Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - blijde dag vandaag : )

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1813 - blijde dag vandaag : )
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1392 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 11-10-01?08:17 Print reply
Posts: 4082
ja, en dat van dat 80cc blok niet vertellen! gewoon zeggen dat je daar nix vanaf wist, gewoon alleen de 28mm carb en een 100cc cilinder zegge man
 
Sven the man 11-10-01?09:23 Print reply
Posts: 456
daar zullen ze ook nie blij mee zijn hoor, die 4mm en 10cc minder...
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
Zeta-boy 11-10-01?09:46 Print reply

Posts: 2066
Tja volgende keer beter. Jullie denken toch niet dat ik met een 50 cc ga rijden he???? Ik ga gewoon weer met een 110 rijden en iets van een 28 of 32 mm carb en een zes bak. Mij krijgen ze niet klein.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
B3AST 11-10-01?09:51 Print reply
Posts: 2469
YEZZZZ THATS THE SPIRIT!!!!


zo hoort het, HONDA krijgen ze niet klein, ja die domme kut scootertjes die gepakt worden die vertellen natuurlijk grote verhalen JAAAAH ik was VET opgevoerd bla bla bla (ze hadden er alleen een snelle pijp onder dit reken ik niet onder opvoeren) maar jij kunt in ieder geval zeggen dat je die juten hebt laten nadenken waar dit nu echt heen gaat met opvoerend nederland! en echte die hards hebben scheit aan de juten, je weet wat de concequentie's (wat een scheit woord) kunnen zijn van opvoeren, dus daar teken je dan maar voor he...
 
- insane in the brain -
Zeta-boy 11-10-01?10:20 Print reply

Posts: 2066
Juist, daarom zit ik er ook niet zo mee. Ok het is zonde van de onderdelen. Maar rijden zonder begrenzer en met zoveel cc en lawaai is vragen om problemen. 1 zo'n wout zei ook, Geef nu gewoon toe dat verloren hebt, ik weet ook wel dat als je je brommer terug hebt en je gaat weer sleutelen dat je hem meteen weer gaat opvoeren. Hij zei, dat heb ik vroeger ook altijd gedaan. Ik werd gepakt, jammer dan, het koste me wat geld, dat wist ik ook wel, maar ik ging meteen weer opvoeren.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 11-10-01?10:25 Print reply
Posts: 4082
had je tegen die angent moeten zeggen: bedankt meneer, u heeft me weer moed in gespoken
 
frankarnhe 11-10-01?14:53 Print reply
Posts: 1213
Dat zoiemand dan later zelf zo'n tering motorwout wordt...
 
Baasbas 11-10-01?14:59 Print reply
Posts: 2176
Ja inderdaad! Een smerige overloper is het dus!

Das erg klote voor je Zeta-Boy. Ik bereid me geestelijk ook vast voor op precies zo'n papiertje, maar dan met mijn naam erop :a
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
frankarnhe 11-10-01?14:53 Print reply
Posts: 1213
Tja ik hou er ook vast rekening mee.
Ik ga toch egt geen 40km/h rijden (tenzij het in de 1e versnelling is)
 
Neonlampje 11-10-01?16:54 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: $tranger?

Damn, Dave, had je al verteld dat dit niet het meest slimme was. Je had toen je afstapte je brommer meteen op slot moeten gooien en naar school toe lopen. Of anders eventueel toen die gast ff weg was. Dan hadden ze je niks kunnen maken. Ze kunnen je namelijk niet verplichten je brommer van slot te halen, en als ie ergens aan vast staat kunnen ze 'm ook niet meenemen. Echt zonde!!

maar wanneer hij je papieren had, dan kan je toch niet weglopen?
 
Sven the man 11-10-01?17:41 Print reply
Posts: 456
Quote:
Originally posted by: frank.arnhem?->honda

Dat zoiemand dan later zelf zo'n tering motorwout wordt...
hahahaha, Dan the man wil ook bij de pliesie, reed eerst wok altijd met v@ opgevoerde sjit
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]

Dit topic is 1392 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved