Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MTX50R

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 437 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18182 - MTX50R
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7797 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Supernova 6-5-2004 21:54 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DriesT

ik kan geen voetpakking meer vinder voor de 50r...

welke dichting zou er wel oppassen?


Snij eigens een voetpakking
 
WP Car Customs
mr200r 6-5-2004 22:13 Print reply
Posts: 5122
Motorhuis thys in st huibrechts-lille.of iedere andere belgische motoszaak.
 
mr200r
de_koen 6-5-2004 23:18 Print reply

Posts: 5595
is blok van nsr/mbx waarschijnlijk.
alle cilinders van nsr passen, pakkingen ook

alles van mtx-sh past op de mtx-r

Ben zelf ook belg, als je iets moet weten
 
Honda 5-Bak te koop
arie-de-arier 6-5-2004 23:42 Print reply

Posts: 10000
nsr50 pakking setje bij jonatan bestelen dan krijg je er ook een voetpakking bij, of vloeibare pakking bestellen en je pakking fixen
 
Allah is beter
DriesT 11-5-2004 23:07 Print reply
Posts: 72
nu heb ik mijn brommer al gestript maar ik twijfel tussen de eurocilindro en de parmakit...

welkeen zou de beste zijn?
 
Baasbas 12-5-2004 12:19 Print reply
Posts: 2176
ik ben juist gewend om "omgekeerd" te schakelen.. is juist relaxed zo. Ik zou het niet anders willen. Als jij het gewend bent wil je ook niet anders meer
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Ja Weh nou 12-5-2004 12:24 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DriesT

nu heb ik mijn brommer al gestript maar ik twijfel tussen de eurocilindro en de parmakit...

welkeen zou de beste zijn?


zover ik weet bestaat er geen Parmakit voor NSR, die parmakit die jij bedoelt is luchtgekoeld toch?

Aangezien je een NSR blok hebt moet je cilinders zoeken voor NSR
 
HTS Autotechniek
DriesT 12-5-2004 14:14 Print reply
Posts: 72
khad gehoord dat die parmakit een nieuwe naam is voor de zeta's...
en de parmakit is idd voor nsr: hier de link: http://www.mopshop.d...HOP/export/c475.html

en idd, het schakelen went wel

voor terrorpics van de mtxr: hier de link: www.trybou.be.tf

Dit bericht is ge-edit door DriesT op 12-5-2004 14:15
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-5-2004 14:18 Print reply

Posts: 7007
die parmakit is n hele goeie ... als je je ori 16 keihin goed afsteld (als je die hebt) kan je daarmee zeer relaxt rijden
 
nobody fuck with us!!
DriesT 12-5-2004 14:19 Print reply
Posts: 72
zou ie ook goed draaien met mikuni 20mm? kheb die nog namelijk liggen. en is ook makkelijker af te stellen, door die externe sproeier
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-5-2004 14:20 Print reply

Posts: 7007
ja mikuni 20 natuurlijk alleen maar beter
 
nobody fuck with us!!
mr200r 12-5-2004 16:16 Print reply
Posts: 5122
Even voor de zekerheid:als je je blok even bekijkt bij het voortandwiel daar zit een blokje
wat voor een nummer staat erop.
Want orgineel heeft hij maar 5 versnellingen
misschien is het een duits blok kijk even voordat je een cilinder koopt.
 
mr200r
Baasbas 12-5-2004 21:05 Print reply
Posts: 2176
huh? 5 versnellingen?
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
mr200r 12-5-2004 21:10 Print reply
Posts: 5122
Ja,daarom moet hij ff kijken dadelijk ligt er een 80 blok onder?
gewoon voor de zekerheid.
 
mr200r
Baasbas 12-5-2004 21:18 Print reply
Posts: 2176
nou ik snap niet hoe je bij 5 komt.. die dingen hebben er gewoon 6 ?
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

Dit topic is 7797 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved