Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 2003 MT-5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18114 - 2003 MT-5
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 23-4-2004 15:56 Print reply

Posts: 1127
Rot op met AM6

Honda is echt wel in staat beter blokjes te ontwerpen. Gewoon een beter nsr blok, klaar.
 
Bullet 23-4-2004 15:56 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

nsr blok met die nieuwe snellere cylinders uit(japan)


en dan laten begrenzen naar 60km? :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
Baasbas 23-4-2004 16:03 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.




dat ben ik eigenlijk niet met je eens.. WAT heeft yamaha dan gedaan? Ze hebben een 13 in een dozijn crosser gemaakt, met een 14 in een dozijn blokje eronder. Zo'n moderne crosser kan zich op geen enkel punt onderscheiden van z'n concurrentie. Oke, er zullen smaakverschillen zijn omdat iemand liever een ander koplamp unit heeft dan de ander.. Verder is het allemaal hetzelfde (als je nuchter kijkt).

Quote:

En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.



Ze kunnen wel ervaring hebben, maar hebben ze m??r ervaring dan de andere merken? Denk het niet. Stel dat we ervan uitgaan dat ze dat w?l hebben. Hoe gaan ze die ervaring dan gebruiken om een model goedkoper op de markt te brengen dan de concurrentie? Waarom denk je dat grofweg 2 motorblokjes de hele schakelmarkt bedienen (je ziet hetzelfde bij scooters trouwens)? Juist, om kosten te besparen. Als Honda goedkoper wil zijn dan de concurrentie, dan zullen ze een oud blok moeten pakken (nsr) omdat ze anders tegen torenhoge ontwikkelkosten aan zitten te kijken. ?f ze moeten mee in de am6 rage. En als ze d?t doen, zijn ze exact hetzelfde als al die andere moderne crossers. Dus wat is dan de meerwaarde om Honda te rijden? Die is er niet..

typo

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 16:04
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
SuzukiMARC 23-4-2004 16:04 Print reply

Posts: 3023
ik vind de dt50 r groot.. lekker lekker puh

 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
NSR RULEZZ 23-4-2004 16:12 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

[...]


dat ben ik eigenlijk niet met je eens.. WAT heeft yamaha dan gedaan? Ze hebben een 13 in een dozijn crosser gemaakt, met een 14 in een dozijn blokje eronder. Zo'n moderne crosser kan zich op geen enkel punt onderscheiden van z'n concurrentie. Oke, er zullen smaakverschillen zijn omdat iemand liever een ander koplamp unit heeft dan de ander.. Verder is het allemaal hetzelfde (als je nuchter kijkt).

[...]


Ze kunnen wel ervaring hebben, maar hebben ze m??r ervaring dan de andere merken? Denk het niet. Stel dat we ervan uitgaan dat ze dat w?l hebben. Hoe gaan ze die ervaring dan gebruiken om een model goedkoper op de markt te brengen dan de concurrentie? Waarom denk je dat grofweg 2 motorblokjes de hele schakelmarkt bedienen (je ziet hetzelfde bij scooters trouwens)? Juist, om kosten te besparen. Als Honda goedkoper wil zijn dan de concurrentie, dan zullen ze een oud blok moeten pakken (nsr) omdat ze anders tegen torenhoge ontwikkelkosten aan zitten te kijken. ?f ze moeten mee in de am6 rage. En als ze d?t doen, zijn ze exact hetzelfde als al die andere moderne crossers. Dus wat is dan de meerwaarde om Honda te rijden? Die is er niet..

typo

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 16:04

am6 is toch niet van honda hoe kan dat erooit onder dan

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


en dan laten begrenzen naar 60km? :P

neu onbegrenst
nieuwe eu regels he


Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 23-4-2004 16:13
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Baasbas 23-4-2004 16:14 Print reply
Posts: 2176
DOH!

am6 is toch ook niet van yamaha, hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van rieju Hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van aprilia Hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van mbk Hoe kan dat er ooit onder dan?


enz

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 16:16
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
MotoCrossIpkiss[stan] 23-4-2004 16:23 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ



am6 is toch niet van honda hoe kan dat erooit onder dan



Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 23-4-2004 16:13


met een niettang eronder niete
 
hoi
arie-de-arier 23-4-2004 16:45 Print reply

Posts: 10000
precies, gewoon een oud nsr blok er onder gooien en dan betere cillinders uit japan importeren alleen wel jammer dat je dan ook mtx kutjes krijgt net als am6 kutjes
 
Allah is beter
NSR RULEZZ 23-4-2004 16:48 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

DOH!

am6 is toch ook niet van yamaha, hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van rieju Hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van aprilia Hoe kan dat er ooit onder dan?
am6 is toch ook niet van mbk Hoe kan dat er ooit onder dan?



enz

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 16:16

daar doede ik niet echt op
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Baasbas 23-4-2004 16:50 Print reply
Posts: 2176
leg ff uit wat je bedoelde dan
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
NSR RULEZZ 23-4-2004 16:52 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

leg ff uit wat je bedoelde dan

ik bedoelde dat honda nooit een ander blok zou gebruiken als het niet van hunzelf zou zijn

zegmaar
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
MotoCrossIpkiss[stan] 23-4-2004 16:57 Print reply

Posts: 7744
of hij bedoelt dat een am6 blok niet onder een mt past
 
hoi
Baasbas 23-4-2004 16:59 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

ik bedoelde dat honda nooit een ander blok zou gebruiken als het niet van hunzelf zou zijn

zegmaar


ja, daar zit wel wat in,...persoonlijk denk ik ook dat ze dat niet zouden doen. Deden ze ook niet op de scootahs.. Hoewel er een samenwerking was met Peugeot dan.

Maar een nieuw blok ontwikkelen kost knaken. Dus blijft als enige keus over een blok van een dikke vette 20 jaar oud.

edit: klinkt niet als een goed verkoopargument

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 17:00
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-4-2004 17:49 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Boerke [Mathieu]

[...]


als het al niet duurder is en als je alles nog uberhaupt kunt krijgen,

blok iniedergeval niet.


blok iig wel

moet je een goede bromboer zoeken
 
CoenMt5 23-4-2004 18:03 Print reply
Posts: 106
Ik hoorde overlaatst uit zeer onbetrouwbare bron dat er in de scootin stond dat er een viertakt NSR komt ofzo. (CBR 50 dan dus)

Opzich logisch, Honda heeft de tweetakt allang afgezworen, die scooterblokjes zijn ook niets waard. No way dus dat Honda een nieuw brommerblok gaat ontwikkelen. Alleen ik denk dat ze een beetje bang zijn om een viertakt op de markt te brengen omdat die nog steeds veel trager is dan de tweetakten. Want ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik de keus heb tussen een Derbi en een viertakt Honda ga ik toch voor de Derbi.
 

Dit topic is 3822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved