pepijn |
24-4-2004 0:16 |
Posts: 1287 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rj1987
srry type foutje. Tnx. moet het pers?e een maxi zijn??
nee hoor, maar ff voor de duidelijkheid ik dring je niks op ofzo hoor, kzeg alleen maar wat ik zou kopen als ik jou was....... en maxi en radical is hetzelfde blok dus geen probleem
|
|
|
|
Rj1987 |
24-4-2004 0:19 |
Posts: 164 |
Nouja als het bij jouw goed loopt zal hij dat bij mij ook wel doen
|
|
|
|
Honda- mt |
24-4-2004 10:48 |
Posts: 523 |
Ik zou voor de TCCD gaan nicasil wand en goed snel te (laten) maken. En het scheelt goed in prijs.
|
|
|
|
paff |
24-4-2004 12:33 |
Posts: 127 |
als ik jou was kocht ik een polini met een 15 mm carbeteur of anders als je een ander spruitstuk kan regelen zo;n 4 klepper net als ik dan zou ik voor 20 mm carbeteur gaan check me profiel staat me puch nog met de oude foto zonder 4 kleps membraan.polini gaat echt lang mee veel langer als die andere 70 cc tjes en hij heeft uitsluitend een membraan
|
|
|
|
Rj1987 |
24-4-2004 22:11 |
Posts: 164 |
Wat moet ik nou als ik 10 verhscillende antwoorden krijg. De 1 zegt dit de andere dat. Als gewoon een polini goed loopt in combinatie met een 19 mm carburateur is er toch niks aan de hand? Kan iemand mij uitleggen waarom wel en waarom niet een 19mm of 15mm carburateur, want jullie spreken elkaar tegen.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
24-4-2004 22:20 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rj1987
Wat moet ik nou als ik 10 verhscillende antwoorden krijg. De 1 zegt dit de andere dat. Als gewoon een polini goed loopt in combinatie met een 19 mm carburateur is er toch niks aan de hand? Kan iemand mij uitleggen waarom wel en waarom niet een 19mm of 15mm carburateur, want jullie spreken elkaar tegen.
niet iedereen heeft dezelfde mening over dingen, en iedereen hier probeert je te helpen, dus ff niet op zo'n zeur/zeiktoontje lullen nja???
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Rj1987 |
24-4-2004 22:39 |
Posts: 164 |
ik denk dat je het een beetje verkeerd opvat, srry verder. ik zal het nog eens uitleggen. wat is het nut om een 19 mm te nemen als een 15mm ook werkt
|
|
|
|
tomos_power |
24-4-2004 23:04 |
Posts: 21 |
|
|
kreidler sb / honda mt / suzuki tsx killer {-) |
|
Teunmenator |
25-4-2004 12:33 |
Posts: 2524 |
kan iemand vertellen wat het verschil is tussen 4 poorten en 6 poorten ofzow. Waar zitten die poorten dan precies? Heeft dat dan ook te maken met die openingen onderaan in je cilinder zeg maar (die onder je inlaat en uitlaat poort)
|
|
|
|
pepijn |
25-4-2004 12:37 |
Posts: 1287 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lost-P
[...]
niet iedereen heeft dezelfde mening over dingen, en iedereen hier probeert je te helpen, dus ff niet op zo'n zeur/zeiktoontje lullen nja???
doe is rustig joh
|
|
|
|
koen-z |
25-4-2004 12:46 |
Posts: 3702 |
dus of een dt cilinder, die hebben best wel vermogen. lekker laagtoerig. omdat hun slag op een puch blok opeens beetjelanger word.
|
|
|
|
Teunmenator |
26-4-2004 22:27 |
Posts: 2524 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator
kan iemand vertellen wat het verschil is tussen 4 poorten en 6 poorten ofzow. Waar zitten die poorten dan precies? Heeft dat dan ook te maken met die openingen onderaan in je cilinder zeg maar (die onder je inlaat en uitlaat poort)
|
|
|
|
MC Beuner |
26-4-2004 22:31 |
Posts: 3678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
dus of een dt cilinder, die hebben best wel vermogen. lekker laagtoerig. omdat hun slag op een puch blok opeens beetjelanger word.
past een dt cilinder zonder aanpassenen zo op een puchblok, komen de tapeinden uit en past de wang zonder te frezen in het puch onderblok???
|
|
Vivatje snor |
|
bart de scootergek |
27-4-2004 9:54 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator
[...]
misschien dat je meer spoelpoortoppervlakte hebt, of iets in die richting. en het gaat dus over 4 of 6 spoelpoorten dan.
|
|
Honda RC-33 |
|