Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinder en carburateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18120 - Cilinder en carburateur
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pepijn 24-4-2004 0:16 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rj1987

srry type foutje. Tnx. moet het pers?e een maxi zijn??


nee hoor, maar ff voor de duidelijkheid ik dring je niks op ofzo hoor, kzeg alleen maar wat ik zou kopen als ik jou was....... en maxi en radical is hetzelfde blok dus geen probleem
 
Rj1987 24-4-2004 0:19 Print reply
Posts: 164
Nouja als het bij jouw goed loopt zal hij dat bij mij ook wel doen
 
Honda- mt 24-4-2004 10:48 Print reply
Posts: 523
Ik zou voor de TCCD gaan nicasil wand en goed snel te (laten) maken. En het scheelt goed in prijs.
 
paff 24-4-2004 12:33 Print reply
Posts: 127
als ik jou was kocht ik een polini met een 15 mm carbeteur of anders als je een ander spruitstuk kan regelen zo;n 4 klepper net als ik dan zou ik voor 20 mm carbeteur gaan check me profiel staat me puch nog met de oude foto zonder 4 kleps membraan.polini gaat echt lang mee veel langer als die andere 70 cc tjes en hij heeft uitsluitend een membraan
 
Rj1987 24-4-2004 22:11 Print reply
Posts: 164
Wat moet ik nou als ik 10 verhscillende antwoorden krijg. De 1 zegt dit de andere dat. Als gewoon een polini goed loopt in combinatie met een 19 mm carburateur is er toch niks aan de hand? Kan iemand mij uitleggen waarom wel en waarom niet een 19mm of 15mm carburateur, want jullie spreken elkaar tegen.
 
[RRT] Lost-P 24-4-2004 22:20 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rj1987

Wat moet ik nou als ik 10 verhscillende antwoorden krijg. De 1 zegt dit de andere dat. Als gewoon een polini goed loopt in combinatie met een 19 mm carburateur is er toch niks aan de hand? Kan iemand mij uitleggen waarom wel en waarom niet een 19mm of 15mm carburateur, want jullie spreken elkaar tegen.


niet iedereen heeft dezelfde mening over dingen, en iedereen hier probeert je te helpen, dus ff niet op zo'n zeur/zeiktoontje lullen nja???
 
Chille Tune shit dan
Rj1987 24-4-2004 22:39 Print reply
Posts: 164
ik denk dat je het een beetje verkeerd opvat, srry verder. ik zal het nog eens uitleggen. wat is het nut om een 19 mm te nemen als een 15mm ook werkt
 
tomos_power 24-4-2004 23:04 Print reply
Posts: 21
voeg me maar toe op msn als je vragen over puch hebt...

men mail is stuntpilootje@hotmail.com
 
kreidler sb / honda mt / suzuki tsx killer {-)
Teunmenator 25-4-2004 12:33 Print reply

Posts: 2524
kan iemand vertellen wat het verschil is tussen 4 poorten en 6 poorten ofzow. Waar zitten die poorten dan precies? Heeft dat dan ook te maken met die openingen onderaan in je cilinder zeg maar (die onder je inlaat en uitlaat poort)
 
pepijn 25-4-2004 12:37 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


niet iedereen heeft dezelfde mening over dingen, en iedereen hier probeert je te helpen, dus ff niet op zo'n zeur/zeiktoontje lullen nja???


doe is rustig joh

 
koen-z 25-4-2004 12:46 Print reply

Posts: 3702
dus of een dt cilinder, die hebben best wel vermogen. lekker laagtoerig. omdat hun slag op een puch blok opeens beetjelanger word.
 
Teunmenator 26-4-2004 22:27 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

kan iemand vertellen wat het verschil is tussen 4 poorten en 6 poorten ofzow. Waar zitten die poorten dan precies? Heeft dat dan ook te maken met die openingen onderaan in je cilinder zeg maar (die onder je inlaat en uitlaat poort)

 
MC Beuner 26-4-2004 22:31 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

dus of een dt cilinder, die hebben best wel vermogen. lekker laagtoerig. omdat hun slag op een puch blok opeens beetjelanger word.



past een dt cilinder zonder aanpassenen zo op een puchblok, komen de tapeinden uit en past de wang zonder te frezen in het puch onderblok???
 
Vivatje snor
bart de scootergek 27-4-2004 9:54 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

[...]



misschien dat je meer spoelpoortoppervlakte hebt, of iets in die richting. en het gaat dus over 4 of 6 spoelpoorten dan.
 
Honda RC-33

Dit topic is 3782 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved