Ralf |
23-4-2004 10:39 |
Posts: 9073 |
Nieuwe DT, 2000 - 3000 eurie..
|
|
|
|
Neonlampje |
23-4-2004 10:45 |
|
mcdronkz |
23-4-2004 11:30 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser
ik hoef zon ding niet eens tis een beta dus nikste nieuwe mt
nou ik zou zo'n ding graag willen hebben
|
|
|
|
kpotappel86 |
23-4-2004 11:38 |
Posts: 2679 |
dat is hoogtswaarschijnlijk gewoon een minarelli blok aan gezien de beta scoots ook minarelli blokjes hebben zullen ook wel am6 hanteren dnek ik voor de Schakel
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
SuzukiMARC |
23-4-2004 11:51 |
Posts: 3023 |
nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..
hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
Pistonpen Paultje |
23-4-2004 11:57 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC
nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..
hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo
Heb je er ook op gezeten?
|
|
|
|
vinnie |
23-4-2004 12:35 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC
nieuwe dt50 is super mooi.. 2500 euro bij motorport..
hij is trouwens ook best groot.. ik dacht dat het een 125 was ofzo
groot?
hij is iets hoger dan die senda die er staat, maar ECHT groot valt ook wel mee..
wel mooi ding btw.
kvind de R mooier als de SM
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Baasbas |
23-4-2004 13:37 |
Posts: 2176 |
even een vraagje: waarom zouden (sommigen van jullie) een nieuw model MT(X) op de markt willen zien??
Je word tegenwoordig doodgegooid met keuze uit modellen die onderling zo weinig van mekaar schelen dat ik het verschil toch niet kan zien
En motorisch zijn ze al helemaal hetzelfde. Je kan ze in 2 hooguit 3 groepen opdelen...
wat moet honda dan doen volgens jullie? Een nieuwe MTX ontwerpen oke, maar wat voor blok moeten ze er onder gooien? Am6? Of het oude NSR blok?
Als je er over nadenkt is er tegenwoordig helemaal geen markt meer voor. Vroeger in het MTX tijdperk was er simpelweg veel minder keus...
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Blukaap |
23-4-2004 13:59 |
Posts: 10006 |
Precies, er is geen markt voor, je zou hoogstens wat mensen aan kunnen trekken die zo'n ding uit een zekere nostalgie willen.
Of ze moeten aanmerkelijk goedkoper zijn (gewone mtx-SH met schijf voor voor 1800/2000 euro ofzo), dan zou het wel kunnen misschien (maar of ze er dan nog genoeg op verdienen ?).
|
|
Bastila is lief |
|
Daniel_84 |
23-4-2004 14:03 |
Posts: 1127 |
Er is net wel markt voor. De merken gooien elkaar kapot met crossers en sm'tjes. Honda heeft met mt en mtx al een naam opgebouwd. Dus er zijn genoeg mensen die best wel een nieuwe mt zouden willen hebben. Ik iig wel. En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.
Maar t lijkt me vooral de naam. T zou uberbruut zijn om op een 2005 model honda mt5 te rijden ofzo.
Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.
Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 23-4-2004 14:04
|
|
|
|
Bullet |
23-4-2004 14:07 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Er is net wel markt voor. De merken gooien elkaar kapot met crossers en sm'tjes. Honda heeft met mt en mtx al een naam opgebouwd. Dus er zijn genoeg mensen die best wel een nieuwe mt zouden willen hebben. Ik iig wel. En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.
Maar t lijkt me vooral de naam. T zou uberbruut zijn om op een 2005 model honda mt5 te rijden ofzo.
Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.
Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 23-4-2004 14:04
mja maar wat voor naam....
als ik het woordje MT hoor denk ik meteen aan een uber gare ragbak
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Daniel_84 |
23-4-2004 14:09 |
Posts: 1127 |
Ja omdat er aan alle gebeunt is. Een origineel gaat niet kapot.
En trouwens driekawart van dit forum heeft een honda, dus er moet wel iets goed aan zijn
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
23-4-2004 15:01 |
Posts: 7744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
mja maar wat voor naam....
als ik het woordje MT hoor denk ik meteen aan een uber gare ragbak
misscien omdat bijna alle mt's ook gare ragbakken zijn maar dat komt o.a omdat ze verschrikkelijk oud zijn enzo maar nieuw mt'tje zou me wel vet zijn... wel beetje verbeterd natuurlijk
|
|
hoi |
|
Markos |
23-4-2004 15:11 |
|
NSR RULEZZ |
23-4-2004 15:53 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
even een vraagje: waarom zouden (sommigen van jullie) een nieuw model MT(X) op de markt willen zien??
Je word tegenwoordig doodgegooid met keuze uit modellen die onderling zo weinig van mekaar schelen dat ik het verschil toch niet kan zien
En motorisch zijn ze al helemaal hetzelfde. Je kan ze in 2 hooguit 3 groepen opdelen...
wat moet honda dan doen volgens jullie? Een nieuwe MTX ontwerpen oke, maar wat voor blok moeten ze er onder gooien? Am6? Of het oude NSR blok?
Als je er over nadenkt is er tegenwoordig helemaal geen markt meer voor. Vroeger in het MTX tijdperk was er simpelweg veel minder keus...
nsr blok met die nieuwe snellere cylinders uit(japan)
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|