Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mbx 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 838 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1802 - mbx 80
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 4809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB50TUNED 9-10-01?18:29 Print topicpost
Posts: 1054
Ik ben aant rondbellen voor een mbx 80 cilinder. Er is een zaak die beweeerd dat ze een 110 en 125 euro hebben voor een vloeistof gekoeld 80 mbx blok. Bestaat dit? Hun beweren dat het verschillende boringen zijn, maar ik heb mijn twijfel.

Hoeveel toeren draait zoon 110 euro cilinder? En zijn er mensen die ervaring hebben met de euro110? graag snelheid en toerental en setup.

En zijn er nog ervaringen met de gainelli of malossi 110 pijp of nog andere 110 cc uitlaten?

proma uitlaat en malossi cilinder valleen al bijvoorbaat af. Proma uitlaat vind ik niets, en malossi is slijtijzer.

trouwnes fucking nep, mijn vader gaat 16o gulden per jaar betalen voor de verzekering van zijn mbx 80. En hij kan niet genaait worden door de politie.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Rens 9-10-01?18:35 Print reply

Posts: 6863
Je kan het best een gianelli pijp nemen, en een euro 110 is best langzaam deze moet getuned worden, een malossi is van gietijzer dus dat moet je zeker niet nemen.

IK heb al eerder gehoord over een 125cc mbx cilinder deze zal vast meer kracht hebben als een 110cc als de cilinder bestaat tenminste.
 
achter de maan is alles beter
verwijderd 9-10-01?18:41 Print reply
Posts: 4082
ik heb nog wel 2 110cc malossi's tekoop:
1tje is echt helemaal perfect
de andere heeft lichte krasjes en is zonder zuiger

en ik heb er ook nog wel een 110cc (dacht ik) malossi uitlaat bij!

en ik heb nog veel meer mbx onderdelen

ohja, euro is 55mm en malossi is iets kleiner, maar dat boeit niet, malossi kun je tenminste honen

[This message is edited by symen kalsbeek on 9-10-01 18:43]
 
bjorn 9-10-01?18:44 Print reply
Posts: 45
Rens die 110 en 125 cc shit is niks van waar, slag is 41.4, hetzelfd als een 50cc blok dus. pak de boring er bij en je zal zien hoe weinig zo'n 110cc malossi eigenlijk is. Haalt de 100cc niet eens, maar is wel bruut snel. Goed koelen die hap.

Uitlaat laten maken, gode kop, goede carburateur. Je weet niet wat je gebeurd dan.

Groeten bjorn
 
NosFerAtu
verwijderd 9-10-01?18:47 Print reply
Posts: 4082
ohja, 110euro kan ik nieuw bestellen!
 
groningen17 9-10-01?18:50 Print reply
Posts: 24
tjonge jonge...kom ik aan met mijn 50 snel cilindertje
 
Rens 9-10-01?18:51 Print reply

Posts: 6863
Iemand op het forum (al een hele tijd geleden)had het er over dat hij een euro 125cc hadn maar dat kan ook onzin zijn.

Dat de slag zo kort was wist ik wel dat betekend dus wel dat je minimaal 11500 toeren moet maken maar dat kan nog veel hoger met zo een korte slag daarom moet er een beetje getuned worden aan die euro 110.

 
achter de maan is alles beter
verwijderd 9-10-01?18:54 Print reply
Posts: 4082
kheb nog wel een 80cc blokje voor je liggen
 
Broske 9-10-01?18:52 Print reply
Posts: 532
onze brommerboer zegt ook dat er een 125 euro lc is, maar da's niks zegt hij, het snelste zijn autisa en malossi zegt hij.
zeta-boy heeft een 110 euro, met een 32mm en een proma, 4bak, loopt 105. maar er zit helemaal geen power in zo'n ding, daarom gaat hij um ook tune
enne, waar slaat het op dat proma niks is, dat is een stik goie uitlaat man!
en dat een cil gietijzer is is wel een nadeel jah, maar hij is wel te hone, en als je er gewoon normaal mee omgaat en je temp meter in de gaten houdt gebeurd er ook niks mee hoor!

owja, maakt 11000 toeren d8 ik op top, weet nie zeker...

[This message is edited by Broske on 9-10-01 18:57]
 
wepp
frankarnhe 9-10-01?21:40 Print reply
Posts: 1213
Tering 110cc en zo'n dikke carb, en weinig power
Kan je volgens mij beter een 70cc zeta-prestigio kopuh, met juiste tandwielen red je die 105 ook makkelijk
 
Zeta-boy 9-10-01?22:34 Print reply

Posts: 2066
Ja shit wat kan ik eraan doen dat dat ding geen power heeft....... Oja tunen Maarruh op top maakt ie 11000 toeren en ik heb nog een 80 cc ori liggen maar wel zonder zuiger. Als je interesse hebt: beev@wcexperience.zzn.com
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
MB50TUNED 10-10-01?08:00 Print reply
Posts: 1054
Als mijn vader dan geld heeft haalt hij wel een 125 euro en zal ik hem wel bijwerken en tunen met de dremel. het kan alleen nog wel ff duren, hij gaaat eerst op vakantie. Uitlaat zit ik nog te twijfelen tussen gianelli en homoet. Ik heb die gianelli nog nooit gezien. Er ligt al een 24 mm (mikuni/pacco) klaar, misschien komt er nog een grotere op, dat weet ik nog niet.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 10-10-01?08:10 Print reply
Posts: 4082
hey, ik kan die euro 110 cc nieuw bestellen he, kost veel minder dan in de winkel, vraag anders eens na de diameter van zo'n "125"cc ? deze is 55mm, maar ik heb dus ook nog wel malossi's liggen
 
bartjan 10-10-01?10:38 Print reply
Posts: 109
ik heb een malossi110 en nog een die is uitgehoond naar 125 en die rijden zeer goed
ik ga vandaag ff een euro110 proberen (en nieuwe) en kijken hoe dat loopt, die ziet er trouwens wel heel anders uit dan zo'n malossi (6 spoelpoorten ipv 4, standaard al gaten naar de spoelpoorten van de carb af en natuurlijk nicasil-wand)
ik heb op dit moment een proma en een leovinci uitlaat waar ik uit kan kiezen (rijden allebei zeer goed, tot 12000+ toeren), maar binnenkort denk ik dat ik er een raceuitlaat onder zet (heb ik nog van m'n racer, is dus wel voor 50cc maar ik kijk wel ff hoe dat loopt (zal vast wel beter lopen dan die andere twee))

 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
Rene 10-10-01?12:35 Print reply
Posts: 2573
ejj beev, wa moette voor die cil hebben?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
verwijderd 10-10-01?12:49 Print reply
Posts: 4082
ik zoek ook nog een 80cc ori, liefst met zuiger
 

Dit topic is 4809 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved