gilardoni 50 met zoveel poorten dit hoogte dat enzo


he he , bedankt dat je ff steund
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Fjokke 27-4-2004 10:36 Print reply
Posts: 11
Er zijn 2 dezelfde gilardoni's
1tje is voor geen carter begrenzing
1tje is voor wel carter begrenzing

carterbegrenzing is een randje in je carter waar de gilardoni een randje van zijn cilinder heeft weggelaten waardoor hij in het blok past

en carterbegrenzing is ook voor dat er onder andere geen 70cc op passen

Dit bericht is ge-edit door Fjokke op 27-4-2004 10:37
 
rs50 sbk racer 27-4-2004 11:13 Print reply
Posts: 59
hahaahahah
jullie zijn echt nog dommer als ik d8
een nieuw type rs50 met een gietijzeren cilinder? hahahahahahaha
mongool
zoek eerst is iets uit voordat je begint te blaten schaap
kijk ik kan mijn dingen onderbouwen met feiten
kzal je zeggen waar je kan vinden dat een rs50 een aluminium cilinder heeft.
je gaat naar www.aprilia.com
je klikt op road links boven in de hoek
daar klik je op rs50 rechtsboven in de hoek
dan druk je op technical specifications
en dan kun je daar allemaal nalezen dat alles wat ik tegen jullie slimmerikken hier probeer te zeggen klopt. N00B

ps. en lezen is ook vrij moeilijk h??
er stond dat 199 km/h in THEORIE te halen is en dat de praktijk anders uitwijst. stelletje analfabeten
 
Bullet 27-4-2004 11:19 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 sbk racer

hahaahahah
jullie zijn echt nog dommer als ik d8
een nieuw type rs50 met een gietijzeren cilinder? hahahahahahaha
mongool
zoek eerst is iets uit voordat je begint te blaten schaap
kijk ik kan mijn dingen onderbouwen met feiten
kzal je zeggen waar je kan vinden dat een rs50 een aluminium cilinder heeft.
je gaat naar www.aprilia.com
je klikt op road links boven in de hoek
daar klik je op rs50 rechtsboven in de hoek
dan druk je op technical specifications
en dan kun je daar allemaal nalezen dat alles wat ik tegen jullie slimmerikken hier probeer te zeggen klopt. N00B

ps. en lezen is ook vrij moeilijk h??
er stond dat 199 km/h in THEORIE te halen is en dat de praktijk anders uitwijst. stelletje analfabeten


tering wat ben jij een dumbass zeg!

ga lekker naar je bromhoer en ga ff heeeeeeel goed zo'n nieuwe rs bekijken.

want daar zit toch echt een GEITIJZEREN cilinder onder
 
**My BungHole Will Speak Now**
vinnie 27-4-2004 11:20 Print reply

Posts: 3505
er stond niet dat het niet werkelijk haalbaar was ALI
500 is in theorie dan ook haalbaar...
sukkel..
jou onderbouwde deiten zijn onderbouwd met onzin en dus geen goed onderbouwde feiten.
ik denk dat de grootste n00b op het moment jij bent....

 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
rs50 sbk racer 27-4-2004 11:26 Print reply
Posts: 59
en mongooltje ? op aprilia.com gekeken?
dan kwam je er net achter dat je, door jezelf zo hoog ingeschatte kennis, toch nog veel te beperkt was.

of ga je nu zeggen dat zelfs de producenten van een RS50 niet weten waar ze het over hebben en dus verkeerde dingen op hun site zetten?

ja, want daar zie ik je nu zelfs ook al voor aan.
 
Bullet 27-4-2004 11:27 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

[...]


dat zei iemand van een winkel ook tegen mij dat die DR standaart cilinders zijn , jah he ik wordt zo moe van , op alle Am6 blokken zitten gewoon Gilardoni 2 op , divers types , want RS heeft 7 spoelpoorten , en die van Rieju heeft er 5 .

p.s. koop een duitse standaard cilinder , heeft 8 spoelpoorten en een gat als uitlaadpoord

Dit bericht is ge-edit door RS_50cc_16mm_giannelli op 27-4-2004 9:49


Nee, nieuw model rs (2003,2004) heeft een Gietijzeren DR50 cilinder!
 
**My BungHole Will Speak Now**
vinnie 27-4-2004 11:27 Print reply

Posts: 3505

sukkel....
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Bullet 27-4-2004 11:28 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 sbk racer

en mongooltje ? op aprilia.com gekeken?
dan kwam je er net achter dat je, door jezelf zo hoog ingeschatte kennis, toch nog veel te beperkt was.

of ga je nu zeggen dat zelfs de producenten van een RS50 niet weten waar ze het over hebben en dus verkeerde dingen op hun site zetten?

ja, want daar zie ik je nu zelfs ook al voor aan.


dude why in the fuck ben je zo achterlijk?

ga ff snel naar je brommerhoer en kijk daar ff snel wat voor cilinder der onder zit....

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 27-4-2004 11:29
 
**My BungHole Will Speak Now**
rs50 sbk racer 27-4-2004 11:52 Print reply
Posts: 59
zie je ik zei het toch al.
de kinders denken het beter te weten dan Aprilia World zelf
*zucht*
jongens ren lkkr naar jullie so caaled ''dealers'' en vraag is of hij jullie wat kan uit leggen over het fenomeen rs50

kan je een hoop van opsteken
en als je dat nog niet gelooft stuur dan ff een mailtje naar Aprilia Ndderland en vraag wat voor merk en soort cilinder er op een Aprilia rs50 zit uit 2003 en 2004
 
Baasbas 27-4-2004 11:55 Print reply
Posts: 2176
bijna net zo grappig als martin pelt
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Daan Da Man 27-4-2004 12:09 Print reply
Posts: 2064
neej ik vin em grappiger omdat deze beweert ergens ECHT verstand van te hebben... terwijl je gewoon kan zien dat het niet zo is.

de site van aprilia.com wordt ongeveer nooit meer geupdate wat betreft oude meuk...

En daar staat inderdaad op welke cylinder er als eerste op zat, een aluminium ja.

Nu zitten ze er op van DR, maw. Top Performances. Die kan nieteens overweg met aluminium, das allemaal knetterhard gietijzer...

Oja als je me niet gelooft sletje, kom even langs, dan laat ik ze alletwee even voelen, in je aars welteverstaan, aangezien ik hier op het moment 2 originele rssen heb staan die ik ff moet opvoeren...
 
Daan Da Man 27-4-2004 12:15 Print reply
Posts: 2064
oweh nog iets grappigs.... ik heb hier 2 originele gilardoni 1 cyls naast elkaar...

ZE ZIJN NIEIT HETZELFDE

in de ene past me piemel niet en in de andere wel....



wie snapt em?
 

Dit topic is 3644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved