Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mbx 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 839 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1802 - mbx 80
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

frankarnhe 9-10-01?21:40 Print reply
Posts: 1213
Hey zetaboy, het 'ie wel genoeg compressie dan en is die cilinder(110) verders nog wel goed?
 
Saknet 10-10-01?14:16 Print reply

Posts: 10355
waar halen jullie 110cc koppakking weg? ik heb net alles hier afgebeld voor symen zn nsr argh en nobody has 1 for me sux !
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Rene 10-10-01?14:36 Print reply
Posts: 2573
gewoon bji de fietsenmaker
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Saknet 10-10-01?14:47 Print reply

Posts: 10355
khoor die keerl van bruggen nog zo zeggen:

hebben jem ook nog 55m koppakking voor honda NSR?

- nee die zijn amper nog te krijgen, sorry
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Rene 10-10-01?14:54 Print reply
Posts: 2573
slechte fietsenmaker

edit
bij vdhparts:

cilinder 110cc MBX/MTX-R Malossi 60125 335,00
cilinder 110cc MBX/MTX-R Eurocilindro 61142NR 275,00
325,00
cilinder 125cc MBX/MTX-R Eurocilindro 60127 325,00

Dus hebben ze er wel voor mbx

[This message is edited by Rene on 10-10-01 14:57]
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SpeedYveS 10-10-01?15:24 Print reply
Posts: 1644
hey wat leuk ik ook!
 
Rene 10-10-01?16:33 Print reply
Posts: 2573
??
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Broske 10-10-01?17:38 Print reply
Posts: 532
Quote:
Originally posted by: frank.arnhem?->honda

Hey zetaboy, het 'ie wel genoeg compressie dan en is die cilinder(110) verders nog wel goed?


die cil was heel goed, zat een nieuwe zuiger in, had superveel compressie, maarja, nou issie bij de wouten.. :p :a :(
 
wepp
Rene 10-10-01?18:00 Print reply
Posts: 2573
moek toch eens gaan shoppen daaro
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
frankarnhe 10-10-01?18:14 Print reply
Posts: 1213
Ja ik las het net, echt F*UCKTUP :(
 
Pertijn 11-10-01?20:44 Print reply
Posts: 846
Neem nou maar een malossi..
Als je het een beetje goed doet moet je er toch 20pk uit kunnen halen of niet soms?
Een 70malossi kan je ten minste 2 keer opboren, hebben ze ook passende zuigers voor ook van malossi..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
MBX OWNER 11-10-01?20:47 Print reply
Posts: 179
H? mensen alles goed?
Ja ik ben hier alweer een hele tijd niet geweest, dus dacht ik van, laat ik is ff buurten. Ja ik had ok de url niet en die heb ik sinds kort weer.

Maar goed, Symen, wat wil je voor die Malossi hebben en Zeta-boy wat wil je voor die originele cilinder hebben?
Zou k graag willen weten namelijk.

Oh ja, in die Euro zit volgens mij een chroomwand hoor!

Maar goed, mijn MBX zit (zoals te verwachten viel ) nog niet in elkaar. Hoop hem binnenkort rijdend te hebben. Overigens is het dan niet gewoon een opgefokt MBXjee ofzo hoor.
Ik heb de cilinder zorgvuldig getuned, zelf een complete uitlaat voor ontworpen (die momenteel gebouwd wordt), 34 mm carb, en nog veel meer coole dingen.
Maar goed, mocht tie klaar zijn, dan laat ik dat wel ff weten en plant ik wat foto's op het forum en kom ik eventueel naar een meeting.
Mischien een Sunder meetingkje en ook nog ff op de testbank daar met m'n MBX?

Oh ja, MB50TUNED. Wij hadden nog een afspraak staan h? ? Moeten we over een tijdje maar is afspreken dan. Probleem is alleen dat ik momenteel z??r weinig vrije tijd heb en oko nog eens een auto heb en dat kost dus ook een hoop geld.
Verder wil ik volgend jaar gaan scooterracen (en het maakt me geen ene zak uit wat iedereen erop aan te merken heeft) en dat kost ook weer een hoop centen en knaken, dus daarom.

Maar goed, ik spreek jullie snel weer allemaal.
Mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzl'sssss

Erik
 
MB50TUNED 11-10-01?21:10 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: MBX?OWNER

H? mensen alles goed?
Ja ik ben hier alweer een hele tijd niet geweest, dus dacht ik van, laat ik is ff buurten. Ja ik had ok de url niet en die heb ik sinds kort weer.

Maar goed, Symen, wat wil je voor die Malossi hebben en Zeta-boy wat wil je voor die originele cilinder hebben?
Zou k graag willen weten namelijk.

Oh ja, in die Euro zit volgens mij een chroomwand hoor!

Maar goed, mijn MBX zit (zoals te verwachten viel ) nog niet in elkaar. Hoop hem binnenkort rijdend te hebben. Overigens is het dan niet gewoon een opgefokt MBXjee ofzo hoor.
Ik heb de cilinder zorgvuldig getuned, zelf een complete uitlaat voor ontworpen (die momenteel gebouwd wordt), 34 mm carb, en nog veel meer coole dingen.
Maar goed, mocht tie klaar zijn, dan laat ik dat wel ff weten en plant ik wat foto's op het forum en kom ik eventueel naar een meeting.
Mischien een Sunder meetingkje en ook nog ff op de testbank daar met m'n MBX?

Oh ja, MB50TUNED. Wij hadden nog een afspraak staan h? ? Moeten we over een tijdje maar is afspreken dan. Probleem is alleen dat ik momenteel z??r weinig vrije tijd heb en oko nog eens een auto heb en dat kost dus ook een hoop geld.
Verder wil ik volgend jaar gaan scooterracen (en het maakt me geen ene zak uit wat iedereen erop aan te merken heeft) en dat kost ook weer een hoop centen en knaken, dus daarom.

Maar goed, ik spreek jullie snel weer allemaal.
Mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzl'sssss

Erik


Je bent niet de enige die zijn brommer nog niet in elkaar heeft. De mijne rijd ook nog niet. En moet nog wel wat oplossen, koppelingsplaten vervangen, en racekuip moet ik nog monteren, carb afstellen, beugeltjes buigen, bedrading aansluiten, alles aandraaien, allemaal kleine dingetjes, maar kost wel veel tijd. En dat heb ik nou effe niet. Want school en vriendin vragen ook veel tijd :(. Maar mijn brommer komt ook wel af.

Ik ben trouwens benieuwd of ik met mijn 50 tuned het einde van de straat ga halen . Maar anders pak ik wel weer mijn pw 50 tuned . Ik heb zo het vermoeden dat we niet hoeven te sporten, ik ben bang dat ik dat een beetje erg ga verliezen .

En ik vind scooterracen juist wel cewl. std klasse toch?
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Woeter 11-10-01?21:16 Print reply

Posts: 2832
Eeen eigen uitlaat ontworpen!? wooooooow dat klinkt wel errug ruig he, ik ben benieuwed hoe hard dat ding gaat lopen... lijkt me wel laggen als je ook op de meeting bent met dat ding
 
verwijderd 12-10-01?07:50 Print reply
Posts: 4082
ik ga zelf een crossmotor bocht omlassen voor onderlangs
 

Dit topic is 4918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved