Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 2003 MT-5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #18114 - 2003 MT-5
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ralf 23-4-2004 10:39 Print reply

Posts: 9073
Nieuwe DT, 2000 - 3000 eurie..
 
Neonlampje 23-4-2004 10:45 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

[...]


met contactpuntjes
(ik wilde het niet hardop zeggen, kvond het nl ook vrij teleurstellend )
 
mcdronkz 23-4-2004 11:30 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

ik hoef zon ding niet eens tis een beta dus nikste nieuwe mt


nou ik zou zo'n ding graag willen hebben
 
kpotappel86 23-4-2004 11:38 Print reply

Posts: 2679
dat is hoogtswaarschijnlijk gewoon een minarelli blok aan gezien de beta scoots ook minarelli blokjes hebben zullen ook wel am6 hanteren dnek ik voor de Schakel
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
SuzukiMARC 23-4-2004 11:51 Print reply

Posts: 3023
nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..

hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Pistonpen Paultje 23-4-2004 11:57 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..

hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo


Heb je er ook op gezeten?
 
vinnie 23-4-2004 12:35 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..

hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo

groot?
hij is iets hoger dan die senda die er staat, maar ECHT groot valt ook wel mee..

wel mooi ding btw.
kvind de R mooier als de SM
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Baasbas 23-4-2004 13:37 Print reply
Posts: 2176
even een vraagje: waarom zouden (sommigen van jullie) een nieuw model MT(X) op de markt willen zien??

Je word tegenwoordig doodgegooid met keuze uit modellen die onderling zo weinig van mekaar schelen dat ik het verschil toch niet kan zien
En motorisch zijn ze al helemaal hetzelfde. Je kan ze in 2 hooguit 3 groepen opdelen...

wat moet honda dan doen volgens jullie? Een nieuwe MTX ontwerpen oke, maar wat voor blok moeten ze er onder gooien? Am6? Of het oude NSR blok?

Als je er over nadenkt is er tegenwoordig helemaal geen markt meer voor. Vroeger in het MTX tijdperk was er simpelweg veel minder keus...
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Blukaap 23-4-2004 13:59 Print reply

Posts: 10006
Precies, er is geen markt voor, je zou hoogstens wat mensen aan kunnen trekken die zo'n ding uit een zekere nostalgie willen.

Of ze moeten aanmerkelijk goedkoper zijn (gewone mtx-SH met schijf voor voor 1800/2000 euro ofzo), dan zou het wel kunnen misschien (maar of ze er dan nog genoeg op verdienen ?).
 
Bastila is lief
Daniel_84 23-4-2004 14:03 Print reply

Posts: 1127
Er is net wel markt voor. De merken gooien elkaar kapot met crossers en sm'tjes. Honda heeft met mt en mtx al een naam opgebouwd. Dus er zijn genoeg mensen die best wel een nieuwe mt zouden willen hebben. Ik iig wel. En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.

Maar t lijkt me vooral de naam. T zou uberbruut zijn om op een 2005 model honda mt5 te rijden ofzo.

Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 23-4-2004 14:04
 
Bullet 23-4-2004 14:07 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Er is net wel markt voor. De merken gooien elkaar kapot met crossers en sm'tjes. Honda heeft met mt en mtx al een naam opgebouwd. Dus er zijn genoeg mensen die best wel een nieuwe mt zouden willen hebben. Ik iig wel. En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.

Maar t lijkt me vooral de naam. T zou uberbruut zijn om op een 2005 model honda mt5 te rijden ofzo.

Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 23-4-2004 14:04


mja maar wat voor naam....

als ik het woordje MT hoor denk ik meteen aan een uber gare ragbak
 
**My BungHole Will Speak Now**
Daniel_84 23-4-2004 14:09 Print reply

Posts: 1127
Ja omdat er aan alle gebeunt is. Een origineel gaat niet kapot.

En trouwens driekawart van dit forum heeft een honda, dus er moet wel iets goed aan zijn
 
MotoCrossIpkiss[stan] 23-4-2004 15:01 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


mja maar wat voor naam....

als ik het woordje MT hoor denk ik meteen aan een uber gare ragbak



misscien omdat bijna alle mt's ook gare ragbakken zijn maar dat komt o.a omdat ze verschrikkelijk oud zijn enzo maar nieuw mt'tje zou me wel vet zijn... wel beetje verbeterd natuurlijk
 
hoi
Markos 23-4-2004 15:11 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

even een vraagje: waarom zouden (sommigen van jullie) een nieuw model MT(X) op de markt willen zien??

Je word tegenwoordig doodgegooid met keuze uit modellen die onderling zo weinig van mekaar schelen dat ik het verschil toch niet kan zien
En motorisch zijn ze al helemaal hetzelfde. Je kan ze in 2 hooguit 3 groepen opdelen...

wat moet honda dan doen volgens jullie? Een nieuwe MTX ontwerpen oke, maar wat voor blok moeten ze er onder gooien? Am6? Of het oude NSR blok?

Als je er over nadenkt is er tegenwoordig helemaal geen markt meer voor. Vroeger in het MTX tijdperk was er simpelweg veel minder keus...
een nieuw honda blok, of bijv een 4-takt blok eronder..(onder de nieuwe MB/NSR versie dan, de crosser gewoon 2-takt) En ik vind dat honda de Honda Magna 50cc in nederland moeten verkopen (of als het goed is zijn ze nu te koop) maar kosten d8 ik iets van 6000 euro
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
NSR RULEZZ 23-4-2004 15:53 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

even een vraagje: waarom zouden (sommigen van jullie) een nieuw model MT(X) op de markt willen zien??

Je word tegenwoordig doodgegooid met keuze uit modellen die onderling zo weinig van mekaar schelen dat ik het verschil toch niet kan zien
En motorisch zijn ze al helemaal hetzelfde. Je kan ze in 2 hooguit 3 groepen opdelen...

wat moet honda dan doen volgens jullie? Een nieuwe MTX ontwerpen oke, maar wat voor blok moeten ze er onder gooien? Am6? Of het oude NSR blok?

Als je er over nadenkt is er tegenwoordig helemaal geen markt meer voor. Vroeger in het MTX tijdperk was er simpelweg veel minder keus...

nsr blok met die nieuwe snellere cylinders uit(japan)
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 3820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved